سید حسین نقوی حسینی رئیس ستاد انتخابات سعید جلیلی در شهرستان های استان تهران  در انتخابات سال ۹۲، درباره حضور سعید جلیلی در انتخابات ریاست جمهوری ۱۴۰۰ بیان کرد: با توجه به اینکه جلیلی در انتخابات سال ۹۲ حضور داشت و رای خوبی هم بدست آورد، آمادگی نامزدی برای حضور در ریاست جمهوری ۱۴۰۰ را هم دارد، اما تمامی گزینه‌ها در جریان اصولگرا منتظر حجت الاسلام و المسلمین سید ابراهیم رئیسی هستند تا ببینند موضع انتخاباتی وی چه چیزی است.

او افزود: اگر سید ابراهیم رئیسی نامزد شود و به انتخابات بیاید، نامزدهای اصولگرایان و سعید جلیلی از او حمایت خواهند کرد، در غیر این صورت فکر می‌کنم جلیلی وارد میدان خواهد شد.

نقوی حسینی در پایان گفت: اگر حجت الاسلام و المسلمین  رئیسی به انتخابات ریاست جمهوری بیاید، مورد اجماع اصولگرایان است و با توجه به اینکه سعید جلیلی هم برنامه دارد و هم دولتش را آماده کرده و هم جزو با برنامه‌ترین گزینه هاست در صورت حضور سید ابراهیم رئیسی از او حمایت می‌کند. اگر حجت الاسلام و المسلمین  رئیسی به انتخابات بیاید، جبهه پایداری نیز از او حمایت می‌کند و اجماع خوبی در اصولگرایان به وجود خواهد آمد.