دانلود بازی ۸Doors Arums Afterlife Adventure برای کامپیوتر – نسخه SKIDROW

دانلود بازی ۸Doors Arums Afterlife Adventure برای کامپیوتر – نسخه SKIDROW


منبع: دانلود ها

136

1400/1/26

01:09


بازی ۸Doors در سبک اکشن و پلتفمر عرضه شده است و می‌توانید در جهان مترویدوانیای آن غرق شوید. بازی تحت تاثیر داستان‌های محلی کشور کره جنوبی قرار دارد و قرار است که نقش Arum را در این بازی داشته باشید. او دختری شجاع است که به‌صورت داوطلبانه به جستجوی روح پدرش رهسپار شده و قرار است که واد قلمرویی شود که او پس از مرگ به دنبالش بوده است. او سعی می‌کند که وارد درب برزخ شده و راهنمایی‌های لازم را در مورد اسرار نهفته درون خود کشف کند. بازی شما را با شکست‌های غضبناک بدی روبرو خواهد کرد که در حین حال زیبا هستند و می‌توانید به دنبال وح فراریانی باشید که نیاز به راهنمایی شما دارند. شما باید نجات این روح‌ها را مدنظر قرار داده و به آن‌ها کمک کنید. گیم‌پلی بازی پویا بوده و در هشت منطقه از برزخ دنبال می‌شود. شما می‌توانید در این برزخ، از موانع بسیاری عبور کرده و مسیرهای خطرناکی را نیز طی کنید.

۸Doors: Arum’s Afterlife Adventure PC-SKIDROW

دانلود-بازی-8Doors-Arums-Afterlife-Adventure

در بازی ۸Doors شاهد حملات ترکیبی خواهیم بود و بازیکنان باید با گول زدن طف مقابل خود، بتوانند بیش از ۳۶ حمله‌ی مختل را در بازی به ثبت برسانند. باس فایت‌های بازی نیز جالب است و می‌توانید الگوهای حمله منحصربه‌فردی را روی آن‌ها به ثبت برسانید. باس‌ها بسیار سخت طراحی شده‌اند و کار چندانی آسانی در آن نخواهید داشت. سلاح‌های بازی نیز به هفت نوع تقسیم شده‌ است و می‌توانید مهارت‌های مختلفی را تجربه کنید.

توانایی‌های منعل هم در بازی وجود دارد که تنها با تیزهوشی می‌توانید از آن‌ها استفاده کنید. یکی از بهترین بخش‌های بازی داستان آن است که می‌توانید در آن غرق شده و تجربه جالبی در آن داشته باشید. در پس زمینه بازی زندگی پس از مرگ بسیار جذابی را می‌بینیم که به شیوه‌ی دنیای شرق دنیاب می‌شود. داستان‌های سنتی کره‌ای در این بازی جریان دارد و شخصیت‌های بیاد ماندنی هم به سری اضافه شده است که مفاهیم را به خوبی بیان خواهد کرد.

info

“8Doors” is a story-driven Metroidvania-style action platformer heavily influenced by Korean folktales. Play as ‘Arum’, a brave girl that has voluntarily entered the realm of the afterlife in search of her father’s soul and help guide her through the ‘8 Doors of Purgatory’ to solve the mysteries that lie deep within. Defeat wretched wraiths blocking your way and rescue fugitive souls who are in need of your guidance.

سیستم مورد نیاز

حداقل سیستم مورد نیاز:

OS: Windows 7

Processor: Intel Core i3 +

Memory: 4 GB RAM

Graphics: GeForce Gtx 560

DirectX: Version 10

Storage: 8 GB available space

سیستم پیشنهادی:

OS: Windows 10

Processor: Intel Core i5

Memory: 8 GB RAM

Graphics: GeForce Gtx 560

DirectX: Version 11

Storage: 8 GB available space

راهنمای نصب

1) دقت داشته باشید که آنتی ویروس شما به طور کامل غیرفعال باشد.

2) فایل های فشرده را توسط نرم افزار WinRar اکسترکت کنید و فایل ISO بدست آمده پس از اکسترکت را توسط نرم افزار Daemon Tools به صورت Mount اجرا کنید.

3) به نصب بازی بپردازید.

4) فایل های موجود در پوشه SKIDROW را در محل نصب بازی جایگزین نمایید.

5) از اجرای بازی لذت ببرید.

اطلاعات فایل
رمز فایل: www.downloadha.com
مرکز پشتیبانی همراه رایانه

در صورتی‌که هنگام دانلود یا نصب برنامه‌ها به مشکلی برخوردید، همراه رایانه بصورت شبانه‌روزی پاسخگوی سئوالات شما می‌باشد. تماس از طریق تلفن ثابت و بدون کد با شماره 9099070345

در صورتی‌که به هر دلیلی نتوانستید با خط هوشمند تماس بگیرید، به وبسایت همراه رایانه مراجعه کنید.

لینک دانلود

دانلود بازی 8Doors: Arum’s Afterlife Adventure-SKIDROW با لینک مستقیم


مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو