بازیگری که روی برج خلیفه می‌نشیند و به جای ترس می‌خندد!

منبع: ایران آرت

103

1400/1/23

11:52


تام کروز از انجام بدلکاری‌های مرگبارش در فیلم‌ها لذت می‌برد و در زمان فیلمبرداری این سکانس‌ها می‌خندد.

ایران آرت: سینماروها و علاقه‌مندان به فیلم‌های سینمایی می‌دانند که تام کروز توانایی انجام بدلکاری‌های شگفت انگیز و البته پر خطر و مرگبار را دارد. این بازیگر روی برج ۸۳۰ متری خلیفه می نشیند و به جای ترس می‌خندد!

نفسش را شش دقیقه در آب بدون هیچ مشکلی نگه می‌دارد، از کنار هواپیما آویزان می‌شود، مچ پایش را در هنگام پریدن از روی ساختمان‌ها می‌شکند، اما باز هم می‌خندد. تمامی این‌ها مربوط به مجموعه فیلم‌های "ماموریت: غیرممکن" است.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان کروز در مصاحبه اخیر خود اعلام کرده، هنگام انجام بدلکاری‌هایش خیلی لذت می‌برد. او در "برنامه گراهام نورتون" گفت که در هنگام فیلمبرداری پروژه‌هایی مثل "ماموریت: غیرممکن" بارها به او تذکر داده می‌شود که نخندد، اما او اغلب این کار را می‌کند.

او گفت: من بازیگر فیزیکی هستم و از انجام کارهای فیزیکی لذت می‌برم. استخوان‌های زیادی در بدنم شکسته است. بدلکاری برای من خیلی هیجان انگیز است. بارها در هنگام فیلمبرداریِ سکانس‌های بدلکاری، به من گفته می‌شود که از خندیدن دست بردارم.

کروز همچنین گفت: در طول پاندمی کرونا، هفت روز هفته را برای به پایان رساندن "ماموریت: غیرممکن ۷" و "تاپ گان: ماوریک" کار کرده است.

طرفداران فیلم‌های این بازیگر باید مدت زمان بیشتری را برای دیدن فیلم‌های جدید تام کروز صبر کنند. اخیراً کمپانی پارامونت تاریخ اکران فیلم "ماموریت: غیرممکن ۷" و همینطور فیلم "تاپ گان: ماوریک" را عقب انداخت. تعویق اکران "ماموریت: غیرممکن ۷" به این معناست که تولید و اکران "ماموریت: غیرممکن ۸" نیز عقب افتاده است.

 

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو