شاخص کل هم وزن نیز سرخپوش شد و با افت ۳۸۰ واحدی ۴۳۴ هزار و ۸۶۴ واحد را ثبت کرد.

شاخص فرابورس اما سبزپوش شد و  به ۱۷ هزار و ۹۴۲ واحد رسید.

اثرگذارترین نمادها بر شاخص بورس

شستا و فارس بیش‌ترین تأثیر مثبت و نماد‌های شپنا، شبندر و فملی بیشترین اثر منفی را بر روند حرکت شاخص گذاشته‌اند.

نمادهای شستا، برکت، خساپا، شپنا، خودرو، فولاد و اپال در گروه پرتراکنش‌ترین‌های بورس و نمادهای ذوب، آریا، شگویا، بپیوند، بگیلان، ثرود و قاسم در گروه پرتراکنش‌ترین‌های فرابورس قرار گرفتند.

وضعیت نمادها در آغاز معاملات

در جریان معاملات منفی و پر عرضه گروه پالایشی‌ها نماد شبندر در کف قیمتی روزانه دنبال می‌شود. شپنا در قیمت ۱۲۲۷ تومان افت حداکثری دارد. شبریز و شتران نیز با صف فروش مواجه هستند.

شستا امروز هم پرتقاضا دنبال می شود و در قیمت ۱۱۶۷ تومان رشد بیش از ۱ درصد را تجربه می کند.

در بانکی‌های بزرگ اردر‌های حمایتی در کف قیمت روزانه مشاهده می‌شود. نماد وپاسار در قیمت ۱۳۴۲ تومان با نوسان مثبت دنبال می‌شود و نماد وتجارت در قیمت ۲۶۲ تومان در کف قیمتی روزانه در حال داد وستد است. وبملت و وبصادر نیز افت بیش از ۱ درصدی را تجربه می‌کنند.

در ساعت ۹:۳۰ شاهد بهبود تقاضا در بازار هستیم.

شاهد جدال خریداران و فروشندگان در گروه فلزات اساسی برای سبز پوشی نمادهای این صنعت هستیم. فولاد با پیشروی بیش از ۱ درصدی در قیمت ۱۳۱۴ تومان معامله می شود. کاوه و فملی در محدوده صفر تابلو با نوسانات مثبت همراهند. ذوب افت حدود ۱ درصد را تجربه می کند ولی افزایش تقاضا و سبزپوشی این نماد دور از انتظار نیست. فخوز در قیمت ۱۵۰۰ تومان مثبت دنبال می شود.

آخرین قیمت ۳۲نماد حداقل یک درصد نسبت به قیمت روز قبل آن‌ها افزایش یافته و ۴۲۰نماد با کاهش بیش از یک درصدی قیمت همراه بوده‌اند.

ارزش کل معاملات خرد بورس و فرابورس نیز در مجموع به حدود ۸۵۰میلیارد تومان رسید. حقیقی‌ها تا ساعت مورد اشاره رقمی در حدود ۱۶۰میلیارد تومان نقدینگی از بازار خارج کردند.