چرا همش بهش فکر می‌کنم ؟

منبع: مینویسم

74

1400/1/22

18:52


چرا همش بهش فکر می‌کنم؟

چرا همش بهش فکر می‌کنم؟

چرا همش بهش فکر می‌کنم ؟ بسیاری از افراد به طور خاص به شخص مورد علاقه فکر می‌کنند. و مدام در ذهن خود او را تصور می‌کنند. این فکر کردن به قدری طولانی و وسواس گونه می‌شود که دیگر فرد مورد نظر وارد پس زمینه ذهن قرار می‌گیرد. که علل آن را باید در علم روانشناسی بیابیم. زیرا در اکثر مواقع علت آن بیشتر حالت روحی و معنوی دارد و کمتر در مسائل مادی می گنجد. چرا همش دلم میخواد گریه کنم‌ ؟

چرا همش بهش فکر می‌کنم ؟ 

چرا مدام به او فکر میکنم؟ این سوالی است که اکثر افراد از خود می پرسند؟ آیا او هم به من فکر می‌کند؟ وقتی به مدت طولانی به یک نفر فکر می‌کنیم امکان دارد که با او ارتباطات مشترک روحی داشته باشیم که حتی امکان دارد با هربار فکر کردن به او بدون اینکه عمدی باشد پیام‌هایی به صورت تله و پاتی برقرار شود. این ارتباطات غیر کلامی چیزی به دور از مادیات هستند که فقط در ورای دنیای مادی باید آن را جستجو کرد. این ارتباط غیر کلامی خیلی به ندرت و فقط در افرادی که جفت روحی دارند برقرار می‌شود.

یکی دیگر از دلایلی که با به شخص خاصی فکر می‌کنیم این است که شاید او قرار است در آینده ما تاثیر گذار باشد. این راهنمای روحی به گونه ای است که به ما بفهماند شخصی که به او فکر می‌کنیم تغییرات زیادی را بر زندگی ما خواهد گذاشت.
اگر از شخص مورد نظر حس و انرژی خوب دریافت می‌کنید میتوانید رابطه خود را با او عمیق تر کنید اما اگر این حس منفی باشد بهتر است از او فاصله بگیرید و ارتباط خود را قطع کنید.

چرا همش بهش فکر می‌کنم؟

چرا همش بهش فکر می‌کنم

چرا همش بهش فکر می‌کنم ؟ وقتی کسی را عاشقانه دوست دارید به فکردن به او اعتیاد پیدا می‌کنید. الزاما اینگونه نیست که اگر شما مدام به شخصی فکر می‌کنید او هم متقابلا به شما فکر می‌کند. وقتی نمی‌توانید از فکر کردن به شخصی دست بردارید مطمئنا عشق نیست بلکه می‌تواند یک حس گذرا باشد. که برای درک آن نیاز به زمان دارید تا متوجه بشوید. وقتی شما واقعا عاشق شده باشید باید با فکر کردن به او حس خوشحالی داشته باشید و با هر بار فکر کردن به او مملو از انرژی و حس خوب بشوید گاهی اوقات بدون اینکه چیزی بگویید او هم از شما خوشش بیاید. ولی اگر فقط و مواقعی که حس تنهایی می‌کنید به او فکر می‌کنید نمی‌تواند عشق باشد فقط یک حس گذرا است.

مقاله درباره سلامت روان : آیا سلامت روان شما بدتر شده است؟

اما اگر مدام به کسی دوست نداشته باشید یا حتی از او متنفر باشی فکر کنید باعث می‌شود امواج منفی وارد ذهن شما شود و سلامت رو ح و جسم شما را به خطر می‌اندازد.
امکان دارد بدون هیچ گونه ارتباط کلامی این حس تنفر را شخص مورد نظر از شما دریافت کند و این انرژی باعث دوری هرچه بیشتر بین شما شود.
توصیه می شود بخاطر سلامتی روح و روان خودتان هم که شده بخشش را جایگزین تنفر کنید و برایش آرزوی حال خوب کنید و خودتان را از افکار منفی دور کنید و شادی و نشاط را در ذهن خودتان پایدار کنید

فروشگاه قطعات آسانسور

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو