دانلود بازی STAR WARS Jedi Fallen Order برای PS4 – نسخه DUPLEX

دانلود بازی STAR WARS Jedi Fallen Order برای PS4 – نسخه DUPLEX


منبع: دانلود ها

114

1400/1/23

23:22


ساخت بازی STAR WARS Jedi Fallen Order یک چالش بزرگ برای ریسپاون به‌حساب می‌آید، زیرا با اثری طرف هستیم که با تمام ساخته‌های قبلی آن‌ها فرق می‌کند. داستان فالن اوردر چند سال پس از وقایع فیلم Star Wars Episode III – Revenge of Sith اتفاق می‌افتد. یک جدای کارآموز (پاداوان) به‌نام کارل کستیس، با بازی کمرون موناگان، درحال فرار از Galactic Empire است. در جریان یک اتفاق، کارل محبور می‌شود از نیروی فورس برای نجات یکی از دوستان خود استفاده کند تا مانع از افتادن او به چاله Sarlacc شود. این در حالی است که یکی از دروید‌های ایمپریال صحنه استفاده از نیروی فورس را ضبط کرده بود و باعث می‌شود تا هویت واقعی کارل برای Galactic Empire فاش شود.

STAR WARS Jedi Fallen Order PS4-DUPLEX

Update v1.11; ID: CUSA12529; DLC PACK

آپدیت بازی Update v1.11 با پک کامل Deluxe Edition اضافه شد

دانلود-بازی-Star-Wars-Jedi-Fallen-Order-ps4

در ادامه Galactic Empire از خواهر دوم (Second Sister) برای کشتن کارل و سایر جدای‌ها استفاده می‌کند؛ شخصی‌که به‌صورت مستقیم توسط دارت ویدر تعلیم دیده است. نکته‌ی جالب در مورد خواهر دوم این است که وی در گذشته یک جدای بوده است و قبل از اینکه بُعد تاریک نیروی فورس بر او غلبه کند، درکنار جدای‌ها مبارزه می‌کرده است. وی را می‌توان بهترین مبارز دارت ویدر دانست و خطری جدی کارل کستیس را تهدید می‌کند.

انجمن خواهران درواقع اشاره به گروه Imperial Inquisitor دارد که از ۹ مبارز مختلف تشکیل شده است. بااینکه تنها خواهر دوم برای کشتن کارل کستیس اعزام شده است، اما در طول داستان بازی Star Wars Jedi Fallen Order احتمالا با سایر اعضای Imperial Inquisitor هم ملاقات خواهیم کرد. استودیو ریسپاون سعی کرده مبارزان منحصربه‌فردی را طراحی کند. ازاین‌رو هرکدام از آن‌ها مهارت‌های مخصوص‌به خود را دارند و باید از شیوه‌های مبارزه‌ای متفاوتی برای هرکدام استفاده کنید.

info

A galaxy-spanning adventure awaits in STAR WARS Jedi: Fallen Order, a 3rd person action-adventure title from Respawn Entertainment. An abandoned Padawan must complete his training, develop new powerful Force abilities, and master the art of the lightsaber – all while staying one step ahead of the Empire.

سیستم مورد نیاز

For now, in order to play our rips you will need :

– a PS4 with Firmware 7.55

– a computer to run the PS4 Exploit Host

راهنمای نصب

آموزش نصب عناوین هک شده ی PS4 نیازمند دقت است. لطفا ابتدا جهت مشاهده ی روش جیلبریک کردن دستگاه خود، به پست ذیل مراجعه کنید:

آموزش نصب تصویری و قدم به قدم هک کردن کنسول PS4 به نسخه Exploit FW7.55

——

آموزش نصب بازی:

1) ابتدا تمامی فایل های فشرده دانلودشده را توسط آخرین نسخه نرم افزار WinRar اکسترکت کنید.

2) فایل pkg بدست آمده را بر روی هارد خود که به exFAT فرمت شده است، منتقل کنید. دقت داشته باشید که حتما در هیچ فولدری درون هارد اکسترنال خود کپی نکنید. بلکه فقط در آدرس اصلی هارد اکسترنال باشد نه هیچ زیرشاخه دیگری.

3) هارد خود را به کنسول PS4 متصل کنید. باتوجه به فعال بودن بخش Debug Settings بعد از هک شدن کنسول، وارد این بخش شوید. یعنی آدرس Settings => Debug Settings در کنسول.

4) به آدرس Debug Settings => Game => Package Installer مراجعه کنید. فایل دانلودی شما که در گام دوم بدست آمده، در اینجا نمایش داده خواهد شد.

5) با زدن کلید X نصب را شروع کنید. پس از اتمام نصب، بازی بر روی صفحه اصلی کنسول شما نمایش داده خواهد شد.

اطلاعات فایل
رمز فایل: www.downloadha.com
مرکز پشتیبانی همراه رایانه

در صورتی‌که هنگام دانلود یا نصب برنامه‌ها به مشکلی برخوردید، همراه رایانه بصورت شبانه‌روزی پاسخگوی سئوالات شما می‌باشد. تماس از طریق تلفن ثابت و بدون کد با شماره 9099070345

در صورتی‌که به هر دلیلی نتوانستید با خط هوشمند تماس بگیرید، به وبسایت همراه رایانه مراجعه کنید.

لینک دانلود

محتوای محافظت شده

لطفا برای مشاهده لینک های دانلود، عبارت عددی را در باکس مربوطه وارد کرده و تایید را بزنید.

دانلود بازی STAR WARS Jedi Fallen Order برای PS4 – نسخه DUPLEX


مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو