دانلود نسخه هکی بازی Minecraft PlayStation 4 Edition v2.16 برای PS4

دانلود نسخه هکی بازی Minecraft PlayStation 4 Edition v2.16 برای PS4


منبع: دانلود ها

1,215

1400/1/25

15:07


با شروع بازی Minecraft مطمئنا از سبک گرافیک آن و پیکسل هایی که به راحتی قابل شمارشند شگفت زده خواهید شد! اما بازی Minecraft منتظر کسانی است که از زرق و برق های متداول این صنعت خسته شده اند و خواهان تجربه هایی نو هستند ، پس بدون معطلی شروع به بازی کنید! در ابتدای کار شما قادر خواهید از سه Mod موجود در بازی به انتخاب یکی بپردازید.

Craetive Mode اولین بخش بازی است که از زمان عرضه ی نسخه ی آزمایش بازی در سال ۲۰۰۹ در دسترس بوده است و اصلی ترین علت محبوبیت بازی نیز همین بخش است. در این بخش شما با مقدار بی نهایتی آیتم در اینونتوری خود قادر به ساخت هر چیزی خواهید بود ، بله به معنای واقعی کلمه هر چیز ! از زره ساخته شده با الماسی که با فیروزه تزیین شده تا ساخت یکی از مراحل Quake III Arena !

Minecraft PlayStation 4 Edition PS4-P2P

Update v2.16; ID: CUSA00265; ALL DLC Pack

آپدیت جدید بازی v2.16 به همراه قابلیت VR اضافه شد

دانلود-بازی-Minecraft-PlayStation-4-Edition

بدون شک با شروع کردن به بازی Minecraft در این بخش که می توان آن را در طیف عناوین God Games نیز طبقه بندی کرد میل به ساختن دنیاهای جدید شما را تا زمان نامعلومی به خود مشغول خواهد کرد .بخش دوم بازی قسمت Survival است که می توان آن را شبیه تر از سایر قسمت های بازی به چیزی که ما آن را “Video Games ” می نامیم دانست ! در این بخش شما با دستی کاملا خالی شروع به بازی خواهید کرد و باید با به دست آوردن منابع مختلف دست به ساخت آیتم های مختلف بزنید تا قادر به زنده ماندن در دنیای بازی شوید.

به طور مثال در شروع بازی Minecraft باید با دست خالی به سختی یک درخت را قطع کنید سپس با چوب آن یک تبر معمولی بسازید و با آن تا جایی که می توانید درخت قطع کنید بعد به سراغ جمع آوری سنگ بروید ، سپس با چوب ها یک میز کار بسازید و روی آن یک تبر سنگی محکم تر ساخته و با آن شروع به حفر زمین کنید … اما حالا شب شده است و این زامبی ها ، اسکلت ها و گرگ ها هستند که به دنبال شکار هستند پس بهتر است به جای حفاری از خود دفاع کنید ، حالا دوباره صبح شده و …با ساخت و یا پیدا کردن تخت خواب های موجود در بازی و استراحت بر روی آن این تخت خواب به محل Respawn شما تبدیل شده و در صورت مرگ به آخرین مکانی که در آن استراحت نموده اید بازخواهید گشت .

بدون تردید می توان گفت هیچ زمان مشخصی برای اینکه شما دست از انجام این روند بردارید وجود ندارد ، زیرا همیشه تونل هایی هست که حفر نکرده اید ، یا آیتم هایی که نساخته اید .پس از پیشرفت قابل ملاحظه در قابلیت ساخت آیتم ها قادر خواهید بود تا به منابع کمیاب و با ارزش تری نظیر الماس دست پیدا کنید و سطح مصنوعات خود را بالاتر ببرید. به نحوی میتوان گیم پلی بازی Minecraft را کاملا نامحدود و بی نهایت دانست زیرا همیشه چیزهایی هستند که شما هنوز آن ها را نساخته اید! سومین قسمت بازی بخش Hardcore آن است ، این قسمت کاملا شبیه به Survival بوده با این تفاوت که در صورتی که بمیرید بازی به اتمام خواهد رسید و مجبورید همه چیز را از نو شروع کنید.

منبع توضیحات: بازی‌سنتر

info

Explore randomly generated worlds and build amazing things from the simplest of homes to the grandest of castles. Play in creative mode with unlimited resources or mine deep into the world in survival mode, crafting weapons and armor to fend off the dangerous mobs. This version will let you play together across different devices, access a multitude of content through the in-game Store and get all future game updates.

سیستم مورد نیاز

For now, in order to play our rips you will need :

– a PS4 with Firmware 7.55

– a computer to run the PS4 Exploit Host

راهنمای نصب

آموزش نصب عناوین هک شده ی PS4 نیازمند دقت است. لطفا ابتدا جهت مشاهده ی روش جیلبریک کردن دستگاه خود، به پست ذیل مراجعه کنید:

آموزش نصب تصویری و قدم به قدم هک کردن کنسول PS4 به نسخه Exploit FW7.55

——

آموزش نصب بازی:

1) ابتدا تمامی فایل های فشرده دانلودشده را توسط آخرین نسخه نرم افزار WinRar اکسترکت کنید.

2) فایل pkg بدست آمده را بر روی هارد خود که به exFAT فرمت شده است، منتقل کنید. دقت داشته باشید که حتما در هیچ فولدری درون هارد اکسترنال خود کپی نکنید. بلکه فقط در آدرس اصلی هارد اکسترنال باشد نه هیچ زیرشاخه دیگری.

3) هارد خود را به کنسول PS4 متصل کنید. باتوجه به فعال بودن بخش Debug Settings بعد از هک شدن کنسول، وارد این بخش شوید. یعنی آدرس Settings => Debug Settings در کنسول.

4) به آدرس Debug Settings => Game => Package Installer مراجعه کنید. فایل دانلودی شما که در گام دوم بدست آمده، در اینجا نمایش داده خواهد شد.

5) با زدن کلید X نصب را شروع کنید. پس از اتمام نصب، بازی بر روی صفحه اصلی کنسول شما نمایش داده خواهد شد.

اطلاعات فایل
رمز فایل: www.downloadha.com
مرکز پشتیبانی همراه رایانه

در صورتی‌که هنگام دانلود یا نصب برنامه‌ها به مشکلی برخوردید، همراه رایانه بصورت شبانه‌روزی پاسخگوی سئوالات شما می‌باشد. تماس از طریق تلفن ثابت و بدون کد با شماره 9099070345

در صورتی‌که به هر دلیلی نتوانستید با خط هوشمند تماس بگیرید، به وبسایت همراه رایانه مراجعه کنید.

لینک دانلود

دانلود بازی Minecraft PlayStation 4 Edition v2.16 PS4-P2P:

دانلود پارت 1 با لینک مستقیم

دانلود پارت 2 با لینک مستقیم


مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو