چه مدت از شروع آخرالزمان زامبی ها در سریال The Walking Dead می گذرد؟

چه مدت از شروع آخرالزمان زامبی ها در سریال The Walking Dead می گذرد؟


منبع: روزیاتو

117

1400/1/27

09:12


سریال The Walking Dead در نهایت تایید کرد که چند سال از زمان آخرالزمان زامبی ها و شروع داستان سریال می گذرد و ظاهراً این اتفاق حدود ۱۲ سال پیش از اتفاقات کنونی سریال رخ داده است. این افشاگری بسیار مهم در یکی از اپیزودهای بسیار مورد انتظار داستان اورجینال در مورد یکی از شخصیت های اصلی آن، نیگان (جفری دین مورگان) رخ داد. بسیار به ندرت رخ می داد که در سریال The Walking Dead شاهد پرداختن به اتفاقات گذشته باشیم اما فلش بک ها بخش بزرگی از اپیزود ۲۲ فصل دهم سریال را تشکیل می دادند که با عنوان «Here’s Negan» منتشر شد.

سریال The Walking Dead در نهایت تایید کرد که چند سال از زمان آخرالزمان زامبی ها و شروع داستان سریال می گذرد

در واقع در این اپیزود حتی نگاهی به شرایط دنیا پیش از شیوع ویروس زامبی انداخته می شود که در نوع خود برای اولین بار رخ می دهد. این افشاگری برای شناساندن شخصیت گذشته کسی بود که روزگاری رهبر منفور و بیرحم نجات دهندگان به شمار می رفت. آنطور که مشخص شد، او در گذشته یک معلم ورزش بوده که در پیدا کردن شغل با مشکل مواجه بوده و در این شرایط با یکی از دوستان همسرش نیز وارد رابطه شده است. یکی از مشکلات اصلی نیگان پیش از ظهور زامبی ها، طبع خشن و غیرقابل کنترلش بوده است که او همواره سعی داشته تحت کنترل دربیاورد. اما بعد از ظهور زامبی ها و مرگ همسرش در اثر ابتلا به سرطان، نیگان دست از کنترل احساساتش برداشته و به یک شخصیت منفی بسیار خشن و سنگدل تبدیل شد.

سریال The Walking Dead در نهایت تایید کرد که چند سال از زمان آخرالزمان زامبی ها و شروع داستان سریال می گذرد

فلش بک های اپیزود ۲۲ فصل دهم سریال The Walking Dead، تصویری دقیق و شفاف از اتفاقات تراژیک زندگی گذشته نیگان ارائه می کنند و همچنین جزییاتی را در مورد تاریخ اتفاقات فصل دهم نسبت به کلیت سریال روشن کرده است. سکانس مربوط به کتک خوردن نیگان توسط یک شخص خلافکار در ۱۲ سال پیش رخ می دهد. در این برهه، زامبی ها از قبل همه جا را فرا گرفته بودند. سپس روایت به ۶ هفته قبل باز می گردد زمانی که نیگان سعی دارد به همسرش لوسیل (هیلاری برتون مورگان) در مبارزه با سرطان کمک کرده و همزمان زامبی ها را از خانه اش دور نگه دارد. بعد از آن به فلش بکی می رسیم که نیگان و لوسیل پیش از شیوع ویروس در کنار هم زندگی می کنند و مربوط به ۷ ماه پیش از اتفاقات فلش بک قبلی است.

سریال The Walking Dead در نهایت تایید کرد که چند سال از زمان آخرالزمان زامبی ها و شروع داستان سریال می گذرد

این موضوع تایید می کند که شخصیت های سریال The Walking Dead اکنون بین ۱۲ تا ۱۳ سال است که برای بقا با زامبی ها مبارزه می کنند. با بررسی تمام سرنخ های گذشته، این زمان چندان هم غافلگیر کننده به نظر نمی رسد. چند فصل قبلی سریال در طی یک زمان نسبتاً کوتاه رخ می دادند و بعد از چندین فصل بود که شاهد پرش هایی بزرگ در روایت سریال بودیم و بزرگ ترین آن ها در اوایل فصل نهم رخ داد و به یکباره بیش از ۶ سال پیش رفت.

بیشتر بخوانید: تئوری هایی جالب و هیجان انگیز در مورد فصل یازدهم سریال The Walking Dead

مطلب برای شما مفید بود؟

به مطلب امتیاز دهید

میانگین امتیازها 0 / 5. تعداد رای: 0

تاکنون رأی داده نشده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می‌دهد.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو