مدل کفش پاشنه کوتاه شیک و جذاب زنانه و دخترانه

مدل کفش پاشنه کوتاه شیک و جذاب زنانه و دخترانه


منبع: آرگا

560

1400/1/23

12:00


کفش پاشنه بلند از انواع کفش های مورد پرطرفدار و محبوب در بین خانم های ایرانی است؛ در ادامه این مطلب انواع مدل های زیبا و جدید کفش زنانه و دخترانه پاشنه کوتاه را مشاهده خواهید کرد.

پا قلب دوم انسان ها است از این رو بهتر است در هنگام انتخاب مدل کفش مورد نظر و دلخواه خود حساسیت لازم را به خرج دهید. اغلب خانم ها به پوشیدن کفش های پاشنه دار علاقه مند هستند که در این صورت بهتر است از مدل کفش پاشنه کوتاه و یا پاشنه های استاندارد استفاده کنند.

کفش های زنانه و دخترانه در انواع طرح ها و مدل های مختلف در بازار موجود هستند و شما می توانید با توجه به نیاز خود انواع کفش های اسپرت و کفش مجلسی و کفش پاشنه دار و … را برای پوشیدن انتخاب نمایید.

کفش پاشنه بلند زیبا و جدید

مدل کفش پاشنه کوتاه با طرح های زیبا و شیک

کفش های پاشنه استاندارد طرح ها و رنگ های زیبایی دارند و شما می توانید این مدل کفش ها را در مکان ها و مجالس مختلف بپوشید؛ در ادامه تصاویری از جدیدترین مدل های کفش پاشنه  استاندارد زنانه و دخترانه را در اختیار شما همراهان عزیز و گرامی قرار داده ایم.

مدل کفش دخترانه پاشنه کوتاه

انواع مدل کفش های مجلسی زنانه با پاشنه ای کم

کفش های پاشنه دار زنانه برای پیاده روی های طولانی مناسب نیستند و بهتر است شما از این مدل کفش ها بیشتر در مجالس و مهمانی های مختلف استفاده کنید. کفش های پاشنه دار خانم ها را زیبا و خوش اندام نشان می دهند ولی پوشیدن آن ها در مدت زمان های طولانی باعث آسیب رسیدن به پاهای شما می شود.

کفش های پاشنه دار در انواع مدل های کفش پاشنه بلند و پاشنه کوتاه، موجود هستند و کفش های پاشنه استاندارد نسبت به کفش ها با پاشنه های بلند راحت تر هستند بنابراین اگر شما تمایل دارید اغلب از کفش های پاشنه دار استفاده کنید این مدل کفش ها می توانند برای شما انتخاب ایده آل و مناسبی باشند.

مدل های زیبا و شیک کفش زنانه

کفش زنانه پاشنه کوتاه با طرح های شیک و متفاوت

مدل کفش زیبا و جدید پاشنه استاندارد

کفش مجلسی

مدل های زیبا و شیک کفش زنانه

مدل های زیبا و شیک کفش زنانه با پاشنه کم

مدل های کفش مجلسی پاشنه کوتاه

مدل های کفش پاشنه کوتاه

کفش های بدون پاشنه دارای طرح های مجلسی نیز هستند و شما می توانید از این مدل کفش ها در مجالس مختلف استفاده کنید. کفش های پاشنه استاندارد مجلسی اغلب با نگین های تزیین کننده و پاپیون و گل های تزیینی کفش به زیبایی تزیین می شوند.

مدل های زیبا و جدید کفش زنانه پاشنه کوتاه

کفش مجلسی پاشنه کوتاه

مدل کفش مجلسی پاشنه استاندارد

مدل کفش مجلسی

 

مدل کفش پاشنه کوتاه زیبا

کفش های مجلسی زنانه

مدل کفش مجلسی

مدل های زیبا و شیک کفش مجلسی

انواع مدل های زیبا و جدید کفش مجلسی زنانه

کفش زنانه پاشنه کوتاه

کفش پاشنه کوتاه زنانه با جدیدترین طرح های مد سال

مدل کفش مجلسی زنانه

کفش زنانه پاشنه کوتاه با طرح های زیبا و متفاوت

کفش مجلسی پاشنه کوتاه با طرح های شیک و جذاب

مدل های زیبا و متنوع کفش زنانه

مدل های زیبا و شیک کفش زنانه

مدل کفش های پاشنه کوتاه دخترانه با جدیدترین طرح های مد سال

دختران جوان به پوشیدن کفش های پاشنه دار علاقه مند هستند اگر شما تمایل دارید از کفش های پاشنه دار در محیط های بیرون استفاده کنید بهتر است از کفش های  لژ دار  استفاده کنید زیرا این مدل کفش ها راحت تر هستند و آسیبی به پاهای شما وارد نمی کنند.

کفش هایی که پاشنه کمی دارند در انواع طرح های کفش مجلسی دخترانه نیز موجود هستند و شما می توانید این مدل کفش ها را در مجالس مختلف با لباس مجلسی های زیبا بپوشید اگر تمایل دارید در مجالس و مهمانی های شیک پوش تر به نظر برسید بهتر است کیف و کفش مجلسی تان را باهم ست کنید.

 

کفش دخترانه پاشنه کوتاه

مدل های زیبا و شیک کفش پاشنه کوتاه

مدل کفش مجلسی دخترانه

کفش تابستانی پاشنه کوتاه

کفش مخمل زنانه پاشنه کوتاه

مدل های کفش مخمل دخترانه

مدل کفش مخمل مشکی دخترانه

مدل های ساده و شیک کفش زنانه پاشنه کوتاه

مدل کفش لژ دار مجلسی دخترانه

مدل های کفش دخترانه پاشنه کوتاه

مدل کفش ساده و پاشنه کوتاه

مدل کفش جلوباز دخترانه

کفش دخترانه پاشنه کوتاه با جدیدترین طرح های مد سال

کفش پاشنه تخت تابستانه

کفش های پاشنه کوتاه زنانه و دخترانه

 مدل کفشهای پاشنه کوتاه جدید و زیبا

خانم ها و دختران جوان علاقه بسیار زیادی به کفش دارند اما شاید برای بسیاری از آن ها خرید و انتخاب کفش مورد دلخواه سخت باشد. از این رو  تصاویر مدل کفش های متنوع و مدرن ارائه شده در این مطلب و در مطالب پیشین آرگا می تواند ان ها را در انتخاب کفش ایده آل شان راهنمایی نماید.

کفش های خانم ها علاوه بر داشتن زیبایی باید راحت باشند و فرد در کفش احساس راحتی نمایند بنابراین به هنگام انتخاب کردن کفش مورد علاقه خود باید به میزان پاشنه و پوزه یا نوک کفش نیز دقت شود و در نهایت مدلی انتخاب گردد که کمترین فشار را به کمر و پاها وارد نمایند.

جدیدترین کفش پاشنه کوتاه

کفشهای زنانه و دخترانه با پاشنه های کم از مناسب ترین کفشها می باشد زیرا به دلیل کم بودن پاشنه، خانم ها و دختر خانم های جوان در طول راه رفتن و نوشتن کمتر دچار آسیب خواهند شد و احساس آراامش بیشتری با این مدل کفشها خواهند داشت. در اینجا مجموعه تصاویر دیگری از کفشهای پاشنه کوتاه شیک و زیبا را به اشتراک گذاشته ایم که شما عزیزان را به تماشای این مدل کفشها دعوت می کنیم.

کفشهای پاشنه دار قشنگ

کفشهای پاشنه دار منحصر به فرد

کفشهای پاشنه دار دیدنی

کفشهای پاشنه دار تماشایی

کفشهای پاشنه دار جذاب

قشنگ ترین کفش پاشنه کوتاه

کفشهای پاشنه دار فوق العاده

کفشهای پاشنه دار دوست داشتنی

کفشهای پاشنه دار عروس

کفشهای پاشنه دار قشنگ

کفشهای پاشنه دار متنوع

عالی ترین کفش پاشنه کوتاه

کفشهای پاشنه دار تابستانی

کفشهای پاشنه دار خوش رنگ

کفشهای پاشنه دار زمستانی

کفشهای پاشنه دار سفید

کفش پاشنه دار دخترانه زیبا

متفاوت ترین کفش پاشنه کوتاه

کفش پاشنه دار دخترانه شیک

در این مطلب انواع مدل کفش با پاشنه کم در طرح های زیبا و شیک را مشاهده کردید که امیدواریم با ایده گرفتن از این مدل ها بتوانید کفش مناسبی را برای خود انتخاب نمایید. در صورت تمایل می توانید برای مشاهده انواع مدل کفش زنانه کلیک کنید.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو