رنگ لاک بهاری 1400 - 2021 | لاک ناخن بهاره

منبع: زیبامون

273

1400/1/24

16:20


با بهترین رنگهای لاک ناخن بهاری 1400 و 2021 آشنا بشید و در روزهای بهاری بهترین طرح و رنگ ناخن رو داشته باشید.

رنگ لاک بهاری 1400 - 2021 | لاک ناخن بهاره

با شروع فصل بهار بهتره همه چیز رو از استایل و لباس گرفته تا رنگ لاک ناخن و آرایش رو بهاری کنید و در روزهای باطراوت و زیبای بهاری حس و حال بهتری داشته باشید. اما اگه نمیدونید کدوم رنگ لاک ناخن برای بهار 1400 و 2021 مناسبه ، حتما در ادامه با زیبامون دات کام همراه باشید تا رنگ های لاک ناخن زیبا و جذاب که برای فصل بهار 1400 مناسب و ایده آل هستند رو بهتون معرفی کنیم.

اولین چیزی که در رابطه با رنگ لاک ناخن بهاره باید به خاطر داشته باشید این هست که در این فصل از سال حتما به سراغ رنگ های روشن برید و طراحی ناخن مینیمال و ساده رو در اولویت انتخاب خودتون قرار بدید تا زیبایی این رنگها بر روی ناخنهاتون بهتر و بیشتر دیده بشه. 

 

1. لاک ناخن آبی سرد - بهترین رنگ لاک ناخن بهار 1400

لاک ناخن آبی همیشه جذابیت خیلی زیادی رو برای ناخن ها به وجود میاره و این تناژ از رنگ آبی سرد که رنگی زیبا بین آبی و سبز هست میتونه یکی از بهترین انتخاب های برای فصل بهار باشه و احساس شادابی و طراوت بهاری رو برای دستان شما به وجود میاره.

 

لاک ناخن بهاری

 

2. لاک ناخن یاسی - بهترین رنگ لاک ناخن بهار 1400

این رنگ از لاک ناخن یاسی رو میتونیم در دسته بندی رنگ های خنثی و نوود قرار بدیم و بهتون این اطمینان رو میدیم که یکی از انتخاب های خیلی عالی برای فصل بهار خواهد بود. این رنگ از لاک ناخن با تمام رنگ پوست ها تناسب داره و تقریبا با تمام رنگ ها ست میشه و استایل بهاری شما رو کامل میکنه.

 

لاک ناخن بهاری

 

3. لاک ناخن سبز روشن - بهترین رنگ لاک ناخن بهار 2021

اگه دوست دارید در فصل بهار یک چیز جدید و خاص رو امتحان کنید و وارد یک چالش هیجان انگیز بشید حتما این لاک ناخن که دارای رنگ سبز روشن و زیبایی هست رو امتحان کنید و از زیبایی که بر روی ناخن هاتون به وجود میاره لذت ببرید.

 

لاک ناخن بهاری

 

4. لاک ناخن آبی آسمانی - بهترین رنگ لاک ناخن بهاره 2021

رنگ آبی آسمانی از جمله رنگ های روشن و ظریفی هست که ارامش خیلی خوبی رو به همراه داره و میتونه جز انتخاب های عالی برای رنگ لاک ناخن در بهار 1400 باشه. 

 

لاک ناخن بهاری

 

حتما بخوانید: معرفی انواع روشهای کاشت ناخن + عکس

 

5. لاک ناخن لیمویی - بهترین رنگ لاک ناخن بهاره 1400

روزهای روشن و باطراوت بهاری رو با استفاده از این لاک ناخن به رنگ لیمویی و روشن جذاب تر کنید و ظاهری فوق العاده جذاب و باشکوه رو برای ناخن هاتون به وجود بیارید و با هر بار نگاه کردن به دستهاتون احساس خیلی خوبی پیدا کنید.

 

لاک ناخن بهاری

 

6. لاک ناخن کرمی و نوود - بهترین انتخاب برای بهار 1400

اگه اهل استفاده از رنگ های متنوع برای لاک ناخن نیستید و رنگهای نوود و خنثی رو ترجیح میدید احتمالا این رنگ از لاک ناخن کرمی و نوود جز اولین انتخاب های شما خواهد بود. این رنگ خنثی نه تنها با تمام رنگ پوست ها تناسب داره بلکه ظاهری کاملا طبیعی و زیبا رو برای ناخن ها به وجود میاره برای تمام موقعیتها مناسبه و تقریبا با تمام رنگ های لباس هم ست میشه.

 

لاک ناخن بهاری

 

7. لاک ناخن سبز زمردی - انتخاب عالی برای بهار 2021

اگه قصد دارید از رنگ های خیره کننده و خاص برای طراحی و دیزاین ناخن هاتون استفاده کنید این رنگ از لاک ناخن سبز زمردی یکی از بهترین انتخاب های برای فصل بهار خواهد بود و زیبایی منحصر به فردی رو برای ناخن هاتون به وجود میاره. شما میتونید این رنگ جذاب رو با لاک ناخن سفید یا نعنایی ترکیب کنید و یک طراحی ناخن ویژه و عالی داشته باشید.

 

لاک ناخن بهاری

 

8. لاک ناخن صورتی پاستلی - بهترین انتخاب برای بهار 1400

رنگ صورتی از جمله رنگهای مورد علاقه خانم هاست و ظاهری زیبا و درخشان رو برای ناخن ها به وجود میاره و نه تنها جز انتخاب های خیلی عالی برای تمام روزهای سال هست بلکه جز بهترین و اولین انتخابها برای فصل بهار بوده و ظاهر دست ها و ناخن هاتون رو کاملا بهاری میکنه.

 

لاک ناخن بهاری

 

9. لاک ناخن پرتقالی مرجانی - ترند لاک ناخن برای بهار 1400

اگه تصمیم گرفتید که در فصل بهار 1400 یک رنگ جذاب و منحصر به فرد رو برای مانیکور ناخن هاتون استفاده کنید این رنگ زیبا که ترکیبی از رنگ پرتقالی و مرجانی هست رو حتما امتحان کنید و جلوه خاص و متفاوتی رو برای ناخن هاتون به وجود بیارید.

 

لاک ناخن بهاری 9

 

حتما بخوانید: جدیدترین طرح ناخن شیک و خاص 2021 | مدل کاشت ناخن 1400

 

10. لاک ناخن خردلی - بهتری انتخاب برای بهار 2021

لاک ناخن خردلی که دارای رنگ غنی تری نسبت به لاک ناخن زرد هست هم جز بهترین و زیباترین رنگ های لاک ناخن برای فصل بهار 1400 هست. فقط کافیه این رنگ لاک ناخن رو در کنار چمن های سبز و گلهای تازه تصور کنید تا متوجه زیبایی و جذابیت لاک ناخن خردلی در فصل بهار بشید.

 

لاک ناخن بهاری 10

 

11. لاک ناخن توسی روشن - انتخابی مناسب برای بهار 1400

این رنگ از لاک ناخن هم در دسته بندی رنگ های نوود و خنثی قرار داره و یک رنگ توسی کاملا روشن و زیبا رو برای ناخن ها به وجود میاره و برای خانم هایی که طرفدار سادگی هستند ، انتخابی کاملا مناسب و ایده آل خواهد بود.

 

لاک ناخن بهاری 11

 

12. لاک ناخن صورتی روشن و پودری - ترند لاک ناخن برای بهار 2021

رنگ های پاستلی معمولا جز انتخاب های خیلی عالی برای فصل بهار هستند و این رنگ صورتی روشن و پودری میتونه جز انتخاب های اول برای یک مانیکور زیبا و جذاب بهاری باشه. این رنگ از لاک ناخن ممکنه بر روی ناخن ها حالتی شبیه به رنگ سفید داشته باشه اما بعد از خشک شدن ظاهری کاملا صورتی و زیبا پیدا میکنه.

 

لاک ناخن بهاری 12

 

13. لاک ناخن هولوگرافیک سفید - بهترین انتخاب برای بهاره 1400

لاک ناخن سفید در هر فصلی از سال زیبا و جذاب به نظر میرسه اما اگه قصد دارید این رنگ رو در فصل بهار ناخنهاتون رو سفید کنید بهتره به سراغ لاک ناخن هولوگرافیک سفید برید و درخششی خاص و ویژه رو برای ناخن هاتون به وجود بیارید. این لاک ناخن در کنار رنگ سفیدی که برای ناخنها به وجود میاره یک درخشش هفت رنگ هم ایجاد میکنه که به نوبه خود زیبا و خیره کننده خواهد بود.

 

لاک ناخن بهاری 13

 

14. لاک ناخن شرابی متالیک - ترند لاک ناخن بهاره 2021

اگه به رنگ هایی با تناژ قرمز علاقه مند هستید اما دوست دارید یک رنگ خاص و متفاوت رو امتحان کنید حتما این لاک ناخن که دارای یک رنگ شرابی - صورتی زیبا و متالیک هست رو در نظر داشته باشید. این لاک ناخن اگرچه در دسته بندی لاک های تیره قرار میگیره اما به دلیل درخشش و زیبایی خاصی که داره برای فصل بهار کاملا مناسب خواهد بود.

 

لاک ناخن بهاری 14

 

حتما بخوانید: روش های مختلف ریمو کردن کاشت ناخن و ژلیش در خانه

 

15. لاک ناخن نارنجی نئونی - انتخاب عالی برای بهار 2021

رنگ های نئونی همیشه جذابیت ویژه ای برای ناخن ها ایجاد میکنند و این رنگ نارنجی نئونی میتونه شادابی و هیجان خیلی زیادی رو براتون به همراه داشته باشه و شما رو ترغیب کنه تا قبل از شروع تابستان حتما این رنگ خاص رو امتحان کنید.

 

لاک ناخن بهاری 15

 

16. لاک ناخن اکلیلی رنگین کمانی - بهترین انتخاب برای بهار 1400

وقتی نمیتونید رنگ ایده آلی رو برای لاک ناخن در فصل بهار انتخاب کنید بهترین پیشنهاد این هست که از ترکیب تمام رنگهای بهاری استفاده کنید! لاک ناخن اکلیلی رنگین کمانی خیال شما رو از انتخاب رنگ راحت میکنه و باعث میشه تا جلوه ای کاملا درخشان و رنگارنگ برای ناخنهاتون به وجود بیاد. البته بهتره این لاک ناخن رو بر روی چند تا از ناخن ها بزنید و سایر ناخنها رو با لاک سفید یا نوود پوشش بدید تا زیبایی و جذابیت این لاک اکلیلی و رنگین کمانی بیشتر دیده بشه.

 

لاک ناخن بهاری 16

 

17. لاک ناخن سرخابی - بهترین رنگ لاک ناخن بهاره 1400

لاک ناخن سرخابی جز رنگهای پرطرفدار و جذاب بهاری هست که مطمئنا تمام خانمها دوست دارند این رنگ رو بر روی ناخنهاشون امتحان کنند. چرا که این رنگ زیبا و پر جنب و جوش جز شیک ترین رنگ های صورتی در تمام دنیاست و جذابیت ویژه ای رو برای دستها به وجود میاره.

 

لاک ناخن بهاری 17

 

حتما بخوانید: ژلیش ناخن چیست؟ + نکات مهم و عکس

 

سخن آخر

اگرچه انتخاب رنگ لاک ناخن کاملا سلیقه ای هست و باید با توجه به استایل ، موقعیت شغلی و سلیقه شخصی خودتون رنگ مناسبی برای مانیکور و طراحی ناخن هاتون انتخاب کنید اما آشنا شدن با بهترین رنگ های لاک ناخن که در بهار 1400 و 2021 ترند و پرطرفدار هستند میتونه به شما کمک کنه تا انتخاب بهتر و مناسب تری داشته باشید. شما از چه رنگ لاک ناخنی برای فصل بهار استفاده می کنید؟

 

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو