صالحی، خرابکاری در نطنز را تایید کرد

منبع: برترین ها

55

1400/1/22

20:39


صالحی گفت: این اقدام همچنین نشان دهنده ناکامی مخالفان مذاکرات ایران برای رفع تحریم های ظالمانه است.

پایگاه اطلاع رسانی دولت: رییس سازمان انرژی اتمی گفت: اقدامی که علیه مرکز غنی‌سازی نظنز انجام شد، نشان دهنده شکست مخالفان پیشرفت‌های صنعتی و سیاسی کشور برای جلوگیری از توسعه چشمگیر صنعت هسته‌ای از یک سو و مذاکرات موفق برای رفع تحریم‌های ظالمانه است.

علی اکبر صالحی با اشاره به حادثه امروز در سایت شهید احمدی روشن نطنز اظهار داشت: اقدامی که علیه مرکز غنی سازی نظنز انجام شد نشان دهنده شکست مخالفان پیشرفت‌های صنعتی و سیاسی کشور برای جلوگیری از توسعه چشمگیر صنعت هسته‌ای از یک سو و مذاکرات موفق برای رفع تحریم‌های ظالمانه است.

رییس سازمان انرژی اتمی اضافه کرد: در روز ملی فناوری هسته‌ای آخرین دستاوردهای دانشمندان جوان و پرتلاش کشور به نمایش گذاشته شد و همزمان نیز چشم انداز رفع تحریم‌ها کاملا آشکار شد.

وی خاطرنشان کرد: جمهوری اسلامی ایران ضمن محکوم کردن این حرکت مذبوحانه تاکید بر ضرورت برخورد جامعه بین المللی و آژانس بین المللی انرژی اتمی با این تروریسم هسته‌ای حق خود را برای اقدام علیه عاملین و آمرین و مباشرین محفوظ می‌دارد.

رییس سازمان انرژی اتمی تاکید کرد: همچنین برای ناکام گذاشتن اهداف آمرین این حرکت تروریستی، جمهوری اسلامی ایران با جدیت، به گسترش فناوری هسته ای از یک سو و تلاش برای رفع تحریم‌های ظالمانه از سوی دیگر ادامه خواهد داد.

حرکات عجیب شهاب حسینی در همرفیق

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو