دانلود بازی Trials of Fire برای کامپیوتر – نسخه SKIDROW

دانلود بازی Trials of Fire برای کامپیوتر – نسخه SKIDROW


منبع: دانلود ها

95

1400/1/28

11:38


بازی Trials of Fire یک تجربه ماجراجویانه و تاکتیکی است که همراه با ساخت و ساز در پایگاه می‌توانید آن را تجربه کنید. بازی در یک دنیای فانتزی جریان دارد که البته نابود شده است و شما تنها امید بازسازی آن هستید. نبردهای وحشیانه در بازی وجود دارد و شما تصمیمات سختی در طول تجربه‌ بازی خواهید داشت. نبردها در زمین‌های بایر جریان دارد که در زیر خاکستر در حال سوختن هستند و شرایط شما را سخت خواهند کرد. این بازی ترکیبی از اکتشافات دنیای عظیم را به نمایش خواهد گذاشت و می‌توانید همراه با چند شخصیت دیگر، آن را به جلو پیش ببرید. ساخت پایگاه در این بازی اهمیت زیادی دارد و می‌توانید با قتل و غارت، منابع بیشتری را برای خود کسب کنید.

در بازی Trials of Fire می‌توانید گزینه‌های استراتژیکی بیشتری را ایجاد کرده و هربار تجربه نوینی داشته باشید. محتواهایی که در این بازی به آن دسترسی خواهید داشت، شامل ۹ قهرمان همراه با مهارت‌های منحصربه‌فرد بوده و می‌توانید آن‌ها را در ۴ حالت تجربه کنید. ۱ حالت جدید دیگر نیز در انتهای بخش داستانی فعال خواهد شد. بازی دارای ۳۴۵ کارت مهارت است که یقینا نبردها را سخت‌تر و چالش برانگیز تر خواهد کرد. بازی دارای ۲۲۰ المان جدید است که در بین آن‌ها ۴۲ آیتم افسانه‌ای نیز وجود خواهد داشت. ۵۶ نوع دشمن هم در بازی وجود دارد که حرکت آن‌ها به سوی ۱۴ باسی خواهد بود که نبردها سهمگین‌تری را به همراه دارند.

Trials of Fire PC-SKIDROW

دانلود-بازی-Trials-of-Fire

گرافیک بازی قابل قبول بوده و در حد یک بازی نقش آفرینی می‌تواند شما را راضی کند. هر شخصیت بازی دارای صداگزاری خاصی است و خلق و خوی فانتزی آن‌ها را بیش از پیش به نمایش می‌گذارد. هرچه که از روند بازی بگذرد، شما بیشتر با المان‌های خاص آن آشنا خواهید شد. نبردها روی مهارت استوار شده‌اند و شما رفته رفته باید دقت خود را بیشتر کرده و کارت‌های مهارت را بشناسید.

info

A Tactical, Deck-Building Roguelite. Choose 3 Heroes and adventure into a post-Cataclysmic wasteland. Engage enemies in a unique meld of card-play and tactical, positional combat. Level up and scavenge what you can to customise your decks and build a party to take on any challenge

سیستم مورد نیاز

حداقل سیستم مورد نیاز:

OS: Windows 7

Processor: Intel Core i3 or equivalent

Memory: 4 GB RAM

Graphics: GeForce 9800GTX+ (1GB)

DirectX: Version 11

Storage: 3 GB available space

Additional Notes: 1080p – 16:9 recommended

سیستم پیشنهادی:

OS: Windows 10

Processor: Intel Core i5 or equivalent

Memory: 8 GB RAM

Graphics: GeForce GTX 560

DirectX: Version 11

Storage: 3 GB available space

Additional Notes: 1080p – 16:9 recommended

راهنمای نصب

1) دقت داشته باشید که آنتی ویروس شما به طور کامل غیرفعال باشد.

2) فایل های فشرده را توسط نرم افزار WinRar اکسترکت کنید و فایل ISO بدست آمده پس از اکسترکت را توسط نرم افزار Daemon Tools به صورت Mount اجرا کنید.

3) به نصب بازی بپردازید.

4) فایل های موجود در پوشه SKIDROW را در محل نصب بازی جایگزین نمایید.

5) از اجرای بازی لذت ببرید.

اطلاعات فایل
رمز فایل: www.downloadha.com
مرکز پشتیبانی همراه رایانه

در صورتی‌که هنگام دانلود یا نصب برنامه‌ها به مشکلی برخوردید، همراه رایانه بصورت شبانه‌روزی پاسخگوی سئوالات شما می‌باشد. تماس از طریق تلفن ثابت و بدون کد با شماره 9099070345

در صورتی‌که به هر دلیلی نتوانستید با خط هوشمند تماس بگیرید، به وبسایت همراه رایانه مراجعه کنید.

لینک دانلود

دانلود بازی Trials of Fire-SKIDROW با لینک مستقیم


مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو