اظهارنظر جنجالی خانم بازیگر درباره بریتانیایی‌ها در مراسم بفتا

منبع: ایران آرت

75

1400/1/23

09:51


ادگار رایت" فیلمساز بریتانیایی می‌نویسد: "یو-جونگ یون" با این جمله کل فصل اهدای جوایز را مال خود کرد!

ایران آرت: یو-جونگ یون ستاره‌ی فیلم "میناری" (Minari) یکشنبه شب این هفته پس از دریافت جایزه‌ی بفتای بهترین بازیگر زن نقش مکمل از "مردم به‌شدت متکبر" یا "اسناب" بریتانیایی قدردانی کرد. این بازیگر اهل کره‌ی جنوبی ابتدا برای درگذشت "پرنس فیلیپ" به ملت بریتانیا تسلیت گفت. 

یون در بخش بهترین بازیگر زن نقش مکمل با نیام الگار برای فیلم آرامش در کنار اسب‌ها، کوثر علی برای فیلم راکس، ماریا باکالووا برای فیلم بورات ۲، دامینیک فیشبک برای فیلم یهودا و مسیح سیاه و اشلی مادکووه، کانتری لاینز  رقابت می‌کرد.

یون پس از برگزیده شدنش گفت: "مایلم درگذشت دوک ادینبرو را عمیقاً تسلیت بگویم. از شما برای این جایزه متشکرم. هر جایزه‌ای ارزشمند است، اما این یکی ویژه است. برگزیده شدن از طرف بریتانیایی‌ها که به عنوان مردمی به‌شدت متکبر شناخته می‌شوند… آن‌ها مرا به عنوان بهترین بازیگر انتخاب کرده‌اند… بسیار بسیار خوشحالم."

به گزارش 30نما بینندگان مراسم از این جمله‌ی بازیگر کره‌ای به وجد آمدند و در شبکه‌های اجتماعی واکنش نشان دادند. "ادگار رایت" فیلمساز بریتانیایی می‌نویسد: "یو-جونگ یون" با این جمله کل فصل اهدای جوایز را مال خود کرد."

در این مراسم "سرزمین خانه‌به‌دوشان" به کارگردانی "کلوئی ژائو" برنده‌ی بهترین فیلم، ژائو برنده‌ی بهترین کارگردانی و "زن جوان آینده‌دار" برنده‌ی بهترین فیلم بریتانیایی شد. جایزه‌ی بهترین بازیگر زن نقش اول نیز به "فرانسیس مک‌دورمند" برای "سرزمین خانه‌به‌دوشان" و بهترین بازیگر مرد نقش اول به "آنتونی هاپکینز" برای "پدر" اهدا شد. 

 

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو