پروژکتورهای تجاری جدید PROBEAM ال‌جی معرفی شد

منبع: فوت و فن

58

1400/1/28

17:05


پروژکتور لیزری ال‌جی با روشنایی ۶ هزار آنسی لومن تصاویر ۴K UHD و WUXGA، اتصال هوشمند و امکانات راحت‌تر را برای کسب و کارها ارائه می‌دهند.

ال جی دو محصول برجسته جدید را به مجموعه پروژکتورهای تجاری ProBeam خود اضافه کرده است. مدل‌های جدید BU60PST و BF60PST با تعدادی قابلیت و ویژگی پیشرفته عملکرد بیشتری را در دفتر کار یا مدارس به ارمغان می‌آورند. این مدل‌های جدید پروژکتور ProBeam ال‌جی با آخرین کیفیت تصویر و انبوهی از ویژگی‌های مفید، می‌توانند به کاربران کمک کنند تا اطلاعات مهم و پیام‌های کلیدی را تقریباً در هر محیط، از اتاق هیئت مدیره  و جلسات گرفته تا کلاس درس بهتر تحویل دهند.

پروژکتورهای برتر ال‌جی برای استفاده در محیط‌های مختلف از جمله شرکت‌های بزرگ، فروشگاه‌ها، هتل‌ها یا اماکن آموزشی ایده‌آل هستند. پروژکتورهای برند ProBeam ال‌جی سال گذشته معرفی شده و برای ارائه محصولات پروژکتور برتر برای محیط‌های حرفه‌ای طراحی شده‌اند. هر دو پروژکتور جدید روشنایی بهتر و وضوح بالا را برای تصاویر زنده و شفاف برای همه افراد در اتاق فراهم می‌کنند. مدل BU60PST تصویر ۴K UHD با کیفیت ۳۸۴۰x 2160 و حداکثر ۳۰۰ اینچ (اندازه‌گیری قطر) ارائه می‌دهد که تقریباً چهار برابر وضوح WUXGA با وضوح ۱۹۲۰x1200 در بسیاری از پروژکتورهای تجاری موجود در بازار است.

حداکثر روشنایی ۶ هزار آنسی لومن نسبت کنتراست ۳,۰۰۰,۰۰۰:۱ به تصاویری ترجمه می‌شود که در شرایط نور روز به راحتی در محیط تاریک دیده می شوند. منبع نور لیزر در هر دو مدل ProBeam برای ۲۰ هزار ساعت، تقریباً چهار برابر عمر طولانی‌تری نسبت به پروژکتورهای دارای لامپ‌های معمولی دارند. هر دو مدل BU60PST و BF60PST با پشتیبانی از HDR10 می‌توانند محتوای خیره‌کننده HDR را همانطور که قرار بود دیده شود، با رنگ سیاه‌های بسیار عمیق و رنگ‌های غنی، پویا تولید کنند.

جدیدترین محصولات ProBeam ال‌جی مانند مدل‌های قبلی خود (مدل‌های BU50NST و BF50NST) به ویژگی‌هایی مجهز هستند که برای جلسات و کنفرانس‌های تجاری مناسب هستند. کاربران می‌توانند هر یک از پروژکتورهای جدید را مستقیماً به شبکه یک شرکت یا شبکه کنفرانس از طریق اتصال بی‌سیم یا با‌سیم متصل کنند و نیازی به لپ‌تاپ نخواهد بود. پرونده‌های پاورپوینت و اکسل به لطف نمایشگر داخلی می‌توانند مستقیماً از طریق دستگاه USB باز شوند و اشتراک‌گذاری صفحه و بازتاب صفحه نمایش از دستگاه‌هایی که دارای سیستم عامل ویندوز یا اندروید هستند را آسان می‌کند و به کاربران گزینه‌های بیشتری برای نمایش ارائه‌های خود می‌دهد.

جانگ ایک-هوان، معاون ارشد و رئیس واحد بازرگانی فناوری اطلاعات شرکت محصولات تجاری ال‌جی الکترونیکس، گفت: «ما انتظار داریم با بازگشایی ادارات و مدارس تقاضای فزاینده‌ای برای ابزارهای ارائه شده و به روز شده پس از دوران زوم وجود داشته باشد. پروژکتورهای ProBeam ال‌جی که به طور خاص برای محیط‌های کاری و آموزشی طراحی شده‌اند، محصولاتی سازگار هستند که می‌توانند ارتباط بهتر را تسهیل کرده و بهره‌وری را افزایش دهند.»

مدل‌های جدید ۲۰۲۱ ProBeam ال‌جی از سه ماهه دوم در آمریکای شمالی و به دنبال آن در بازارهای اصلی اروپا و آسیا در دسترس خواهد بود.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو