دانلود فیلم آموزش Basics of Proofreading

منبع: دانلود ها

72

1400/1/23

16:35


Udemy – Basics of Proofreading

مفاهیم پایه‌ای نمونه خوانی

فیلم-آموزش-Basics-of-Proofreading

در فیلم آموزش Basics of Proofreading یاد خواهید گرفت که نمونه خوانی چه معنی و مفهومی دارد و چه تاثیراتی روی روند بازاریابی و تجارت خواهد داشت. شما اسنادی که برای ارائه یا چاپ را دارید، باید به بهترین شکل خوانده و آن را تحلیل کنید. در این دوره تصحیح این اسناد را طوری انجام خواهیم داد که با بهترین کیفیت انجام شده و سرعت کاری ما نیز بالا رود. امروزه خدماتی به‌صورت آنلاین ارائه می‌شود که به بالا رفتن سرعت کاری شما کمک می‌کنند. اما آن‌ها هزینه‌های زیادی روی دست شما گذاشته و گاهی اوقات هم کیفیت آن‌طور که باید نخواهد بود. تصحیح کنندگان اسناد، برای انجام کارشان ساعتی ۲۰ الی ۵۰ دلار هزینه دریافت می‌کنند و شما می‌توانید این هزینه‌ها را کاهش دهید.

با دانلود فیلم آموزش Basics of Proofreading می‌توانید انعطاف پذیری بیشتری روی اسناد نوشته شده خود داشته باشید و غلط‌ها را کاهش دهید. امنیت مالی با استفاده از چنین روندی فراهم خواهد شد و می‌توانید شلوغی‌های اسناد خود را بدین روش کاهش دهید. این زمینه، به‌عنوان یک زمینه شغلی نیز مناسب است و می‌توانید یک کار پاره وقت با چنین شرایطی داشته باشید. فراموش نکنید که استفاده از این دوره نیازی به دانش قبلی ندارد و شما به‌صورت رایگان می‌تواند یک منبع درآمد خوب برای خود کسب کنید.

فیلم-آموزش-Basics-of-Proofreading

info

Proofreaders are normally the members of the publishing team that make sure that documents look and read their best before they are sent to print. Along with being able to recognize errors in written materials, proofreaders must be able to correctly mark the documents for corrections.
However, nowadays, with the help of freelancer marketplaces anyone can become a proofreader and offer their services online.
Proofreaders can charge around $20-$50 per hour
Proofreaders can earn per year around $50K working part time
Proofreaders can work from home or from anywhere in the world

اطلاعات فایل
رمز فایل: www.downloadha.com
مرکز پشتیبانی همراه رایانه

در صورتی‌که هنگام دانلود یا نصب برنامه‌ها به مشکلی برخوردید، همراه رایانه بصورت شبانه‌روزی پاسخگوی سئوالات شما می‌باشد. تماس از طریق تلفن ثابت و بدون کد با شماره 9099070345

در صورتی‌که به هر دلیلی نتوانستید با خط هوشمند تماس بگیرید، به وبسایت همراه رایانه مراجعه کنید.

لینک دانلود

دانلود دوره آموزشی با لینک مستقیم


مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو