فرهاد اصلانی و یک برنامه متفاوت در ماه رمضان

منبع: ایران آرت

73

1400/1/22

08:46


این بازیگر ماجرای جوانی را بیان می‌کند که درون چاهی سقوط کرده و ماجراهای مختلفی برایش رقم می‌خورد.

ایران آرت: شبکه رادیویی جوان در سحرهای رمضان ۱۴۰۰، در برنامه‌ای تعاملی و با حضور فرهاد اصلانی برنامه «خدا اجازه…؟» را در سحرهای ماه مبارک را روی آنتن می‌برد.

عباس پیری (تهیه‌کننده ویژه برنامه سحرهای ماه رمضان) گفت: برنامه زنده «خدا اجازه…؟» ویژه برنامه سحرهای ماه مبارک رمضان رادیوجوان است که از ساعت ۳:۳۰ تا ۰۵:۳۰ بامداد به صورت زنده و با اجرای فاطمه عباسی و روایت فرهاد اصلانی روی آنتن می‌رود. 

پیری ادامه داد: «خدا اجازه…؟» بر اساس رابطه جوانان و خدا بر اصل برادری طراحی شده و با محوریت قراردادن اسماء الهی و استخراج شده از دعای جوشن کبیر و با پخش آیتم‌های بسیار متنوع سعی در ارائه هرچه بهتر رابطه انسان با معبود خودش در زندگی اجتماعی و دینی‌اش دارد. کارشناس برنامه حجت الاسلام والمسلمین دکتر مهدی دربانی است. 

به گزارش ایلنا وی با اشاره به حضور و همکاری «فرهاد اصلانی» بازیگر مطرح سینما و تلویزیون افزود: یکی از بخش‌های جذّاب برنامه، آیتم نمایشی با روایت فرهاد اصلانی است که ماجرای جوانی را بیان می‌کند که درون چاهی سقوط کرده و ماجراهای مختلفی برایش رقم می‌خورد. همچنین دعوت از مداحان جوان و مناجات‌خوانی، نامه‌های صوتی به خدا به زبان شیرین یزدی به روایت دختر نوجوان زهرا دهقان و… از دیگر بخش‌های متنوع برنامه «خدا اجازه…؟» است. 

 

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو