«پسر» نوشین معراجی به جشن ۵۰ سالگی جشنواره روتردام دعوت شد

92

1400/1/27

12:58


فیلم سینمایی «پسر» به کارکردانی نوشین معراجی به نمایندگی از سینمای ایران در بخش آینده درخشان پنجاهمین جشنواره روتردام به نمایش درمی‌آید.

«پسر» نوشین معراجی به جشن ۵۰ سالگی جشنواره روتردام دعوت شد

گروه سینمایی هنرآنلاین: هر چند پنجاهمین جشنواره فیلم روتردام زمستان گذشته به شکل مجازی و آنلاین برگزار شد اما سازمان‌دهندگان این رویداد معتبر سینمایی یک برنامه تابستانی هم برایش در نظر گرفته‌اند که دوم تا ششم ژوئن (میانه‌های خردادماه) در قالب برنامه‌های حضوری و مجازی برگزار می‌شود.

فهرست نخستین فیلم‌های حاضر در نسخه تابستانی و مکمل جشنواره فیلم روتردام اعلام شد که شامل 33 فیلم از چهار گوشه دنیا در دو بخش بندرگاه و آینده درخشان است. «پسر» نوشین معراجی یکی از 12 فیلمی است که در بخش آینده درخشان روی پرده می‌روند. این فیلم دهه اول اردیبهشت امسال در بخش مسابقه رسمی چهل و سومین جشنواره مسکو هم حضور دارد.

نسخه تابستانی 50 سالگی جشنواره روتردام یک رویداد دوگانه و ترکیبی است؛ هم برنامه‌های حضوری دارد هم نمایش‌های آنلاین. بخش حضوری منحصر به شهر روتردام و برخی سینماها در دیگر شهرها می‌شود و امکان تماشای آنلاین فیلم‌ها در سراسر هلند فراهم است و البته تا روز نهم ژوئن هم ادامه خواهد داشت. قرار است برنامه کامل این رویداد گسترده 25 می با انتشار فهرست فیلم‌های کوتاه و نیمه‌بلند و کلاسیک اعلام شود.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو