۳۱ جایزه افتخار آمیز طراحی از Red Dot Award برای ال‌جی

منبع: فوت و فن

64

1400/1/25

16:55


۳۱ جایزه افتخار آمیز طراحی از Red Dot Award برای ال‌جی

ال‌جی بار دیگر برای تعالی در طراحی محصول توسط کارشناسان صنعت شناخته شده و ۳۱ جایزه پرافتخار از Red Dot Award  دریافت کرده است.

ال‌جی الکترونیکس (ال‌جی) بار دیگر به دلیل قدرت خود در طراحی مصرف‌کننده و صنعتی شناخته شد و ۳۱ جایزه برجسته طراحی محصول را در جوایز Red Dot امسال، یکی از برترین افتخارات صنعت طراحی، از آن خود کرد. لوازم خانگی طراح ال‌جی که قابلیت طراحی شدن توسط مشتری را دارند در نمایشگاه CES 2021 معرفی شدند و مفتخر به دریافت ۵ جایزه شامل یخچال Door-in-Door® InstaView، یخچال و فریزر دوقلو، جاروی شارژی CordZero، دستگاه تهویه مطبوع و استایلر شدند.

از جمله معنادارترین افتخارات اعطا شده به لوازم خانگی طراح ال‌جی در گروه مواد و سطوح برای اجرای آنها در رنگ، مواد و پرداخت (CMF) است. لوازم خانگی طراح ال‌جی به عنوان یک تصور مجدد جسورانه از لوازم خانگی معمولی معرفی می‌شود و ترکیبی از لوازم خانگی پیشرفته از نظر فناوری با مواد برتر است که می‌تواند برای مطابقت با مشخصات هر مشتری سفارشی شود. موادی مانند فولاد ضد زنگ، شیشه، فلز و (فنیکس) FENIX – ماده‌ای ابتکاری با فناوری پیشرفته پوشش که توسط Arpa Industriale ساخته شده است – برای جلا دادن پرداخت و ظاهر نهایی هر محصول در مجموعه استفاده می‌شود.

از افتخارات دیگر، می‌توان به جایزه ماشین لباسشویی ال‌جی WashTower، یک ماشین لباسشویی عمودی تک واحدی اشاره کرد که در هنگام بارگیری بارهای فوق‌العاده زیاد لباس، فضای بیشتری را با طراحی استثنایی‌اش آزاد می‌کند. فراتر از لوازم خانگی، تعدادی از محصولات رایانه‌ای ال‌جی مانند مانیتور بازی UltraGear و LG gram بودند. این محصولات به دلیل برخورداری از طراحی‌های پیشرفته و درخشان خود که نمایانگر ارزش اصلی محصولات هستند تقدیر شدند.

جایزه Red Dot Design Award یکی از سه مسابقه معتبر طراحی حرفه‌ای در جهان است و این نشان متمایز در سطح بین‌المللی به عنوان یکی از محبوب‌ترین مهرهای تایید کیفیت برای طراحی استثنایی تاسیس شده است. امسال حدود ۷۸۰۰ محصول برای بررسی هیئت داوران ارسال شد.

لی چول-بائه، رئیس مرکز مدیریت طراحی شرکت ال‌جی الکترونیکس، گفت: «به عنوان برندی که سعی در ارائه محصولات با کیفیت با طراحی استثنایی دارد، همیشه افتخار بزرگی است که از Red Dot تقدیر می‌کنم. ال‌جی متعهد است تا با افزایش کیفیت فضا با محصولات باکیفیت که به نظر خوب می‌آیند، نیاز مصرف‌کنندگان را برآورده کند و ما همچنان به دنبال طراحی‌های نوآورانه‌ای هستیم که این انتظارات را برآورده می‌کند.»

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو