دانلود بازی Nibiru برای کامپیوتر – نسخه SKIDROW

دانلود بازی Nibiru برای کامپیوتر – نسخه SKIDROW


منبع: دانلود ها

126

1400/1/28

11:38


بازی Nibiru یک تجربه ۲ الی ۴ نفره است که می‌توانید به‌صورت انفرادی یا همراه با دوستان خود تجربه کنید. در این بازی خطرها و چالش‌های بسیار زیادی وجود دارد و می‌توانید منابع بیشتری را در دنیای باز و گسترده‌ی آن تجربه کنید. می‌توانید مکان‌های بیشتری را در بازی جستجو کرده و المان‌های بیشتری را کشف کنید. اگر زندگی خود را بتوانید حفظ کنید، می‌توانید ماجراجویی‌های خود را گسترش داده و رمز و رازهای بیشتری را در بازی کشف کنید. جهان بازی رنگارنگ بوده و منطقه‌ای به وسعت ۳۸ کیلومتر مربع در اختیار شما خواهد بود. موجودات زنده‌ی مختلف و هیولاهای خاص هم در بازی وجو دارد که زنده ماندن را در جهان بازی سخت‌تر می‌کند. شما می‌توانید سرزمین‌های جدید را به چالش کشیده و گوشه‌های ناشناخته سیاره نیبیرو را کشف کنید. این جهان در عین حال که زیبا است، می‌تواند بی رحمانه هم باشد.

Nibiru PC-SKIDROW

دانلود-بازی-Nibiru

هیولاهای بی رحم بسیار زیادی در بازی Nibiru وجود دارد و در طول روز، می‌توانید با ذخیره سازی مهمات، شرایط بهتری در شب داشته باشید. شب در این بازی طولانی است و قدرت موجودات دشمن شما نیز بسیار بیشتر خواهد بود. شما می‌توانید از ابزارهای خاص بازی استفاده کرده و جهان بازی را بهبود دهید. سلاح‌ها، زره‌ها و ابزارهایی هم برای استخراج منابع وجود دارد. شما باید مهارت‌های بقا را در بازی بیشتر کرده و پناهگاه خود را ارتقا دهید. همه‌ی همراهان خود را باید با خود تنظیم کرده و با شکار یا فرار از دست موجودات دیگر، ماندگاری بیشتری در چنین جهانی داشته باشید. شما همواره در محاصره‌ی هیولاهای شیطانی خواهید بود و می‌توانید توانایی‌های خود را در چنین جهانی گسترش دهید. پدیده‌هایی که در بازی وجود دارد، کشنده و گاهی اوقات هم زیبا هستند و همزمان باید بتوانید ساکنین جدیدی هم به پایگاه خود آورده و آن‌ها برای قدرت بیشتر پایگاه حفظ کنید.

info

Nibiru is a rough adventure for 2 to 4 players, solo and co-op, the scenes comes on undiscovered planet full of danger and challenges. In a large and open world, get resources and explore locations in search of rescue. If you kept your life, you must find out the reason for the radio silence and survive…

The fall of the spaceship is just the beginning. Seven astronauts survived the disaster. The purpose of the expedition is to explore a new planet, collect data and survive. Call your friends for help and together reveal the secret of the first colonists death.

سیستم مورد نیاز

حداقل سیستم مورد نیاز:

OS: Windows 7

Processor: Intel Core i3 or equivalent

Memory: 4 GB RAM

Graphics: GeForce 9800GTX+ (1GB)

DirectX: Version 11

Storage: 3 GB available space

Additional Notes: 1080p – 16:9 recommended

سیستم پیشنهادی:

OS: Windows 10

Processor: Intel Core i5 or equivalent

Memory: 8 GB RAM

Graphics: GeForce GTX 560

DirectX: Version 11

Storage: 3 GB available space

Additional Notes: 1080p – 16:9 recommended

راهنمای نصب

1) دقت داشته باشید که آنتی ویروس شما به طور کامل غیرفعال باشد.

2) فایل های فشرده را توسط نرم افزار WinRar اکسترکت کنید و فایل ISO بدست آمده پس از اکسترکت را توسط نرم افزار Daemon Tools به صورت Mount اجرا کنید.

3) به نصب بازی بپردازید.

4) فایل های موجود در پوشه SKIDROW را در محل نصب بازی جایگزین نمایید.

5) از اجرای بازی لذت ببرید.

اطلاعات فایل
رمز فایل: www.downloadha.com
مرکز پشتیبانی همراه رایانه

در صورتی‌که هنگام دانلود یا نصب برنامه‌ها به مشکلی برخوردید، همراه رایانه بصورت شبانه‌روزی پاسخگوی سئوالات شما می‌باشد. تماس از طریق تلفن ثابت و بدون کد با شماره 9099070345

در صورتی‌که به هر دلیلی نتوانستید با خط هوشمند تماس بگیرید، به وبسایت همراه رایانه مراجعه کنید.

لینک دانلود

دانلود بازی Nibiru-SKIDROW:

دانلود پارت 1 با لینک مستقیم

دانلود پارت 2 با لینک مستقیم


مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو