سریال "هرگزها" در اچ بی او رکورد زد

منبع: ایران آرت

93

1400/1/25

13:54


"هرگزها" با رکورد ۱.۴ میلیون بیننده به پربیننده‌ترین سریال جدید و اریجینال شبکه اچ بی او مکس تبدیل شده است.

ایران آرت: سریال "هرگزها" (The Nevers) "جاس ویدن" به یکی از پربیننده‌ترین سریال‌های شبکه‌ی HBO Max تبدیل شده و یکشنبه شب گذشته ۱.۴ میلیون بیننده را از طریق شبکه‌ی کابلی HBO و شبکه‌ی استریمینگ HBO Max جذب کرده است. این سریال با این رکورد به پربیننده‌ترین سریال جدید و اریجینال شبکه تبدیل شده و از سریال‌های پربیننده و تحسین‌شده‌ای چون "لاوکرفت کانتری" (Lovecraft Country) و "درماندگی" (The Undoing) "دیوید ای. کلی" و "نیکل کیدمن" پیشی گرفته است. انتظار می‌رود در هفته‌های آینده این آمار افزایش بیشتری داشته باشد.

در خلاصه‌ی داستان "هرگزها" آمده است: "در آخرین سال‌های سلطنت ویکتوریا، لندن مورد تاخت‌وتاز افرادی – اغلب زن – موسوم به "متأثر" قرار گرفته که ناگهان به توانایی‌های غیرمعمول گاهی دل‌فریب است و گاهی آزادهنده دست پیدا کرده‌اند. "آمالیا ترو" با بازی "لورا دانلی"، یک بیوه‌ی مرموز و چالاک، "پنانس ادیر" با بازی "آن اسکلی"، یک مخترع جوان نابعه از جمله این افرادند. آن‌ها پیشتازان این گروهند و از آنان محافظت می‌کنند در حالی که با نیروهای مخالف درگیر شده‌اند."

به گزارش ۳۰نما، "لارا دانلی" در نقش "آمالیا ترو"، "اولیویا ویلیامز" در نقش "لوینیا بیدلو"، "جیمز نورتون" در نقش "هوگو سوان"، "تام رایلی" در نقش "آگوستوس بیدلو"، "آن اسکلی" در نقش "پننس ادیر"، "بن چاپلین" در نقش "کارآگاه فرانک موندی"، "پیپ تورنس" در نقش "لرد میسن"، "زاخاری موموه" در نقش "دکتر هوراشیو کوزنس"، "ایمی منسن" در نقش "مالادی"، "نیک فراست" در نقش "دکلن ارون"، "ریچل نیل" در نقش "انی کاربی"، "النور تاملینسون" در نقش "مری برایتون" و "دنی اوهر" در نقش "ادموند هیگ" ساخته می‌شود.

"سینمابلند" گزارش پاییز سال گذشته داده است "جاس ویدن" که قرار بود سریال را برای این شبکه‌ی کابلی نوشته و کارگردانی کند، بنا بر مشکلات ناشی از ویروس کرونا ترجیح داده که از پروژه کناره‌گیری کند. ویدن در مصاحبه با "سینمابلند" می‌گوید: "امسال چالش‌های بی‌سابقه‌ای زندگی و طرز تفکر مرا تحت تأثیر قرار داده به شکلی که هرگز تصور نمی‌کردم، و اگرچه توسعه و تولید "هرگزها" تجربه‌ی لذت‌بخشی بود، اما به این نتیجه رسیدم که سطح تعهد لازم برای این پروژه، به علاوه‌ی چالش‌های فیزیکی تولید سریالی چنین عظیم در حین پاندمی جهانی، بیش از حد توان من است و به اثر لطمه می‌زند."

این در حالی است که "هالیود ریپورتر" اخیراً فاش کرد "گل گدوت" و "پتی جنگینز" در حین فیلمبرداری مجدد بعضی از صحنه‌های "لیگ عدالت" (Justice League) به دنبال جدایی "زک اسنایدر" با ویدن اختلاف نظر داشته‌اند. "هالیوود ریپورتر" ادعا می‌کند که "بزرگ‌ترین برخورد… زمانی اتفاق می‌افتد که ویدن گدوت را وادار می‌کند دیالوگ‌هایی که دوست نداشته را به زبان آورد، او را تهدید کرده که به بازیگری او لطمه وارد خواهد کرد و اظهارات ناخوشایندی در مورد "پتی جنکینز" کارگردان "زن شگفت‌انگیز" (Wonder Woman) بیان کرده. فیشر نمی‌پذیرد که در خصوص این مشاجره با گدوت اظهار نظر کند، اما یکی از شاهدین در محل فیلمبرداری که بعدها در تحقیقات [وارنرمیدیا] مشارکت کرده، می‌گوید پس از آن برخورد، "جاس افتخار می‌کرد که گل را سر جای خود نشانده. او به گدوت گفت که نویسنده‌ی فیلم است و بازیگر باید خفه شود و جملاتش را بگوید و [اگر بخواهد] می‌تواند کاری کند که در فیلم احمقانه به نظر برسد."

 

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو