پسر جوان ستاره فقید بالیوودی وارد سینمای هند شد

104

1400/1/24

13:46


بابیل خان کمتر از یک سال پس از مرگ پدر نامدارش عرفان خان که اواخر آوریل ۲۰۲۰ در ۵۳ سالگی درگذشت، وارد دنیای سینما و بازیگری شد.

پسر جوان ستاره فقید بالیوودی وارد سینمای هند شد

گروه سینمایی هنرآنلاین: «قلعه» فیلمی است محصول شبکه نتفلیکس در شرکت فیلمسازی آنوشکا شارما، ستاره بالیوودی تولید می‌شود و درباره رابطه یک مادر و دختر است. آنویتا دات که سال گذشته فیلم تحسین‌شده «بلبل» را برای نتفلیکس ساخته بود، روی صندلی کارگردانی «قلعه» نشسته و تریپتی دیمری هم پس از بازی در آن فیلم، نقش اصلی این پروژه را هم ایفا می‌کند.

بابیل که در «قلعه» با دیمری و سواستیکا موکرجی همبازی است، ماه گذشته میلادی در مراسم اهدای جوایز فیلم‌فر حضور یافت تا جایزه پدر فقیدش عرفان خان را دریافت کند. ستاره سرشناس بالیوودی برای بازی در «مدرسه انگلیسی» بهترین بازیگر مرد فیلم‌فر شده بود. عرفان خان پیش از مرگ به پسرش درباره سختی‌های موفق شدن در بالیوود و سینمای جهان هشدار داده بود.

عرفان خان از معدود بازیگران هندی است که علاوه بر درخشیدن در بالیوود، در هالیوود هم کارنامه‌ای درخشان و پربار داشت. از فیلم‌های تحسین‌شده و موفق او در سینمای آمریکا و جهان می‌توان به «همنام»، «میلیونر زاغه‌نشین»، «زندگی پی» و «مرد عنکبوتی شگفت‌انگیز» اشاره کرد.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو