دانلود Crash Bandicoot Mobile 1.0.81 – بازی اکشن کرش بندیکوت برای اندروید

دانلود Crash Bandicoot Mobile 1.0.81 – بازی اکشن کرش بندیکوت برای اندروید


منبع: دانلود ها

162

1400/1/23

18:10


با دانلود Crash Bandicoot Mobile می‌توانید کرش بندیکوت را این بار روی گوشی موبایل خود تجربه کنید. استودیو محبوب کینگ که سابقه عرضه بازی‌هایی مانند کندی کراش ساگا را در کارنامه دارد، این بازی جذاب را ارائه کرده است و می‌توانید در مسیرهای پر از موانع آن دویده و با گیم‌پلی خاص کرش، مراحل را به سرانجام برسانید. بازی شما را با سرزمین‌های مرموز آشنا خواهد کرد و می‌توانید پیروزی‌های بزرگی را بر دکتر نئو کورتکس تجربه کنید. می‌توانید در مکان‌های عجیب و غریب بازی کاوش شده و تنها با انگشت خود، تمامی دنیای بازی را کشف کنید. شما می‌توانید مهارت‌های دویدن خود را در بازی تقویت کرده و جوایز نابی را در بازی کسب کنید. برای یک تجربه عالی آماده شده و فراموش نکنید که عکس العمل سریع، نقش مهمی را در موفقیت شما خواهد داشت. این بازی روی سیستم‌عامل اندروید ۵.۰ و بالاتر نصب و اجرا می‌شود.

دانلود-بازی-Crash-Bandicoot-On-the-Run

info

Think fast to keep Crash and Coco running, jumping, spinning and smashing in lanes loaded with obstacles. Speed through mysterious lands, defeating the henchmen of Doctor Neo Cortex.

Swipe to explore wild and exotic locations. Customize Crash and Coco with N.Sane Skins, build an arsenal of stupendous weapons, and hone those running skills for rewards.

Get ready for the run of a lifetime!

اطلاعات فایل
رمز فایل: www.downloadha.com
مرکز پشتیبانی همراه رایانه

در صورتی‌که هنگام دانلود یا نصب برنامه‌ها به مشکلی برخوردید، همراه رایانه بصورت شبانه‌روزی پاسخگوی سئوالات شما می‌باشد. تماس از طریق تلفن ثابت و بدون کد با شماره 9099070345

در صورتی‌که به هر دلیلی نتوانستید با خط هوشمند تماس بگیرید، به وبسایت همراه رایانه مراجعه کنید.

لینک دانلود

دانلود فایل نصبی – معمولی

دانلود فایل نصبی – مود


مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو