دانلود بازی Legends of Ellaria برای کامپیوتر – نسخه فشرده FitGirl

دانلود بازی Legends of Ellaria برای کامپیوتر – نسخه فشرده FitGirl


منبع: دانلود ها

214

1400/1/26

14:44


بازی Legends of Ellaria ترکیب بی نظیری از ماجراجویی اول شخص، استراتژی بدون وقفه و سبک سندباکس را به شما ارائه خواهد داد که همراه با المان‌های نقش آفرینی در اختیار شما قرار می‌گیرد. در این بازی باید پادشاهی خود را ساخته و بتوانید حضور موثری در نبردهای حماسی بازی داشته باشید. شما باید یک دنیای فانتزی را به‌صورت همه جانبه کشف کرده و بتوانید به‌عنوان اربابی در بازی حضور داشته باشید که با رعایای خود، در حال فرار از مرگ هستند. آن‌ها قصد دارند که یک پادشاهی جدید را در الاریا ایجاد کرده و زندگی جدیدی را برای خودشان شروع کنند. شما می‌توانند سایر جناح‌ها و نژادهایی را ببینید که در همه جا مستقر شده‌اند و می‌توانند دقیقا مانند شما عمل کنند.

بازی Legends of Ellaria شما را با منابع جادویی بسیاری آشنا خواهد کرد و می‌توانید دنیای وسیعی از ماجراها را در بازی به‌صورت اول شخص تجربه کنید. باید شهرها و پادشاهی خود را توسط مکانیسم استراتژی بدون وقفه بازی ایجاد کرده و ارتش خود را فرماندهی کنید. شما باید از خط مقدم همه چیز را هدایت کرده و بتوانید قهرمانان و ژنرال‌های بیشتری را برای محافظت از پادشاهی تربیت کنید. در این بازی می‌توانید نیروهای خود را به سمت فتح سرزمین‌های جدید فرستاده و پادشاهی خود را گسترده‌تر کنید.

Legends of Ellaria PC-SKIDROW

دانلود-بازی-Legends-of-Ellaria

در بازی Legends of Ellaria شما امیدی برای پیروزی در نبرد هستید و می‌توانید یک جهان پر رونق را ایجاد کنید. غرور شما می‌توانید یک پادشاهی بسیار گسترده را ایجاد کرده و قدرت تحریک کننده‌ای را در اختیار شما قرار دهد. شما می‌توانید کنترل تمام منابع را به دست گرفته و درگیری‌های چند ساله را پیروز شوید. باید سرتاسر جهان را به کنترل خود درآورده و نیروهای خود را آزاد کنید. ویرانه‌ها را بازسازی کرده و اجازه ندهید که پادشاهی شما بار دیگر در آستانه نابودی قرار گیرد. شما نزدیک به پایان همه‌ی رقابت‌ها هستید و در نهایت یک پادشاهی آمیخته در آرامش خواهید داشت.

ویژگی های نسخه فشرده FitGirl:

  • بر اساس ریلیز رسمی SKIDROW تحت عنوان Legends Of Ellaria-SKIDROW فشرده سازی شده است.
  • هیچ چیزی از بازی کسر نشده است. هیچ چیزی تبدیل یا انکود نشده است. همه چیز بر اساس MD5 رسمی دیتای بازی است.
  • حجم بازی از ۱۲٫۶گیگابایت به ۴٫۶گیگابایت کاسته شده است.
  • مدت زمان نصب باتوجه به سیستم شما بین ۴ الی ۸ دقیقه خواهد بود.
  • فضای مورد نیاز پس از نصب کامل بازی ۱۸گیگابایت و در هنگام نصب حدود ۲۶گیگابایت است.
  • حداقل ۲گیگابایت فضای رم خالی برای نصب بازی نیاز است.
info

Legends of Ellaria is a unique blend of first-person adventure, real-time strategy and roleplaying sandbox game where you can build your own kingdom, fight epic battles and explore an immersive fantasy world. You play as a lord who flees from a dying world with his subjects, founding a new kingdom in the world of Ellaria — a crossroad between dimensions where other factions and races have settled, just like you, and fight for control over the priced magical resource of the Riftstones. Explore a vast world in first-person adventures, build your cities and kingdom in real-time strategy mechanics, command your armies and lead them from the front lines, or send your heroes and generals to lead your forces for you!

سیستم مورد نیاز

حداقل سیستم مورد نیاز:

OS: Windows 7/8/10 (64-bit OS required)

Processor: Intel Core i5-2300 2.8 GHz or equivalent

Memory: 12 GB RAM

Graphics: NVIDIA GTX 750 Ti 2GB or equivalent

DirectX: Version 11

Storage: 20 GB available space

سیستم پیشنهادی:

OS: Windows 7/8/10 (64-bit OS required)

Processor: Intel Core i7 4790 3.6 GHz or equivalent

Memory: 12 GB RAM

Graphics: NVIDIA GTX 1070 3GB or equivalent

DirectX: Version 11

Storage: 22 GB available space

راهنمای نصب

1) دقت داشته باشید که آنتی ویروس شما به طور کامل غیرفعال باشد.

2) فایل های فشرده را توسط نرم افزار WinRar اکسترکت کنید و فایل ISO بدست آمده پس از اکسترکت را توسط نرم افزار Daemon Tools به صورت Mount اجرا کنید.

3) به نصب بازی بپردازید.

4) فایل های موجود در پوشه SKIDROW را در محل نصب بازی جایگزین نمایید.

5) از اجرای بازی لذت ببرید.

اطلاعات فایل
رمز فایل: www.downloadha.com
مرکز پشتیبانی همراه رایانه

در صورتی‌که هنگام دانلود یا نصب برنامه‌ها به مشکلی برخوردید، همراه رایانه بصورت شبانه‌روزی پاسخگوی سئوالات شما می‌باشد. تماس از طریق تلفن ثابت و بدون کد با شماره 9099070345

در صورتی‌که به هر دلیلی نتوانستید با خط هوشمند تماس بگیرید، به وبسایت همراه رایانه مراجعه کنید.


مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو