برای خرید کاشی مرجان به چه نکاتی باید توجه کنیم؟

منبع: تاپ ناز

128

1400/1/23

13:34


کاشی مرجان یکی از بهترین کاشی های موجود در بازار ایران محسوب می شود. امروزه این کاشی ها را در بازار های مختلفی به فروش می رسانند. همچنین قیمت آن ها بر اساس عوامل مختلفی تعیین می گردد. شرکت کاشی مرجان فعالیت خود را از سال 1371 آغاز کرد. در حال حاضر این شرکت داخلی یکی از بهترین برندها در این زمینه محسوب می شود. این شرکت برای تولید این کاشی از مواد اولیه مرغوبی استفاده می کند. همچنین از کارشناسان و افراد متخصصی برای تولید این کاشی ها در این شرکت مشغول به فعالیت هستند. این کاشی در سال های گذشته عناوین مختلفی را کسب کرده است. در ادامه این مقاله شما را با نکاتی برای خرید این کاشی آشنا می کنیم.

برای خرید کاشی مرجان به چه نکاتی باید توجه کنیم؟

کاشی مرجان چه کاربردها و مزایایی دارد؟

بر خلاف تصور بسیاری از افراد این کاشی ها از مزیت های مثبت فراوانی برخوردار هستند. یکی از این مزایای آن ها مقاومت بالا در برابر اسیدها است. از آن ها بیشتر در محیط های اسیدی استفاده می شود. این مدل کاشی ها مقاومت مکانیکی بالایی نیز برخوردار هستند. یکی دیگر از فایده های مثبت آن ها مقاومت بالا در برابر سایش است. میزان جذب آب بسیار پایینی در این کاشی ها وجود دارد. همچنین دوام بالایی در برابر انواع یخ زدگی ها برخوردار هستند. در مکان های مختلفی از این کاشی استفاده می شود. در مکان های عمومی دارای ترافیک سنگین و با عبور زیاد آن ها کاربردهای زیادی پیدا می کنند. همچنین در محیط های دارای بوهای زیاد از آن ها بهره گرفته می شود. این کاشی ها مانع ایجاد بوی نامطبوع در این محیط ها می شود. در کف و دیواره های کارگاه های صنعتی از آن ها بهره می گیرند.

کاشی مرجان طرح دار در چه مکان هایی به کار می رود؟

برای فروش بیشتر این کاشی ها را در طرح های مختلفی در بازار به فروش می رسانند. در واقع این طرح ها موجب جلب بیشتر مشتری می شود. کاشی های تک رنگ یکی از این کاشی ها محسوب می شود. از آن ها در حاشیه های مختلف بهره می گیرند. از این حاشیه ها به عنوان برای مرز میان فضاهای داخلی اتاق نشیمن استفاده می شود. در واقع از آن ها به جای مواردی از قبیل پارتیشن ها، جدا کننده های حجیم و غیره مورد استفاده قرار می گیرند. این کار مزایای مثبتی نیز دارد. با یان کاشی ها فضا زیباتر می شود. همچنین استفاده از ان ها نسبت به بقیه لوازم مقرون به صرفه تر است. برای کف سالن ها، اتاق ها و مکان های مختلف دیگر از آن ها بهره گرفته می شود. در کف این مکان ها از طرح های مختلفی نیز بهره می گیرند. این کاشی ها موجب جلب توجه بسیاری از افراد می شوند.

کاشی مرجان را چگونه می توان در مکان های مختلف نصب کرد؟

باید هنگام نصب این کاشی ها نکات مهمی را رعایت کنید. باید در یک فضای پیوسته از کاشی های هم کالیبر و با رنگ یکسان استفاده کرد. قبل از عمل نصب باید از زیر سازی سطح مورد نظر اطمینان حاصل گردد. باید در زمان زیرسازی نکاتی مانند بار وارده به کاشی، عایق کاری مناسب، شیب بندی و غیره را ارزیابی کنید. باید قبل از نصب کاشی ها به مشخصات فنی و توضیحات مندرج در این بسته بندی ها را مطالعه کرد. می توان برای افزایش بهره وری از مشاورین نصب کاشی کمک گرفته شود. این افراد در زمینه نصب کاشی به شما کمک می کنند. بند کشی ها را باید با خمیر بند کشی ضد اسید انجام دهید. بند کشی ها را برای جلوگیری از لق کاشی ها باید انجام گیرد.

برای خرید کاشی مرجان به چه نکاتی باید توجه کنیم؟

قیمت و نمایندگی ها برای خرید کاشی مرجان را می شناسید؟

قطعا یکی از موارد مهم در خرید این نوع کاشی ها قیمت آن ها است. به صورت معمول قیمت کاشی مرجان بر اساس اصولی تعیین می گردد. این اصول موجب خرید کاشی های نوع مرجان توسط افراد بسیاری می گردد. معمولا این قیمت ها بر اساس کیفیت این نوع کاشی ها انجام می شود. این کاشی ها به چهار درجه تقسیم بندی می گردند. این بخش بندی بر اساس عواملی نظیر مواد اولیه، نوع ساخت و روش تهیه آن ها صورت می گیرد. امروزه این کاشی برای فروش نمایندگی های مختلفی را در شهر های سراسر کشور دارد. شهر هایی مانند شیراز، کرج، کرمان، رشت، ارومیه، قم، ساری و غیره از جمله این شهر ها محسوب می شوند. قیمت ها در این نمایندگی ها از نرخ منطقی ومعقولی برخوردار هستند. اما در صورت خرید کاشی های مرجان از مکان هایی غیر از نمایندگی ها، قیمت آن ها به طور قابل ملاحظه ای بالا می رود.

جمع بندی

امروزه کاشی مرجان در بازارهای مختلف ایران به فروش می رسد. برای ساخت آن ها از مواد اولیه بسیار مرغوبی استفاده شده است. این نوع کاشی ها از مزیت ها و کاربردهای مختلفی برخوردار هستند. در برابر انواع اسیدها از مقاومت بسیار بالایی از خود نشان می دهند. همچنین در برابر انواع یخ زدگی دوام بالایی دارند. در مکان های با عبور و مرور زیاد از آن ها استفاده زیادی می شود. قیمت کاشی مرجان بر اساس عوامل مختلفی تعیین می گردد. شرکت های مختلفی این نوع کاشی ها را می سازند. کاشی لند یکی از بهترین شرکت ها در این زمینه به حساب می آید. در سایت این شرکت می توان یک حساب کاربری جداگانه برای خود باز کرد. برای کسب اطلاعات بیشتر در زمینه خرید این کاشی ها به نشانی اینترنتی kashiland.com مراجعه کنید. رپورتاژ آگهی /

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو