عکس جنجالی محسن افشانی در کنار سعید طوسی

عکس جنجالی محسن افشانی در کنار سعید طوسی


منبع: روزیاتو

190

1400/1/28

17:08


محسن افشانی بازیگر سابق سینما و تلویزیون ایران با انتشار عکسی از خود در کنار سعید طوسی خبرساز شد.

افشانی که بیشتر با حاشیه سازی هایش شناخته می شود و مدت ها است فعالیتی در عرصه ی بازیگری ندارد، روز گذشته در یک استوری اینستاگرامی عکسی از خود به همراه سعید طوسی در حرم امام رضا منتشر کرد.

از ماسکی که افشانی در این عکس در دست دارد پیدا است تصویر مذکور به تازگی گرفته شده است.

محسن افشانی برای این عکس نوشت: «شاید هیچکس بیشتر از ما در این دنیا قضاوت نشده باشه! فقط خدا عالمه…»

انتشار این عکس به دلیل حواشی پیرامون سعید طوسی واکنش هایی را به دنبال داشت و سؤالاتی را از سوی کاربران درباره ی رابطه ی محسن افشانی با سعید طوسی مطرح کرد.

با این حال، افشانی در استوری دیگری مدعی شد استقبال از این عکس به قدری زیاد بود که تصمیم گرفت آن را پس زمینه ی گوشی خود قرار دهد.

محمد گندم نژاد طوسی معروف به سعید طوسی از سوی شاگردان خود متهم به تجاوز جنسی شده است. پرونده ی این اتهام از سال ۱۳۹۰ پس از شکایت چند تن از شاگردان وی گشوده اما نخستین بار در سال ۱۳۹۵ رسانه ای شد.

البته این اولین حاشیه سازی محسن افشانی نیست و وی سابقه ای طولانی در جنجال آفرینی دارد.

محسن افشانی متولد سال ۶۸ در روستای وانشان گلپایگان ِ استان اصفهان، فعالیت حرفه ای خود را با مجری گری در تلویزیون آغاز کرد و سپس با بازی در سریال های تلویزیونی به شهرت رسید. اما طولی نکشید که به دلیل حاشیه سازی های فراوانش از عرصه ی سینما و تلویزیون کنار گذاشته شد.

گریه برای عشق نافرجام روی آنتن زنده ی تلویزیون، انتشار فیلمی از او به همراه یک خواننده ی زن دیسکو در حالت مستی، انتشار عکس ها و ویدئوهای نامتعارف از خود و همسرش، نمایش سلاح های سرد و گرم در یک کلیپ تبلیغاتی و تحمل حبس برای آن، شکایت همسرش از او و درخواست طلاق از وی و گروگان گیری ساختگی به همراه میلاد حاتمی مدیر سایت های شرط بندی در ترکیه، تنها گوشه ای از حاشیه سازی های فراوان این بازیگر سابق هستند.

جنجال آفرینی های محسن افشانی تا جایی پیش رفت که حالا برخی او را سلطان حاشیه ایران می دانند!

مطلب برای شما مفید بود؟

به مطلب امتیاز دهید

میانگین امتیازها 0 / 5. تعداد رای: 0

تاکنون رأی داده نشده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می‌دهد.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو