دانلود بازی Knight Squad 2 برای کامپیوتر – نسخه DARKSiDERS

دانلود بازی Knight Squad 2 برای کامپیوتر – نسخه DARKSiDERS


منبع: دانلود ها

71

1400/1/28

11:38


بازی Knight Squad 2 یک تجربه چند نفره و بسیار محبوب است که به معنای واقعی کلمه می‌توانید از تجربه‌ی آن لذت ببرید. این بازی شخصیت‌های کارتونی بسیار زیادی داشته و همراه با حالت‌های نبرد مختلف، می‌تواند شما را سرگرم کند. این بازی سلاح‌های بیشتری هم در آینده برای نبرد در آینده در اختیار شما می‌گذارد. مکانیسم این بازی به اندازه کافی ساده بوده و می‌توانید با حرکت در میدان نبرد، شمشیر خود را حرکت داده و ار حملات دشمن جلوگیری کنید. شما می‌توانید سوار یک اسب شاخدار شده و با نابود کردن رقبا، به قهرمانی دست پیدا کنید. این بازی به‌صورت چندنفره دنبال شده و می‌توانید روی چند پلتفرم مختلف نیز آن را تجربه کنید. شما همواره می‌توانید مسابقات خود با رقبا را تنظیم کرده و هوش مصنوعی بازی را به چالش بکشید.

Knight Squad 2 PC-DARKSiDERS

دانلود-بازی-Knight-Squad-2

در بازی Knight Squad 2 می‌توانید کنترل کلاسیک را انتخاب کرده و از کنترل‌های صفحه کلید نیز استفاده کنید. از ماوس نیز می‌توانید بهره برده و تسلط بیشتری روی نبردها داشته باشید. حالت‌های مختلف گاهی اوقات وارد فاز کمدی شده و می‌توانید در نبردهای رویال بازی نیز شرکت داشته باشید. می‌توانید به شکار موجودات دیگری مانند روح پرداخته و با شوالیه‌های خود در میدان نبرد پیشروی کنید. بازی گیم‌پلی قابل تنظیمی دارد و به دلخواه می‌توانید آن را تنظیم کنید. به‌روزرسانی‌ها، امکان بالا بردن هرج و مرج را در بازی بالا می‌برد و می‌توانید با تغییر ساختار بازی، شروع متفاوتی در نبردها داشته باشید. شوالیه‌های شما دارای مهارت‌های منحصربه‌فردی هستند و به همین دلیل می‌توانید استراتژی‌های حرکتی متنوعی را پیاده سازی کنید. بازی دارای سیستم گرافیکی خاص و جذابی است و می‌توانید از موسیقی متن جذاب بازی هم لذت ببرید. صفحه‌ی بازی تنوع بسیار خوبی دارد و حتی رنگ بندی خاص آن، سبب می‌شود که تجربه‌ی شما هربار تازه سازی شود. در همین راستا تنها کافی است که به بازی تسلط پیدا کرده و مهارت خود را بیشتر کنید.

info

Knight Squad 2 heralds the return of a beloved multiplayer experience literally anyone can play and enjoy. This time, the cartoonish characters have even more modes to fight in and wilder weapons to fight with.

The mechanics are simple enough for any peasant: move around the field, swing your sword, block enemy attacks, grab a bazooka, mount a unicorn, annihilate your rivals and become the champion!

سیستم مورد نیاز

حداقل سیستم مورد نیاز:

OS: Windows 7

Processor: Intel Core i3 or equivalent

Memory: 4 GB RAM

Graphics: GeForce 9800GTX+ (1GB)

DirectX: Version 11

Storage: 3 GB available space

Additional Notes: 1080p – 16:9 recommended

سیستم پیشنهادی:

OS: Windows 10

Processor: Intel Core i5 or equivalent

Memory: 8 GB RAM

Graphics: GeForce GTX 560

DirectX: Version 11

Storage: 3 GB available space

Additional Notes: 1080p – 16:9 recommended

راهنمای نصب

1) دقت داشته باشید که آنتی ویروس شما به طور کامل غیرفعال باشد.

2) فایل های فشرده را توسط نرم افزار WinRar اکسترکت کنید و فایل ISO بدست آمده پس از اکسترکت را توسط نرم افزار Daemon Tools به صورت Mount اجرا کنید.

3) به نصب بازی بپردازید.

4) فایل های موجود در پوشه DARKSiDERS را در محل نصب بازی جایگزین نمایید.

5) از اجرای بازی لذت ببرید.

اطلاعات فایل
رمز فایل: www.downloadha.com
مرکز پشتیبانی همراه رایانه

در صورتی‌که هنگام دانلود یا نصب برنامه‌ها به مشکلی برخوردید، همراه رایانه بصورت شبانه‌روزی پاسخگوی سئوالات شما می‌باشد. تماس از طریق تلفن ثابت و بدون کد با شماره 9099070345

در صورتی‌که به هر دلیلی نتوانستید با خط هوشمند تماس بگیرید، به وبسایت همراه رایانه مراجعه کنید.

لینک دانلود

دانلود بازی Knight Squad 2-DARKSiDERS با لینک مستقیم


مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو