بیوگرافی مریم سلطانی و جدیدترین عکس های وی با تیپ های متفاوت

بیوگرافی مریم سلطانی و جدیدترین عکس های وی با تیپ های متفاوت


منبع: آرگا

555

1400/1/22

08:01


بیوگرافی مریم سلطانی بازیگر سینما و تلویزیون و عکس های متنوع وی را می توانید در این بخش از مجله آرگا مشاهده نمایید.

بیوگرافی مریم سلطانی بازیگر ایرانی را می خوانید. وی متولد بهمن ماه در تهران و فارغ التحصیل لیسانس مدیریت می باشد. مریم سلطانی مدتی است از بازیگری فاصله گرفته و در حال حاضر به حرفه آرایشگری مشغول است.

بیوگرافی مریم سلطانی و عکس های جدید وی

مریم سلطانی بازیگر زن ایرانی دانش آموخته کلاس های حمید سمندریان است، و اولین بار در سال ۱۳۷۹، بازیگری را با فیلم سینمایی «انتظار» به کارگردانی و نویسندگی محمد نوری تجربه کرد. همچنین بازی وی در سریال «کلانتر ۲» باعث دیده شدنش در قاب تلویزیون شد. وی تاکنون در مجموعه های تلویزیونی زیادی از جمله روزگار قریب، سه در چهار، دارا و ندار و فیلم های سینمایی مانند آقای هفت رنگ، زن ها فرشته اند، حلقه های ازدواج و … ایفای نقش کرده است.

بیوگرافی مریم سلطانی

وی در سریال طنز «سه در چهار» نقش دختر بزرگ خانواده به اسم مریم را برعهده داشت که مدام نگران رفتار همسرش است. او در این سریال با بازیگرانی همچون مجید صالحی، محمد کاسبی، مرحومه نادیا دلدار گلچین، شهره لرستانی، علی صادقی ، اشکان اشتیاق و… همبازی بود.

بیوگرافی جالب مریم سلطانی

مریم سلطانی علاقه زیادی به ورزش های شنا و بادی بیلدینگ دارد و حتی به صورت حرفه ای آن را دنبال می کند. وی مدتی است که از بازیگری فاصله گرفته و به شغل آرایشگری روی آورده است و در این کار بسیار موفق عمل کرده است؛ اما با این حال وی همچنان به بازیگری علاقه دارد و آن را حرفه اول خود می داند. سلطانی همچنین به پیانو علاقه زیادی دارد و معتقد است موسیقی نیز باید جزئی از زندگی یک هنرمند باشد.

بیوگرافی دیدنی مریم سلطانی

عکس مریم سلطانی در کنار کیک زیبای تولدش

 سالن آرایشی مریم سلطانی در مکان لوکسی در یکی از مناطق بالانشین تهران واقع شده است. بنابراین خیلی از خانم های بازیگر و هنرمند برای امور مربوط به زیبایی خود به این مکان مراجعه می کنند. از جمله بازیگرانی که بارها به سالن زیبایی مریم سلطانی مراجعه کرده اند می توان به ستاره اسکندری، الناز حبیبی، گلاره عباسی، بهنوش بختیاری، لیلا اوتادی، بهاره رهنما، پریناز ایزدیار، مهناز افشار و… اشاره نمود که در ادامه عکس هایی از حضور این بازیگران در این سالن را مشاهده می نمایید.

بیوگرافی جدید مریم سلطانی

مریم سلطانی در کنار لاله اسکندری و گلاره عباسی

بیوگرافی دیده نشده از مریم سلطانی

  مریم ساطانی و بهنوش بختیاری

زندگینامه متفاوت مریم سلطانی

لیلا اوتادی، سارا منجزی و مریم سلطانی

بیوگرافی خاص مریم سلطانی

مریم سلطانی و بهاره رهنما

بیوگرافی مریم سلطانی

عکس دسته جمعی بازیگران زن در سالن زیبایی مریم سلطانی

بیوگرافی کامل مریم سلطانی

مریم سلطانی و مهناز افشار

بیوگرافی و زندگینامه مریم سلطانی

مریم سلطانی در کنار پریناز ایزدیار در روز تولدش

تا حد زیادی با زندگی خصوصی و بیوگرافی مریم سلطانی آشنا شدید، حال از شما عزیزان دعوت می نماییم جدیدترین و زیباترین عکس های منتشر شده از این بازیگر را مشاهده نمایید.

بیوگرافی و عکس مریم سلطانی

عکس جدید مریم سلطانی

بیوگرافی از مریم سلطانی

مریم سلطانی در حال تدارک سفره شام

بیوگرافی زیبای مریم سلطانی

عکس اینستاگرامی مریم سلطانی

بیوگرافی جامع مریم سلطانی

عکس زیبای مریم سلطانی

بیوگرافی متفاوت مریم سلطانی

میکاپ زیبای مریم سلطانی

زندگینامه مریم سلطانی

عکسی از مریم سلطانی در مشهد مقدس

زندگینامه و عکس مریم سلطانی

عکس مریم سلطانی کنار سفره هفت سین

زندگینامه جالب مریم سلطانی

عکس جالب مریم سلطانی

زندگینامه دیدنی مریم سلطانی

آرایش چهره مریم سلطانی

بیوگرافی و عکس های زیبای مریم سلطانی

عکس بدون آرایش مریم سلطانی

بیوگرافی بازیگر زن ایرانی

عکس جالب مریم سلطانی

فیلم شناسی مریم سلطانی

مجموعه های تلویزیونی

دختری به نام آهو (قدرت الله صلح میرزایی)، پنجره (قدرت الله صلح میرزایی)، دارا و ندار (مسعود ده نمکی)، پاتوق (شاهین بابا پور)، ماتادور (فرهاد نجفی)، خط شکن (مسعود تکاور)، سه در چهار (مجید صالحی)، روزگار قریب (کیانوش عیاری)، به خاطر من (اکبر منصور فلاح)، عشق گمشده (حسین سهیلی زاده)، کلانتر ۲ (محسن شاه محمدی)

بیوگرافی مریم سلطانی+عکس

فیلم های سینمایی

زهره ترک (۱۳۹۰)، بچگیتو فراموش نکن (۱۳۹۰)، اخراجی های ۳ (۱۳۸۹)، عاشقی با اعمال شاقه (۱۳۸۹)، دختر شاه پریون (۱۳۸۹)، حلقه های ازدواج (۱۳۸۸)، ورود زنده ها ممنوع (۱۳۸۸)، آقای هقت رنگ (۱۳۸۷)، آناهیتا (۱۳۸۷)، زن ها فرشته اند (۱۳۸۶)، سربلند (۱۳۸۵)، انتظار (۱۳۷۹)

بیوگرافی جدید و متفاوت مریم سلطانی

دوری از بازیگری برای مدتی

مریم سلطانی در سال ۹۳ بعد بازی در مجموعه «دولت مخفی» با بازی بازیگران مشهوری همچون پژمان بازغی، لاله اسکندری و … تصمیم گرفت بازیگری را کنار بگذارد، وی در یکی از مصاحبه هایش گفته است؛ ” در این مجموعه تلویزیونی یازده ماه قرارداد داشتم و توقع داشتم همانطور که به عنوان یک بازیگری بکارم متعهد بودم، تهیه کننده نیز متعهد باشد، اما متاسفاته پول من را ندادند. از آن زمان تصمیم گرفتم بدلیل احترامی که به من گذاشته نشد از کار فاصله بگیرم و شغل دیگری نیز داشته باشم.”

وی در نهایت در سال ۹۹ و بعد از ۶ سال دوری از تلویزیون و بازیگری، مجدداً با سریال «باخانمان» به کارگردانی برزو نیک نژاد به قاب تلویزیون برگشت و به ایفاگری نقشی متفاوت در این مجموعه تلویزیونی پرداخت، همچنین بعد از آن نیز ایفای نقش در سریال دیگری را پذیرفت.

طرفدار سادگی

وی می گوید برخلاف حرفه اش آرایشگری، دوستدار سادگی است و اصلا آرایش های عجیب و غریب را نمی پسندد.

ورزش حرفه ای

مریم سلطانی نیز همچون بسیاری از همکاران و بازیگران خود، طرفدار ورزش است و به گفته خودش به ورزشهایی مثل شنا و بادی بیلدینگ (بدنسازی) علاقمند بوده و چند سالی است که این ورزشها را دنبال می کند.

گالری از جدیدترین عکسهای مریم سلطانی

در ادامه بیوگرافی جذاب این بازیگر کم کار سینما و تلویزیون کشورمان دعوت می نماییم از تعدادی دیگر از عکس های منتشر شده وی در اینستاگرام و مراسم های مختلف را مشاهده نمایید.

تصاویری جدید از مریم سلطانی

شرح حال مریم سلطانی

سرگذشت درباره مریم سلطانی

گالری عکسهای مریم سلطانی

سرگذشت مریم سلطانی

زندگی نوشته درباره مریم سلطانی

بیوگرافی مریم سلطانی و تصاویر وی

زندگی نوشته کامل مریم سلطانی

زندگی نوشته متفاوت مریم سلطانی

تصاویر و بیوگرافی مریم سلطانی

زندگی نوشته جالب مریم سلطانی

زندگی نوشته خواندنی مریم سلطانی

زندگی نوشته جدید مریم سلطانی

زندگی نوشته مریم سلطانی

امیدواریم از مطالعه بیوگرافی مریم سلطانی و مشاهده عکس های این بازیگر با اخلاق و دوست داشتنی لذت برده باشید. برای وی و دیگر هنرمندان خوب کشورمان آرزوی موفقیت داریم.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو