نذر نمک برای ازدواج چگونه است؟

منبع: مینویسم

108

1400/1/22

11:35


نذر نمک برای ازدواج

از زمان های قدیم نذر کردن برای برآورده شدن حاجت، وجود داشته است. هر فردی برای حاجت روایی ممکن است نذری داشته باشد، مانند: کمک به فقیران و تنگ دستان، قربانی کردن گوسفند، به زیارت رفتن و…. یکی از نذر هایی که می توانید انجام دهید نذر نمک می باشد، که برخی افراد برای حل شدن مشکلات و درخواست حاجات، نذر نمک می کنند. همچنین می توانید نذر نمک برای ازدواج نیز انجام دهید. در این پست در مورد نذر نمک برای ازدواج صحبت می کنیم. نذر نمک حضرت فاطمه زهرا چگونه است؟ برای خواندن این مطلب کلیک کنید. همچنین برای اینکه بدانید چرا دعا برای ازدواج مستجاب نمی شود؟ کلیک کنید.

نحوه نذر نمک برای ازدواج

نذر نمک از کجا آمده است؟ نمک بیشترین ماده ای است که آن را نذر حضرت صالح بن موسی الکاظم (ع) می کنند و دلیل آن هم این است که آن بقعه متبرکه در تجریش به عنوان محلی صعب العبور قرار داشت و زائران در گذشته های دور برای عبور از آن جا، با خود نمک می آوردند و در مسیر می پاشیدند تا یخ ها و برف های موجود در مسیر کمی از حالت اصلی خود خارج شود و مسیر هموارتری را برای عبور فراهم آورد.

به همین دلیل گفته شده است برای حاجت روایی و گره گشایی از مشکلاتتان، برای امامزاده صالح نذر نمک کنید و حاجت خود را بگیرید.

بخوانید: نذر نمک میرزای قمی

نذر نمک برای ازدواج

اگر می خواهید نذری برای ازدواج کنید تا زودتر ازدواج کنید و ازدواج خوبی داشته باشید، می توانید نذر نمک فاطمه زهرا (س) کنید. به گونه ای که به زیارتگاه امام صالح بروید و در آن جا حاجت و درخواست خود را بگویید و به نیت فاطمه زهرا(س) برای حاجت روایی نذر نمک کنید.

می توانید این نذر را قبل از گرفتن حاجت انجام دهید و یا وقتی حاجت خود را گرفتید نذر نمک را انجام دهید.

نحوه انجام نذر نمک برای ازدواج به این گونه می باشد که به نیت 14 معصوم، 14 بسته نمک کوچک درست کنید و برای حاجت روایی در بین مردم پخش کنید.

به افرادی که نمک را می دهید می توانید بگویید برای حاجت روایی آن ها هم نیت کنند و از نمک استفاده کنند و اگر به حاجت خود رسیدند، آن ها هم برای امام زاده صالح نذر نمک کنند.

فروشگاه قطعات آسانسور

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو