خبر خوش برای هواداران سریال "بریجرتون"

منبع: ایران آرت

125

1400/1/24

21:40


نت‌فلیکس رسماً تأیید کرد که فصل سوم و چهارم سریال بلاک‌باستر "بریجرتون" (Bridgerton) را به تولید می‌رساند.

ایران آرت: نت‌فلیکس رسماً تأیید کرد که فصل سوم و چهارم سریال بلاک‌باستر "بریجرتون" (Bridgerton) را به تولید می‌رساند. فصل دوم این سریال رومنس تاریخی در حال فیلمبرداری است و داستانش بر روی شخصیت "لرد آنتونی بریجرتون" با بازی "جاناتان بیلی" تمرکز خواهد کرد. نت‌فلیکس از داستان فصل سوم و چهارم جزئیاتی فاش نکرده اما انتظار می‌رود هر یک از این فصل‌ها بر روی یک جلد از کتاب‌های "جولیا کویین" و یکی از خواهران و برادران بریجرتون و ماجراجویی‌های آن‌ها تمرکز کند.

"بلا باجاری" نائب رئیس نت‌فلیکس می‌گوید: "سازندگان برنامه‌های هیجان‌انگیزی برای آینده دارند، و ما فکر می‌کنیم مخاطبین همچنان با این سریال همراه خواهند بود. برنامه‌ی ما این است که تا مدتی طولانی به "بریجرتون" مشغول باشیم."

"شاندا رایمز" تهیه‌کننده‌ی اجرایی سریال اضافه می‌کند:‌ "از اولین باری که مجموعه کتاب‌های جذاب "جولیا کویین" را خواندم، می‌دانستم که این داستان‌ها مخاطبین را تسخیر خواهند کرد. اما تکامل این اقتباس بدون مساعدت‌های اعضای گروه کمپانی شاندالند محقق نمی‌شد. دریافت سفارش دو فصل به صورت همزمان اعتماد نفس ما را بالا می‌برد و من از این بابت قدردان همکارانمان در نت‌فلیکس هستم. من و بتسی [بیرز] خوشحالیم که فرصت ادامه دادن "بریجرتون" و ارائه کردنش به مخاطبین جهانی را به دست می‌آوریم."

به گزارش 30نما در ابتدای ماه آوریل گزارش شد که "رگی ژان پیج" در فصل دوم بازی نخواهد کرد. با این حال در گزارش‌های دیگر آمد که پیج در بعضی از اپیزودها نقش کوتاهی بازی می‌کند. پیج به زودی باید در فیلم "سیاه‌چال‌ها و اژدهایان" (Dungeons and Dragons) مقابل "کریس پاین" بازی کند.

"بریجرتون" کریسمس گذشته از نت‌فلیکس پخش شد و پس از چهار هفته ۸۰ میلیون خانوار آن را به نظاره نشستند و به پربیننده‌ترین سریال اریجینال تاریخ شبکه تبدیلش کردند.

 

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو