هیو جکمن و لورا درن مقابل هم قرار می‌گیرند

منبع: ایران آرت

79

1400/1/26

09:01


هیو جکمن و لورا درن دو ستاره هالیوود در فیلم جدید فلورین زلر نقش‌آفرینی خواهند کرد.

ایران آرت: هیو جکمن نامزد اسکار و لورا درن برنده‌ی اسکار به فیلم درام "پسر" (The Son) به نویسندگی و کارگردانی "فلورین زلر" فیلمساز نامزد اسکار "پدر" (The Father) ملحق شدند.

"ایان کنینگ" و "امیلی شرمن" تهیه‌کنندگان فیلم برنده‌ی اسکار "سخنرانی پادشاه" (The King’s Speech) و "جوانا لوری" از کمپانی "سی-سا فیلمز" و "کریستف اسپادون" تهیه‌کننده‌ی "پدر"، به همراه زلر از جمله تهیه‌کنندگان "پسر" خواهند بود.

به گزارش 30نما این فیلم توسط زلر و "کریستفر همپتون" برنده‌ی اسکار از نمایش تحسین‌شده‌ی "پسر" زلر اقتباس خواهد شد و داستانی در مورد پیتر (هیو جکمن) و زندگی پرمشغله‌اش با همسر جدیدش اما و نوزادشان روایت می‌کند که وقتی کیت (لورا درن)، همسر سابق پیتر به همراه فرزند نوجوان‌شان نیکلاس سر می‌رسند، زندگی پیتر به هرج‌ومرج بیشتری کشیده می‌شود. نیکلاس نوجوانی آشفته، غیرصمیمی و خشمگین است که چندین ماه از مدرسه دوری کرده. پیتر می‌کوشد پدر بهتری برای پسرش باشد و به دنبال راهی برای کمک رساندن به اوست. اما وخامت اوضاع نیکلاس کار خانواده را به جای خطرناکی می‌رساند.

زلر در مورد "پسر" می‌گوید: ""پسر" داستانی عمیقاً انسانی است که به اعتقاد من همه‌ی ما را به هم متصل می‌کند؛ امیدوارم که مخاطبین از ماجرای این خانواده تحت تأثیر قرار بگیرند. هم هیو و هم لورا بالطبع حامل گرمی، شور و اعتبارند… و مخاطبین را دعوت می‌کنند حس تمامی لحظات را درک کنند. داستان فیلم در نیویورک پرجنب‌وجوش و به‌شدت زنده روی می‌دهد که شخصیتی مهم در فیلم است. این فیلم باید سبب شود که با دوستان و خویشان تماس بگیریم و به آن‌ها بگوییم که تنها نیستند و دوست‌شان داریم."

زلر با فیلم "پدر" که در ماه فوریه اکران شد نقدهای مثبتی دریافت کرد. این فیلم با بازی "آنتونی هاپکینز" و "الیویا کلمن" دو جایزه‌ی بفتا را دریافت کرده و در شش بخش از جمله بهترین فیلم، فیلمنامه‌ی اقتباس‌شده، تدوین، طراحی صحنه، بازیگر مرد نقش اول و بازیگر زن نقش مکمل نامزد اسکار است.

 

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو