بیانیه اتحادیه اروپا درباره نشست برجام

منبع: برترین ها

53

1400/1/26

09:17


در این بیانیه آمده است: نشست پنجشنبه به ریاست معاون دبیرکل سرویس اقدام خارجی اتحادیه اروپا و نمایندگان ایران، فرانسه، آلمان، انگلیس، چین و روسیه برگزار می‌شود.

خبرگزاری صداوسیما: در این بیانیه آمده است: نشست پنجشنبه به ریاست معاون دبیرکل سرویس اقدام خارجی اتحادیه اروپا و نمایندگان ایران، فرانسه، آلمان، انگلیس، چین و روسیه برگزار می‌شود.

اتحادیه اروپا در بیانیه‌ای نوشت که نشست کمیسیون مشترک برجام روز پنجشنبه ساعت ۱۲ و ۳۰ دقیقه به وقت اتریش (۱۵ عصر به وقت ایران) کار خود را به صورت حضوری در وین ادامه می‌دهد.

در این بیانیه آمده است: این نشست به ریاست انریکه مورا معاون دبیر کل سرویس اقدام خارجی اتحادیه اروپا و نمایندگان ایران، فرانسه، آلمان، انگلیس، چین و روسیه برگزار می‌شود.

در این بیانیه آمده است: شرکت‌کنندگان درباره دورنمای بازگشت محتمل آمریکا به برجام و اطمینان از اجرای کامل و موثر این توافق از سوی همه طرف‌ها بحث و گفتگو خواهند کرد.

در همین حال، میخائیل اولیانوف، سفیر روسیه در مقرر اروپایی سازمان ملل در حساب توئیتری خود نوشت: تأیید شده است که نشست کمیسیون مشترک برجام روز ۱۵ آوریل (۲۶ فروردین) در وین برگزار می‌شود. این نشست همزمان با جلسات غیررسمی در قالب‌های مختلف و همچنین نشست گروه‌ها در سطح کارشناسان در زمینه لغو تحریم‌ها و مسائل هسته‌ای (ایران) برگزار خواهد شد.

در آستانه نشست کمیسیون مشترک برجام، رایزنی‌های هیات ایرانی با دیگر هیات‌ها ادامه دارد. پیش از این، هیات مذاکره‌کننده ایران به ریاست سید عباس عراقچی معاون سیاسی وزیر امور خارجه کشورمان برای از سرگیری گفتگو‌های کمیسیون مشترک برجام به شهر وین اتريش سفر کرده بود.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو