دانلود بازی Cozy Grove برای کامپیوتر – نسخه DARKSiDERS

دانلود بازی Cozy Grove برای کامپیوتر – نسخه DARKSiDERS


منبع: دانلود ها

135

1400/1/26

01:09


بازی Cozy Grove شما را در جزیره‌ای خالی از سکنه رها کرده و دعوت می‌کند که تغییرات بزرگی را درون آن ایجاد کنید. شما می‌توانید همیشه از سبک بازی لذت برده و همیشه از گشت زدنی در دل جنگل‌های این جزیره لذت ببرید. شما باید کمپ کرده و به آرامش ارواح محلی کمک کنید. می‌توانید رنگ و شادی را به جزیره بازگردانده و تغییرات بزرگی را در جزیره ایجاد کنید. مناظر بازی زیبا و پویا بوده و می‌تواند شمایی که به روحیه‌ی بیشتری نیازی دارید را راضی کند. ده‌ها شخصیت جذاب و دوست داشتنی در بازی وجود دارد که روحیه شما را سرشار خواهد کرد. شما می‌توانید داستان گسترده ای را در بازی تجربه کنید و با گذشت زمان از آن لذت ببرید. حیوانات در این بازی به شما کمک کرده و می‌توانند موجب بقای بیشتر شما شوند. می‌توانید در بازی ماهی گیری کرده و حتی از محصولات بیشتر آن‌ها در جزیره استفاده کنید. بازی برای چندین ماه بازی شما طراحی شده است و یقینا از تجربه آن لذت وافر را خواهید برد.

Cozy Grove PC-DARKSiDERS

دانلود-بازی-Cozy-Grove

در بازی Cozy Grove می‌بینیم که المان‌های مشابه زیادی با انیمال کراسینگ وجود دارد و هر روز می‌توانید محتوای نابی از بازی را تجربه کنید. پس از آن، می‌توانید به صنایع دستی و تولید آن‌ها پرداخته و جزیره را رفته رفته تکمیل کنید. بازی از نظر بصری زیبایی بالایی دارد و می‌توانید از موسیقی آن نیز لذت ببرید. در کنار آن یک داستان گسترده را نیز شاهد هستیم که با گذشت زمان بیشتر از آن لذت خواهید برد. با کمی دقت و تمرکز بالا در این اثر، می‌توانید اسرار پنهان آن را کشف کنید. چنین اسراری به پیشروی بیشتر شما کمک شایانی خواهند کرد و می‌توانید روحیه خود را در بازی بیشتر کنید. سیستم گیم‌پلی بازی اعتیادآور است و هر زمانی می‌توانید از اینوتوری خود در بازی استفاده کرده و آن را گسترش دهید.

info

Welcome to Cozy Grove, a life-sim game about camping on a haunted, ever-changing island. As a Spirit Scout, you’ll wander the island’s forest each day, finding new hidden secrets and helping soothe the local ghosts. With a little time and a lot of crafting, you’ll bring color and joy back to Cozy Grove!

سیستم مورد نیاز

حداقل سیستم مورد نیاز:

Requires a 64-bit processor and operating system

OS: Windows 10

Processor: Intel Core i5 2.5 GHz or equivalent

Memory: 4 GB RAM

Graphics: Intel HD Graphics 4000

Storage: 3 GB available space

سیستم پیشنهادی:

Requires a 64-bit processor and operating system

OS: Windows 10

Processor: Intel Core i7 3.0 GHz or equivalent

Memory: 8 GB RAM

Graphics: NVIDIA Geforce 10 Series or AMD Radeon RX 500 Series

Storage: 5 GB available space

راهنمای نصب

1) دقت داشته باشید که آنتی ویروس شما به طور کامل غیرفعال باشد.

2) فایل های فشرده را توسط نرم افزار WinRar اکسترکت کنید و فایل ISO بدست آمده پس از اکسترکت را توسط نرم افزار Daemon Tools به صورت Mount اجرا کنید.

3) به نصب بازی بپردازید.

4) فایل های موجود در پوشه DARKSiDERS را در محل نصب بازی جایگزین نمایید.

5) از اجرای بازی لذت ببرید.

اطلاعات فایل
رمز فایل: www.downloadha.com
مرکز پشتیبانی همراه رایانه

در صورتی‌که هنگام دانلود یا نصب برنامه‌ها به مشکلی برخوردید، همراه رایانه بصورت شبانه‌روزی پاسخگوی سئوالات شما می‌باشد. تماس از طریق تلفن ثابت و بدون کد با شماره 9099070345

در صورتی‌که به هر دلیلی نتوانستید با خط هوشمند تماس بگیرید، به وبسایت همراه رایانه مراجعه کنید.

لینک دانلود

دانلود بازی Cozy Grove-DARKSiDERS با لینک مستقیم


مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو