بیوگرافی محمدرضا رهبری و آشنایی بیشتر با این هنرپیشه

بیوگرافی محمدرضا رهبری و آشنایی بیشتر با این هنرپیشه


منبع: آرگا

305

1400/1/27

11:05


در یان مطلب از مجله اینترنتی آرگا، بیوگرافی محمدرضا رهبری هنرپیشه محبوب و مطرح سینما و تلویزیون ایرانی همراه با تصاویر خانوادگی و شحخصی وی را تهیه و ارائه نموده ایم که امیدواریم مورد پسندتان قرار بگیرد.

محمدرضا رهبری هنرپیشه موفق و با استعداد تئاتر، سینما و تلویزیون ایرانی می باشد. این هنرمند توانا فعالیت حرفه ای خود را با تئاتر نمایشی آغاز نمود، اما در سال ۱۳۸۴ در سن ۲۳ سالگی با مجری گری «برنامه موج نو تاکسی» برای اولین بار جلوی دوربین رفت. در ادامه این مطلب از مجله اینترنتی آرگا، همراه ما باشید تا بیشتر با بیوگرافی محمدرضا رهبری همراه با کارنامه هنری و تصاویر شخصی وی آشنا شوید.

بیوگرافی محمدرضا رهبری بازیگر ایرانی + تصاویر جدید و جذاب وی

محمدرضا رهبری بازیگر محبوب و مطرح سینما، تئاتر و تلویزیون ایرانی متولد ۵ دی ماه سال ۱۳۶۱ که هم اکنون وی ۳۹ سال سن دارد و در شهر تهران چشم به جهان گشوده است. همچنین ایشان فارغ التحصیل مدرک لیسانس رشته تربیت بدنی می باشد.

شرح حال محمدرضا رهبری

این هنرمند در یک خانواده ۴ نفره با اصالت و تحصیل کرده متولد شده است. پدرش استاد دانشگاه که در سال ۱۳۸۶ مرحوم شدند و مادرش نیز پرستار بیمارستان بودند. او تنها یک خواهر به نام مهسا دارد.

بیوگرافی محمدرضا رهبری + گالری جدید

محمدرضا رهبری از همان دوران کودکی علاقه بسیاری به بازیگری داشت، تا اینکه در سال ۱۳۸۱ در سن ۲۰ سالگی به مدت ۹ ماه در کلاس های بازیگری با مدیریت آقای امین تارخ شرکت نمود.

ایشان فعالیت جدی خود را با تئاتر نماشی آغاز نمود و در نتیجه در سال ۱۳۸۴ برای اولین بار به عنوان مجری در برنامه ” موج نو تاکسی” مقابل دوربین قرار گرفت. او بعد از این اجرا با پیشنهاد های بازیگری بسیاری مواجه شد.

ایشان در سال ۱۳۸۵ در سن ۲۴ سالگی برای سریال ” گلریزان” به کارگردانی مسعود رشیدی  برای شبکه استانی همدان مقابل دوربین قرار گرفت. سپس در سال ۱۳۸۶ در سریال ” میوه ممنوعه” به کارگردانی حسن فتحی در نقش سینا حضور داشت.

بیوگرافی محمدرضا رهبری + آلبوم زیبا

عکس زیبا و آتلیه ای محمدرضا رهبری

شرح حال کامل و خواندنی محمدرضا رهبری

از آخرین بازی ایشان در تلویزیون می توان به سریال پرطرفدار ” بچه مهندس ۴” به کارگردانی سعید سعیدی در نقش جواد جوادی در سال ۱۴۰۰ اشاره نمود. این سریال چهارشنبه ۲۵ فرودین ماه مصادف با اولین روز ماه رمضان از شبکه دو سیما پخش شد. بعد از کناره گیری روزبه حصاری از سریال بچه مهندس محمدرضا رهبری جایگزین نقش جواد جوادی شد.

در این سریال بازیگرانی همچون  ثریا قاسمی، شیوا خسرومهر، عباس جمشیدی‌ فر، سیاوش چراغی ‌پور، اتابک نادری، نسیم باقریان، کریم قربانی ، فریده دریامج، سهند جاهدی، سیما خضرآبادی، کوروش سلیمانی ، عبدالرضا اکبری ، عزت الله مهرآوران، شهین تسلیمی، رامین راستاد، رحیم نوروزی، امید روحانی، حمیدرضا هدایتی، بهنام شرفی، وحید نفر، امیررضا فرامرزی و … حضور داشتند.

بیوگرافی محمدرضا رهبری + تصاویر جذاب

عکس محمدرضا رهبری در کنار پسر دایی اش

زندگینامه کامل محمدرضا رهبری

محمدرضا در سال ۱۳۸۸ در یک تله فیلم به نام ” هشت چهار” به ایفای نقش پرداخت. در سال ۱۳۹۶ در فیلم سینمایی ” بهت” به کارگردانی عباس رافعی در کنار رعنا آزادی ور و مهتاب کرامتی حضور داشت.

بیوگرافی محمدرضا رهبری + تصاویر زیبا

بیوگرافی محمدرضا رهبری + تصاویر زیبا

زندگینامه محمدرضا رهبری و همسرش

ازدواج و همسر محمدرضا رهبری

محمدرضا رهبری در سال ۱۳۹۶ در سن ۳۵ سالگی با خانم ندا دیبا بازیگر ایرانی ازدواج کرد.

تاریخچه زندگی محمدرضا رهبری

عکس دونفره محمدرضا رهبری و همسرش ندا دیبا

زندگینامه محمدرضا رهبری و ندا دیبا

کارگردان و بازیگر مورد علاقه

بازیگر: پرویز پرستویی و  محمدرضا فروتن

کارگردان: حسن فتحی

پیج اینستاگرام محمدرضا رهبری

پیج اینستاگرام محمدرضا رهبری به آدرس mohammadreza.rahbarii@ می باشد که در آن تمامی تصاویر شخصی خود و همسرش را به اشتراک گذاشته است.

تسرگدشت جالب محمدرضا رهبری

عکس محمدرضا رهبری در سریال بچه مهندس ۴

بیوگرافی محمدرضا رهبری + تصاویر شخصی

تاسف محمدرضا رهبری در زندگی، به زبان خودش:

حین بازی در مجموعه میوه ممنوعه که قرار بود ماه رمضان روی آنتن برود پدرم را از دست دادم و نتوانست شاهد موفقیت های من در بازی باشد و این موضوع حسرتی همیشگی در وجودم ماندگار کرد.

زندگینامه محمدرضا رهبری

زندگینامه خواندنی محمدرضا رهبری

شباهت به مهدی صبری

خوب است بدانید که خیلی ها به خاطر شباهت زیاد رهبری را با آقای محمدی صبری (تیزر تبلبغاتی) اشتباه می گیرند.

زندگینامه جامع محمدرضا رهبری

کارنامه هنری محمدرضا رهبری

مجموعه تلویزیونی محمدرضا رهبری

  • سریال میوه ممنوعه در نقش سینا (۱۳۸۶)
  • سریال به کجا چنین شتابان (۱۳۸۷)
  • سریال آخرین بازی (۱۳۹۳)
  • سریال دولت مخفی در نقش رحیم (۱۳۹۵)
  • سریال پرستاران در نقش رامین (۱۳۹۵)
  • سریال چرخ و فلک (۱۳۹۵)
  • سریال دوردست ها (۱۳۹۵)
  • سریال راه و بیراه (۱۳۹۸)
  • سریال داد زدن (۱۳۹۹)
  • سریال بچه مهندس ۴ (۱۴۰۰)

فیلم سینمایی آقای رهبری

  • ایکس لارج (۱۳۹۷)
  • بهت (۱۳۹۶)
  • تله فیلم هشت چهار (۱۳۸۸)

شرح حال خواندنی محمدرضا رهبری

عکس پدر بزرگ و مادر بزرگ محمدرضا رهبری

شرح حال کامل محمدرضا رهبری

امیدواریم از خواندن بیوگرافی محمدرضا رهبری بازیگر محبوب ایرانی و همچنین از تماشای تصاویر جدید و اینستاگرامی وی لذت برده باشید و از اینکه تا این لحظه همراه ما بودید بی نهایت سپاس گذاریم.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو