دانلود Code Asylum 3.8 – بازی نقش آفرینی کد پناهندگی برای اندروید

دانلود Code Asylum 3.8 – بازی نقش آفرینی کد پناهندگی برای اندروید


منبع: دانلود ها

165

1400/1/23

18:40


تجربه‌ای که با دانلود Code Asylum به دست می‌آورید، ارزش بسیار بالایی دارد و می‌توانید یکی از بهترین اکشن و RPG های این پلتفرم را تجریه کنید. بازی جهانی قدیمی را به شما نمایش خواهد داد که گیم‌پلی بسیار سرشناسی هم دارد و یقینا روی PC چنین تجربه‌ی موفقی را داشته‌اید. در این بازی می‌توانید سایر جهان‌ها را نیز باز کرده و تجربه‌ی خود را بهبود بخشید. بازی استورهایی دارد که برای بخش آنلاین آن بسیار لازم و ضروری هستند. هرگز نباید در این بازی بدون پشتیبانی به حمله بپردازید، چرا که قدرت دشمنان بسیار بالا بوده و قبلا باید آیتم‌های بیشتری را کسب کرده و سپس نیروهایی را برای اتحاد در کنار خود داشته باشید. بازی روی سیستم عامل اندروید ۷.۰ و بالاتر نصب و اجرا می‌شود.

دانلود-بازی-Code-Asylum

info

Code Asylum is unique among mobile Action RPGs with old school open world rpg role playing game style and its player-friendly “no paywalls, never pay to win” philosophy. Best popular role playing offline game in the store, try it and your will be surprised by the gameplay, it will be appreciated by old school gamers who played other open world games and explored the environments. Open world to explore.

اطلاعات فایل
رمز فایل: www.downloadha.com
مرکز پشتیبانی همراه رایانه

در صورتی‌که هنگام دانلود یا نصب برنامه‌ها به مشکلی برخوردید، همراه رایانه بصورت شبانه‌روزی پاسخگوی سئوالات شما می‌باشد. تماس از طریق تلفن ثابت و بدون کد با شماره 9099070345

در صورتی‌که به هر دلیلی نتوانستید با خط هوشمند تماس بگیرید، به وبسایت همراه رایانه مراجعه کنید.

لینک دانلود

دانلود فایل نصبی – معمولی

دانلود فایل دیتا


مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو