جنیفر لوپز و الکس رودریگز جدایی خود را به صورت رسمی اعلام کردند

منبع: روزیاتو

107

1400/1/27

16:03


جنیفر لوپز و الکس رودریگز

روز گذشته جنیفر لوپز و الکس رودریگز خبر پایان نامزدی دو ساله خود را اعلام کردند و گفتند که «متوجه شدیم بهتر است به عنوان دو دوست در کنار هم باشیم». جنیفر لوپز و الکس رودریگز در بیانیه مشترک خود به برنامه Today شبکه NBC اعلام کردند که «ما به همکاری و پشتیبانی از یکدیگر در کارهای مشترکمان ادامه خواهیم داد».

آن‌ها همچنین افزودند : «ما برای همدیگر و فرزندانمان آرزوی بهترین‌ها را داریم. تنها جمله‌ای که در این رابطه می‌توانیم بگوییم تشکر کردن از تمامی افرادی است که با جملات محبت‌آمیز خود از ما حمایت کردند».

جنیفر لوپز از همسر سابق خود مارک آنتونی دو قلوهای ۱۳ ساله‌ای به نام مکس و اِم دارد و رودریگز نیز پدر دو دختر ۱۲ و ۱۶ ساله با نام‌های الا و ناتاشا است.

جنیفر لوپز و الکس رودریگز

فرزندان جنیفر لوپز

ماه گذشته شایعاتی منتشر شده بود که این خواننده و بازیگر موفق ۵۱ ساله به رابطه خود با بازیکن سابق بیسبال که ۴۵ سال دارد، پایان داده است؛ اما آن‌ها در بیانیه‌ای اعلام کردند که همچنان در کنار هم هستند و در حال حل کردن برخی مسائل هستند. برخی افراد دلیل این اتفاق را شایعاتی مبنی بر خیانت الکس رودریگز عنوان کردند.

در آن زمان منابع نزدیک به این زوج این گونه اعلام کردند: «آن‌ها به طور رسمی از هم جدا نشده‌اند و فقط در مورد آن حرف زده‌اند. آن‌ها با شرایط دشواری روبرو شدند که سبب گردید به فکر راه حلی برای آن باشند. آن‌ها همچنان کنار هم هستند و می‌خواهند برخی مسائل را حل کنند».

آشنایی جنیفر لوپز و الکس رودریگز

جنیفر لوپز و الکس رودریگز

جنیفر لوپز و الکس رودریگز به رابطه ۴ ساله خود خاتمه دادند

جنیفر لوپز و الکس رودریگز  ۴ سال پیش در یک مسابقه بیسبال با هم آشنا شدند. بعدها در یک رستوران با هم قرار گذاشتند و رودریگز از علاقه خود به جنیفر گفت. این دو بیشتر با هم آشنا شدند و رابطه بین آن‌ها صمیمی‌تر شد تا جایی که در سال ۲۰۱۹ نامزدی خود را اعلام کردند و تصمیم داشتند تابستان سال گذشته نیز مراسم عروسی خود را در ژاپن برگزار کنند، اما این مراسم به علت بیماری کرونا لغو شد. این دومین بار بود که مراسم عروسی آن‌ها لغو می‌شد.

جنیفر لوپز در گفتگویی با اندی کوهن گفته بود: «ما در این رابطه با هم صحبت کرده بودیم. منظورم این است که ما در سنی هستیم که قبلاً ازدواج کرده‌ایم. در تردید بودیم که آیا ازدواج کنیم یا نکنیم و اینکه ازدواج برای ما چه معنایی می‌تواند داشته باشد؟»

وی همچنین در رابطه با لغو شدن مراسم عروسی خود گفته بود که از به هم خوردن مراسم خیلی ناراحت شدند زیرا برای همه چیز در ماه ژوئن برنامه ریزی کرده بودند و چند ماه بعد به این نتیجه رسیدند که احتمالاً چنین اتفاقی رخ نخواهد داد.

مطلب برای شما مفید بود؟

به مطلب امتیاز دهید

میانگین امتیازها 0 / 5. تعداد رای: 0

تاکنون رأی داده نشده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می‌دهد.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو