رادیو سلامت؛ «بارانی‌ترین ماه» در سحرهای ماه رمضان

منبع: سینما پرس

59

1400/1/23

19:50


سینماپرس: برنامه «تا بیکران» ویژه اذان ظهر در قالب بخش‌های مختلف همچون «زیر سقف آسمان»، «سلام خدایا»، تفسیر ادعیه و... هر روز از رادیو سلامت پخش می‌شود.

رادیو سلامت

سینماپرس: برنامه «تا بیکران» ویژه اذان ظهر در قالب بخش‌های مختلف همچون «زیر سقف آسمان»، «سلام خدایا»، تفسیر ادعیه و... هر روز از رادیو سلامت پخش می‌شود.

به گزارش سینماپرس، نازیلا نظمی تهیه کننده برنامه «تا بیکران» درباره این برنامه در ماه رمضان توضیح داد: این برنامه هرروز ویژه اذان ظهر به مدت نیم ساعت روانه آنتن رادیو سلامت می‌شود. برنامه با رویکرد شکرگزاری نعمت‌ها، طریقه دعا کردن و آثار دعا در آرامش روح و روان در زندگی امروز پخش می‌شود و شامل آیتم‌های متفاوت و متنوع برای شنوندگان است.

وی با تاکید بر آیتم «زیر سقف آسمان» توضیح داد: این آیتم حکایت آدم‌هایی است که هر روز با احساسات پاک و معنوی خود باعث آرامش همدیگر هستند. به همین دلیل به موارد مختلف توکل به خدا و توسل به انبیاء می‌پردازیم. همچنین در این برنامه افراد خیر هم معرفی می‌کنیم که کمک حال بقیه هستند همچون مدافعان سلامت. یکی دیگر از آیتم‌ها ذکر روز است که به مناجات و ادعیه اختصاص دارد و در این بخش بسیاری از ادعیه و نیایش و مناجات را برای شنوندگان تفسیر کرده‌ایم.

این تهیه کننده که به مدت پنج سال این برنامه را روی آنتن دارد در پایان گفت: ما ویژه ماه رمضان امسال به دعای صحیفه سجادیه در خصوص ماه رمضان با حضور محمد سعیدی آریا می‌پردازیم.

این برنامه با گویندگی فرشته قربانی، نویسندگی فاطمه بی تقصیر و گزارشگری سارا اکبری پخش می‌شود. در برنامه کارشناسان مختلف اعم از علی اکبر رنجبران حضور دارند.

بارانی‌ترین ماه در سحرگاه

برنامه سحرگاهی رادیو سلامت با نام «بارانی‌ترین ماه» به تهیه کنندگی موسی نظری با شروع ایام ماه رمضان هر روز از ساعت ۲:۳۰ بامداد تا ۵:۳۰ صبح روانه آنتن می‌شود.

موسی نظری تهیه کننده با اشاره به اینکه برنامه «بارانی‌ترین ماه» در گروه سلامت اجتماعی رادیو سلامت تهیه و در ایام ماه رمضان پخش می‌شود، توضیح داد: این برنامه به نویسندگی شروینه جمشیدی و گویندگی محمد مطلب در ایام ماه پربرکت رمضان روی آنتن می‌رود و هر روز یک کارشناس حضوری در برنامه داریم که در چند بخش درباره موضوع برنامه با شنوندگان صحبت خواهد کرد.

وی ادامه داد: همچنین از کارشناسان حوزه سلامت معنوی دعوت به عمل می‌آوریم که درباره مباحث گوناگون اعم از دعا کردن، شکر گذاری، همسایه داری، نعمت‌های خداوند و … صحبت کنند.

این تهیه کننده با تاکید به آیتم «نان و خرما» که کارشناسان تغذیه درباره روزه داری و تغذیه درست صحبت می‌کنند، در این باره گفت: در این بخش کارشناسان نکات لازم را در این باره خواهند گفت. در بخش عافیت، کارشناسان پزشکی نکات سلامت و تندرستی و روزه داری را خواهند گفت تا کسانی که به نحوی دارو مصرف می‌کنند بدانند که چطور روزه بگیرند.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو