برد پیت، واکین فینیکس و لارا درن روی صحنه اسکار 2021 + عکس

منبع: سیمرغ

73

1400/1/25

09:21


برد پیت، واکین فینیکس و لارا درن روی صحنه اسکار 2021 + عکس

 آکادمی علوم و هنرهای سینمایی اسکار فهرستی از اعطاء کنندگان جایزه در نود و سومین دوره این جوایز منتشر کرد

ستاره هایی که جوایز اسکار 2021 را اهدا می کنند

 به نقل از ورایتی، آکادمی اسکار ۱۵ برنده و نامزد پیشین جایزه اسکار را به عنوان گروه نخست از اعطاء کنندگان جوایز در نود و سومین دوره این جوایز معرفی کرد و بر این اساس «بونگ جون هو»، «برد پیت»، «واکین فینیکس»، «هریسون فورد»، «لارا درن» و «برایان کرانستون» از جمله مهم ترین ستاره هایی هستند که امسال نه برای دریافت جایزه بلکه برای اعطای جایزه اسکار به روی صحنه خواهند رفت. 

«دان چیدل»، «آنجلا وست»، «رجینا کینگ»، «هال بری»، «مارلی متلین»، «ریتا مونرو»، «ریس ویترسپون» دیگر چهره های دعوت شده برای اعطای جوایز امسال هستند. 

امسال فیلم فیلم «منک» ساخته «دیوید فینچر» که روایتی از پشت پرده ساخت فیلم «همشهری کین» است با کسب نامزدی در ۱۰ شاخه پیشتاز این جوایز است و فیلم های «سرزمین آواره ها»، «پدر»، «یهودا و مسیح سیاه»، «میناری»، «بلک باتم ما رینی» و «دادگاه شیکاگو ۷» نیز هر کدام در شش شاخه نامزد کسب جایزه هستند. 

 ستاره هایی که جوایز اسکار 2021 را اهدا می کنند


ستاره هایی که جوایز اسکار 2021 را اهدا می کنند

مراسم اسکار، پربیننده ترین رویداد جهان در عرصه سرگرمی است که از نظر میزان بیننده با اختلاف بالاتر از جوایز گلدن گلوب، جوایز تلویزیونی اِمی و جوایز موسیقی گرمی قرار دارد. با این وجود سال گذشته میزان بینندگان مراسم اسکار با ۲۳ میلیون نفر به پائین ترین حد خود در تمام اداور برگزاری رسید. 

پیش از این «دیوید روبین» رئیس آکادمی اسکار با ارسال نامه ای به بیش از ۱۰ هزار عضو آکادمی اعلام کرده، مراسم اعطای جوایز اسکار ۲۰۲۱ تنها با حضور نامزدهای کسب جایزه، میهمانان آنها و اعطاء کنندگان جوایز و به شکلی متفاوت با سال های گذشته برگزار خواهد شد. 

مراسم اعطای جوایز نود و سومین دوره جوایز سینمایی اسکار نیز ۲۵ آوریل ۲۰۲۱ (۶ اردیبهشت ماه ۱۴۰۰ ) برگزار خواهد شد.  

 

بیشتر بدانید : نامزدهای اسکار 2021 معرفی شدند/ تکلیف ایران در اسکار 2021 مشخص شد

بیشتر بدانید : مراسم اسکار به تعویق افتاد! + اعلام تاریخ برگزاری اسکار 2021

 

گردآوری: گروه فرهنگ و هنر سیمرغ
seemorgh.com/culture
منبع: isna.ir


مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو