سردار حسین اشتری یکشنبه شب در دیدار با خانواده استوار یکم شهید مجید رجایی که هفتم اسفندماه سال گذشته به دست عوامل مسلح در پاسگاه کورین زاهدان به شهادت رسید اظهار داشت: عاملان شهادت شهید رجایی و این جنایت با تحویل به مقامات قضایی به سزای اقدام شوم خود خواهند رسید.

وی با دلجویی از خانواده شهید رجایی خاطرنشان کرد: شهید مجید رجایی در حفظ آرامش و امنیت و آسایش مردم نثار کرد و باعث خنثی شدن شرارت ها در منطقه محل خدمتش شده است.

استوار مجید رجایی نجف آباد از ماموران انتظامی کورین شهرستان زاهدان در شبانگاه هفتم اسفند ماه سال ۱۳۹۹ حین حفاظت از پاسگاه انتظامی در حمله اشرار مسلح به پاسگاه کورین زاهدان، با اصابت مستقیم گلوله به مقام شهادت نائل آمد.
نیروی انتظامی در خدمت سلامت مردم

سردار اشتری با بیان اینکه با شیوع کرونا نیروی انتظامی در عرصه بوده است افزود: امروز حافظان امنیت با تمام توان در کنار حافظان سلامت هستند.

فرمانده نیروی انتظامی با تاکید بر اینکه بخش زیادی از مصوبات ستاد مقابله با ویروس کرونا را نیروی انتظامی انجام می دهد، خاطر نشان کرد: پلیس با اجرای طرح فاصله گذاری اجتماعی به صورت مستمر و بی وقفه آماده خدمت رسانی به مردم است.

سردار حسین اشتری یکشنبه شب به منظور حضور در آیین تکریم و معارفه فرماندهان نیروی انتظامی استان خراسان شمالی به این استان شمالشرق کشور سفر کرد و با خانواده شهید مدافع وطن استوار یکم مجید رجایی و نماینده ولی فقیه در استان خراسان شمالی دیدار کرد.

آیین تکریم و معارفه فرماندهان نیروی انتظامی استان خراسان شمالی صبح روز دوشنبه در مقر فرماندهی نیروی انتظامی این استان در بجنورد برگزار می شود و در این آیین ضمن قدردانی از زحمات حدود هفت ساله سردار علیرضا مظاهری قدردانی و سرهنگ سعید مطهری زاده که پیش از این معاون اطلاعات و عملیات ناجا را بر عهده داشت به عنوان فرمانده جدید انتظامی استان خراسان شمالی معرفی می شود.