شبکه شاد یک پاسخ خلاقانه بومی بود

منبع: برترین ها

57

1400/1/23

16:53


وزیر آموزش و پرورش ضمن اشاره به اینکه شبکه شاد پاسخ خلاقانه بومی به نیاز ملی است، از عضویت ۱۲ میلیون دانش‌آموز در این شبکه خبر داد.

باشگاه خبرنگاران: وزیر آموزش و پرورش ضمن اشاره به اینکه شبکه شاد پاسخ خلاقانه بومی به نیاز ملی است، از عضویت ۱۲ میلیون دانش آموز در این شبکه خبرداد.

محسن حاجی‌میرزایی وزیر آموزش و پرورش در حساب شخصی توئیتر خود با اشاره به سالگرد راه‌اندازی شبکه شاد نوشت:

«تولد یک‌سالگی ⁧‫شبکه شاد‬⁩ بزرگ‌ترین پیام‌رسان داخلی را تبریک می‌گویم و در برابر عظمت کار بزرگ ⁧‫معلمان‬⁩ کشور تعظیم و ادای احترام می‌کنم که با همت ایشان به ویژه در ⁧‫شبکه شاد‬⁩ جریان آموزش متوقف نشد.

در صد‌ها هزار کانال ⁧‫شبکه شاد‬⁩ تا کنون، بیش از ۳۰ میلیارد پیام و ۱۱ میلیارد فایل در محیطی امن و سالم با حضور فعالانه افراد با هویت‌های مشخص مبادله شده است.
‏⁧‫

شاد‬⁩ یک پاسخ خلاقانه بومی به یک نیاز ملی بود که شبکه ۱۲ میلیونی ⁧‫معلمان‬⁩ و ⁧‫دانش‌آموزان‬⁩ را به هم مرتبط و استمرار آموزش را فراهم کرد. توانمندی معلمان و دانش آموزان را برای فعالیت آموزشی در فضای مجازی بهبود بخشید.

۱۲ میلیون دانش‌آموز، ۱۱۵ هزار مدیر و نزدیک به ۸۰۰ هزار معلم در ⁧‫شبکه شاد‬⁩ فعالیت دارند. این شبکه به عنوان دستاوردی ملی، رکورد بیش از ۸۰۰ هزار ارتباط زنده، ۲ میلیون و ۳۰۰ هزار کاربر همزمان و بیشینه پهنای باند مصرفی ۴۰۲گیگابیت بر ثانیه را پشت سر گذاشته است.»

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو