پخش «از سرنوشت» با بازی مجید واشقانی

منبع: برترین ها

94

1400/1/23

11:27


فصل اول سریال «از سرنوشت» به کارگردانی محمدرضا خردمندان و علیرضا بذرافشان از فردا (۲۴ فروردین ماه) روی آنتن شبکه آی فیلم می رود.

خبرگزاری ایسنا: فصل اول سریال «از سرنوشت» به کارگردانی محمدرضا خردمندان و علیرضا بذرافشان از فردا (۲۴ فروردین ماه) روی آنتن شبکه آی فیلم می رود.
 

پخش «از سرنوشت» با بازی مجید واشقانی

 
به نقل از روابط‌عمومی شبکه آی‌فیلم، سریال «از سرنوشت» به‌تهیه‌کنندگی اکبر تحویلیان و به قلم محمدمهدی سلطانی و روح‌الله صدیق، از فردا و شب‌های ماه مبارک رمضان در جدول پخش آی‌فیلم قرار می‌گیرد.
 
داستان «از سرنوشت» از رفاقت هاشم و سهراب دو پسر بچه‌ پرورشگاهی آغاز می‌شود. آنها از کودکی در این مرکز زندگی می‌کنند تا به مرحله نوجوانی و جوانی می‌رسند. دو دوست آرزوهای بزرگی را در سر می‌پرورانند و فراز و نشیب‌های زندگی‌شان محور روایت‌ اتفاقات این سریال می‌شود.
 
راستین عزیزپور و امیررضا فرامرزی دو بازیگر نقش کودک در فصل اول هستند که دارا حیایی و کیسان دیباج ادامه نقش آنها را در سنین جوانی بازی می‌کنند.
 
حسین پاکدل، پوریا پورسرخ، لیلا بلوکات، مجید واشقانی، فریبا نادری و مهدی صبایی از دیگر بازیگران فصل اول این سریال هستند.
 
سریال «از سرنوشت ۱» از فردا سه‌شنبه ۲۴ فروردین، هر شب ساعت ۲۲:۰۰ روی آنتن می‌رود. تکرار آن در ساعت‌های ۶:۰۰ صبح و ۱۴:۰۰ روز بعد خواهد بود.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو