در روزهای معتدل و زیبای بهار چگونه لباس بپوشیم؟

در روزهای معتدل و زیبای بهار چگونه لباس بپوشیم؟


منبع: برترین ها

103

1400/1/24

09:47


همزمان با شروع فصل جدید، نیاز است که کمد لباس‌هایمان نیز تغییر کند و لباس‌هایمان بر اساس فصل و آب و هوایی که قرار است بیاید نیز عوض شوند. بر همین اساس یعضی از تغییر فصل‌ها به تغییر اساسی و فراوان کمد لباس نیازی ندارد. مانند تغییر فصل پاییز به زمستان یا بهار به تابستان.

برترین‌ها: این مطلب گردآوری شده از شبکه‌های اجتماعی است، همزمان با شروع فصل جدید، نیاز است که کمد لباس‌هایمان نیز تغییر کند و لباس‌هایمان بر اساس فصل و آب و هوایی که قرار است بیاید نیز عوض شوند. بر همین اساس یعضی از تغییر فصل‌ها به تغییر اساسی و فراوان کمد لباس نیازی ندارد. مانند تغییر فصل پاییز به زمستان یا بهار به تابستان.

اما در این میان، تغییر فصلی مانند زمستان به بهار ، نیاز به یک دگرگونی اساسی در کمد لباس دارد. ست لباس‌هایی که برای زمستان می‌پوشیدیم باید کاملا تغییر کنند. در هر صورت وارد شدن به فصل جدید جزو موضوعات بسیار هیجان انگیزی برای اکثر افراد است. اما در فصلی که هوا در صبح سرد است، در طول روز گرم و دوباره در شب، سرد، چه ست لباسی باید پوشید؟

ست لباس پیشنهادی برای فصل بهار


کمد لباس بهار

تقریبا چالشی‌ترین فصل‌ها برای ساخت استایل، پاییز و بهار هستند. زیرا هوای یکدست و ثابتی ندارند و اکثر اوقات در حال تغییر هستند. یک لحظه هوا بسیار گرم و دلنشین است و لحظه‌ی بعد طوفانی و با بادی بسیار سرد. در چنین هوایی خوش‌استایل و شیک ماندن سخت است، اما قطعا قابل انجام است. با پارچی همراه باشید تا در فصل زیبای بهار نیز زیبا و شیک بمانید.


لباس‌های اولیه برای ست لباس بهار

نکته اصلی و کلیدی برای داشتن استایلی زیبا در فصل بهار این است که لباس‌های پایه و اولیه خود را درست انتخاب کنید. اگر در کمد لباس خود لباس‌‌های اصلی مانند مانتو، پیراهن و شلوار که از ملزومات هستند را دارید، می‌توانید به راحتی آنها را با هم ترکیب کنید و ست بهاری زیبایی بسازید. همچنین به این لباس‌های اولیه می‌توانید اکسسوری نیز اضافه کنید و ست هیجان انگیزی بسازید. در ادامه چند ایده برای شروع برایتان فراهم کرده‌ایم.


شومیز‌ بلند

شومیز های بلند باعث می‌شود که ظاهری جالب پیدا کنید، در عین حال که به زحمت زیادی برای ساخت استایل نیاز ندارند. برای شومیز به سراغ پارچه‌هایی مانند نئوپرن یا کشمیر بروید تا ظاهری لوکس و زیبا پیدا کنید

ست لباس پیشنهادی برای فصل بهار


کاپشن‌های نازک

برای صبح‌ و شب‌های سرد کاپشن‌‌های نازک و سبک بهترین و ایده‌آل ترین گزینه‌ای است که می‌توانید بپوشید. همچنین پالتو‌های ترنچ نیز گزینه‌ای مناسب هستند، اما در حال حاضر کاپشن‌های بامبر و جین برای فصل بهار ترند شده‌اند.


پیراهن‌ بلند

این پیراهن‌ها تمامی مواردی که برای بهار نیاز است را دارند. پیراهنی را که حالت گشاد و راحت اما سیلوئت شیکی دارد را انتخاب کنید و با خیال راحت آن را بپوشید.


کتانی‌ اسپرت سفید

کتانی‌های اسپرت ظاهر کژوآل و جذابی به استایل بهاره‌تان اضافه می‌کنند. همچنین اگر آنها را به رنگ سفید انتخاب کنید ظاهر مینیمال و زیبایی خواهید داشت. بهتر است کتانی‌ای که برای بهار انتخاب می کنید ویژگی هایی مانند طراحی ظریف و جزئیات واضح داشته باشد. جنس این کتانی‌ها نیز بهتر است که چرم یا کنواس محکم باشد.

ست لباس پیشنهادی برای فصل بهار


چگونه کمد خود را از لباس‌های زمستانی به بهاری تبدیل کنیم؟

در فصل زمستان همه‌ی ما بقدری پالتو و لباس‌‌های ضخیم پوشیده‌ایم که احتمالا با گرم شدن هوا نمی‌دانیم چگونه لباس‌های خود را از ضخیم به نازک تغییر دهیم. این چند نکته را بخوانید تا دیگر این مسئله برایتان چالش نباشد.

از روسری‌های ابریشمی به جای شال‌های بافتنی کلفت استفاده کنید. حتما رنگ‌هایی را انتخاب کنید که روشن و شاد باشند. این روسری‌ها را می‌توانید دور گردن یا مچ خود ببندید یا حتی می‌توانید مانند اکسسوری دور کیف خود ببندید.

ست لباس پیشنهادی برای فصل بهار


روسری زنانه ابریشمی

به جای پلیور‌های پشمی از جنس‌های پنبه‌ای استفاده کنید. برتری آنها نسبت به پلیورهای پشمی این است که راحت‌تر هستند و همچنین باعث می‌شوند خیلی گرمتان نشود.

به جای پالتو‌های پشمی، پالتو‌های جنس جیر یا جین بپوشید. پالتو‌های پشمی جزو مواردی هستند که در هر کمد لباسی وجودشان الزامی است و همچنین بهترین آیتم برای پوشیدن در فصل بهار هستند.

ست لباس پیشنهادی برای فصل بهار

پیراهن‌های یقه اسکی خود را با پیراهن‌های دکمه‌ای یقه باز عوض کنید. با اینکه یقه‌های اسکی جزو موارد محبوب در زمستان محسوب می‌شود، اما در فصل بهار برای ست لباس جایی ندارند.

ساخت استایل همیشه راجع به ترکیب لباس‌‌های مختلف بر اساس ترند سال است و اینکه آیا استایلی که ساخته‌اید به شما می‌آید یا نه؟ تمام ایده‌‌هایی که در ادامه به آنها اشاره می‌کنیم در ایران نیز قابل اجرا هستند فقط کافی‌است یک مانتو یا پالتوی نازک بر روی آنها بپوشید و ببینید که چگونه در فصل بهار زیبا و خوش‌ استایل خواهید شد.


پولیور و دامن بلند

هنوز زمان کنار گذاشتن پلیور‌ها فرا نرسیده پس فعلا از آنها چشم پوشی نکنید. فقط آنهایی که نازک‌تر هستند را برای ست لباس بهار استفاده کنید و به جای پوشیدن آنها با شلوارهای جین، دامن‌های بلند را امتحان کنید. دامن باعث می‌شود که استایل ظریف و زنانه و شیک‌تری برای فصل بهار داشته باشید. استایل خود را با کفش‌‌های پاشنه بلند تکمیل کنید.


کفش‌های میول

کفش‌های تخت میول که جزو داغ‌ترین ترند‌‌ها هستند گزینه‌ای عالی برای قرار‌‌های دوستانه و مهمانی‌های شبانه در فصل بهار است.

ست لباس پیشنهادی برای فصل بهار


جین بر روی جین

این استایل زیبا در سال‌‌های اخیر جزو مواردی بود که کمتر توسط افراد پوشیده می‌شد اما بهار فصلی است که باید قانون‌ها را کنار بگذارید و از استایل خود لذت ببرید. همچنین جین بر روی جین از مواردی است که این اواخر به آن اهمیت بیشتری داده شده و بیشتر پوشیده می‌شود. این استایل را همراه با یک آیتم مانند کیف یا کفش چرم می‌‌توانید کامل کنید.

ست لباس پیشنهادی برای فصل بهار


شلوار جین همراه با ژاکت جین

در ادامه برایتان تعدادی استایل از ست‌ های فصل بهار آورده‌ایم که به راحتی همه‌ی آنها را می‌توانید در کشورمان بپوشید و از استایل خود لذت ببرید. سعی کنید که در استایل خود از رنگ‌های روشن و شاد بیشتر استفاده کنید.

ست لباس پیشنهادی برای فصل بهار

 

ست لباس پیشنهادی برای فصل بهار

 

ست لباس پیشنهادی برای فصل بهار

 

ست لباس پیشنهادی برای فصل بهار

 

ست لباس پیشنهادی برای فصل بهار

 

ست لباس پیشنهادی برای فصل بهار

 

ست لباس پیشنهادی برای فصل بهار

 

ست لباس پیشنهادی برای فصل بهار

 

 

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو