ال‌جی و دسترسی بیشتر به لوازم خانگی روزمره برای معلولان جسمی

منبع: فوت و فن

79

1400/1/22

15:59


ال‌جی و دسترسی بیشتر به لوازم خانگی روزمره برای معلولان جسمی

ال‌جی، به عنوان بخشی از اقدامات جدید ESG خود (محیط زیست، اجتماعی و دولتی) که حقوق بشر را پوشش می‌دهد، متعهد شده است تا لوازم خانگی خود را در دسترس معلولان جسمی قرار دهد.

اکثر افراد بر این عقیده‌اند که فناوری و نوآوری زندگی ما را بسیار آسان‌تر و پربارتر کرده است. دو دهه پیش، کار و تحصیل در خانه بدون باند پهن، تلفن‌های هوشمند یا شبکه‌های اجتماعی کاملاً متفاوت بود. اما این نیاز وجود داشته که چنین نوآوری‌های فناوری در دسترس همه قرار گیرد.

ال‌جی، به عنوان بخشی از اقدامات جدید ESG خود (محیط زیست، اجتماعی و دولتی) که حقوق بشر را پوشش می‌دهد، متعهد شده است تا لوازم خانگی خود را در دسترس معلولان جسمی قرار دهد. ماشین لباسشویی جدید عمودی، ال‌جی WashTower، اولین دستگاه ال‌جی است که شامل دستورالعمل‌های صوتی و پوشش بریل است. ال‌جی با شروع کار با ماشین لباسشویی WashTower و جاروبرقی روباتیک پیشرفته CordZero M9، تعداد محصولات و بازارهای لوازم خانگی با دسترسی بیشتر را در طول سال افزایش می‌دهد.

دستورالعمل‌های صوتی موجود در ماشین لباسشویی WashTower و جاروی روباتیک CordZero M9 ال‌جی دسترسی به بسیاری از ویژگی‌های پیشرفته دستگاه را فقط از طریق پیام‌های صوتی برای مشتریان کم‌بینا آسان می‌کند. آهنگ‌های بیشتر در کل ماشین لباسشویی اجرا می‌شوند بنابراین، هر زمان که دکمه‌ای فشار داده می‌شود، بازخورد واضحی دارد تا کاربر را در انتخاب عملکرد و گزینه‌های صحیح راهنمایی کند.

پیمایش در مرکز کنترل یا Center Control در ماشین لباسشویی ال‌جی WashTower برای مشتریان کم‌بینا با استفاده از پوشش بریل بی‌نهایت راحت‌تر خواهد بود. قابلیت‌های دسترسی برای محصولات بیشتر ال‌جی از جمله جاروبرقی روباتیک، ماشین لباسشویی، جاروبرقی، یخچال و تهویه مطبوع در حال انجام است.

ال‌جی ضمن تعهد بیشتر نسبت به مدیریت خوب ESG، مولفه‌های لازم را برای اطمینان از جامعه بهتر برای همه و زندگی بهتر برای هر مشتری در نظر گرفته است. این تلاش توسط شریک دیرین ال‌جی در ایالات متحده، مرکز ملی رسانه‌های قابل دسترسی (NCAM)، که همچنین عضوی از شورای مشاوران دسترسی ال‌جی است، بی‌توجه نبود.

دونا دانیلفسکی از NCAM  می‌گوید: «فعالیتهای شورای دسترسی ال‌جی در ایالات متحده به ویژه قابل توجه است. تیم‌های جهانی ال‌جی گرد هم می‌آیند تا میزبان نزدیک به دوازده متخصص برجسته دسترسی ایالات متحده و رهبران سازمان حمایت از معلولیت باشند. آنها ورودی و بازخورد صریح و انتقادی درباره آخرین سخت افزار، نرم افزار و فعالیت‌های برنامه‌ریزی شده ال‌جی را ارائه می‌دهند. در حالی که در مورد پیشرفت ال‌جی در طول مسیر دسترسی به آن نیز به روز می‌شوند. تیم ما در NCAM همیشه از فرصت یادگیری از شرکت‌کنندگان شورا (و همچنین نمایندگان از تمام سطوح ال‌جی) سپاسگزار است و در عین حال تخصص خود را به صحنه می‌آورد.»

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو