تام هنکس ریتا ویلسون

Zarin

تنها لوح زرین این هفته را تقدیم تام هنکس و همسرش می کنیم که با حضور در یک برنامه زنده تلویزیونی اعلام کردند که هنوز نامشان در لیست افراد واجد شرایط تزریق واکسن کرونا نیامده و منتظرند تا نوبتشان شود.

همسر تام هنکس البته در این مصاحبه گفت:« تام وقتی که خونه بود یکی از دوستاش اومد می خواست اینو به زور ببره واکسن بزنه اما تام مقاومت کرد! »

ما هم اینجا به دلیل آنچه که « قانون برای همه برابر است » می نامیم، لوح زرینی را به تام هنکس و همسرش تقدیم می کنیم که مثل بسیاری دیگر از شهروندان در آمریکا منتظر مانده اند تا نوبت شان برسد و دوست صمیمی شان نیامده یقه شون رو بگیره و ببره و به زور بهشون واکسن بزنه!

 

سحر زکریا مهران مدیری

68466

در هفته ای که گذشت، باز هم سرکار خانم سحر ذکریا آمدند و یه لایو اینستاگرامی رفتند فقط برای اینکه بگویند مهران مدیری بد است و هرکس دیگر در تیم او نبود سود کرد!

ما که نفهمیدیم چرا یک مسئله باید طی چند ماه بارها در لایو بیان بشه! فارغ از انتقاداتی که به مهران مدیری وارد هست، اما این ادعا که من بیکار هستم چون در تیم مهران مدیری بودم و الان هم ایشون به من نقش نمیده، یه مقدار دیگه کم کم داره لوس میشه!

از این جهت، ما به دلیل آنچه که « انتقاد زکریایی » می نامیم، تمشک زرینی را به خانم سحر زکریا تقدیم می کنیم که اوایل از اینکه چرا مهران مدیری به او نقش نمی داد گلایه می کرد اما حالا می گوید هرکس از او جدا شده به موفقیت رسیده است!

 

پیرس مورگان دیوید سیمون

68466

در هفته ای که گذشت، پیرس مورگان و دیوید سیمون بر سر صحبت های خانم مگان مارکل در توییتر به بحث و جدل پرداختند!

در این بحث و جدل، سیمون به پیرس مورگان گفته:« یادته تو جشنواره کن، من بودم و کریم آق منگل و آرون سورکین؟ اونجام منو به زور آورده بودن بچه جون! حالا پاشو برو وظیفه چاکریتو تو دربار انجام بده، آفرین برو! »

پیرس مورگان هم برگشته گفته:« مهندس، تو رو همون یه باری هم که دیدمت یه تخته ات کم بود! الانم من 26 برابر تو دنبال کننده دارم.. اندازه آمیب های تک سلولی هم نیستی دااش! »

بهرحال، ما اینجا به دلیل آنچه که « دعوا با محوریت دربار انگلستان » می نامیم، تمشک زرینی را به پیرس مورگان و دیوید سیمون تقدیم می کنیم که قشنگ از خجالت هم در اومدن و ملت هم نشست توییت هاشونو خوند و تخمه شکوند!

 

 

ذره بین

* شما می توانید گزینه های " لوح زرین بگیر یا تمشک بگیر"  سینمایی یا تلویزیونی تان را به ما معرفی کنید تا آنها را در همین بخش معرفی کرده و جوایزشان را تقدیمشان کنیم! 

این مطلب بصورت اختصاصی برای سایت " مووی مگ " به نگارش درآمده و برداشت از آن جز با ذکر دقیق منبع و اشاره به سایت مووی مگ، ممنوع بوده و شامل پیگرد قانونی می گردد.

به خانواده بزرگ جامعه مجازی مووی مگ بپیوندید