دانلود بازی Peaky Blinders Mastermind برای PS4 – نسخه UNLiMiTED

دانلود بازی Peaky Blinders Mastermind برای PS4 – نسخه UNLiMiTED


منبع: دانلود ها

141

1400/1/29

00:27


بازی Peaky Blinders Mastermind اثری ماجراجویانه و معمایی می‌باشد که از سریال تلویزیونی محبوب پیکی بلایندرز اقتباس‌گرفته و قرار است شما را به ماجراهای همان دوران ببرد. شما باید شخصیت‌های محبوب این سریال تلویزیونی را کنترل کرده و نقشه‌هایی کاملا هماهنگ و بدون نقص را اجرا نمایید. این بازی توانسته تمامی المان‌های مهم در تجربه‌ی یک بازی فکری و معمایی را پیاده کند و اگر تابحال این سریال را تماشا نکرده‌اید، انقدر این بازی جذاب است که شما را مجاب به تماشای آن خواهد کرد. بازی پیکی بلایندرز توانسته معماهای جدیدی را به بازی‌های رایانه‌ای تقدیم کند که تابحال مشابه آن را ندیده‌اید؛ به‌همین سبب جدای از تبلیغاتی که برای اسم این اثر می‌شود، شما می‌توانید با یکی از بازی‌های موفق سال ۲۰۲۰ روبرو شوید.

Peaky Blinders: Mastermind PS4-UNLiMiTED

Update v1.02; ID: CUSA15238; BACKPORT

دانلود-بازی-Peaky-Blinders-Mastermind

به بیرمنگهام خوش آمدید! بازی Peaky Blinders Mastermind در دوران پس از “جنگ بزرگ” روایت می‌شود، دقیقا پیش از ماجراهای قبل از فصل اول این سریال تلویزیونی. به خانواده‌ی گانگستر و جنایتکار شلبی ملحق شده و نحوه‌ی شکل‌گیری شخصیت تامی را به چشم خود ببینید. نقشه‌های شرور تامی برای تبدیل‌شدن به مغز نابغه‌ی پیکی بلایندرز را در این بازی تجربه خواهید کرد و خود را به دیگران ثابت می‌کنید. این بازی سعی دارد تا توانایی‌های تامی در طراحی نقشه‌ها و سناریوهای پیچیده‌ای که در سرش می‌گذرند را به شما نشان دهد. شما در این بازی کنترل اعضای اصلی خانواده‌ی شلبی را بدست گرفته که آرتور، پلی و … را شامل خواهد شد.مسیر حرکت هریک از کاراکترها را طراحی کرده و به‌عقب بازگردانید تا بتوانید نقشه‌ی شوم خود را بدون هیچ عیب و ایرادی پیاده‌سازی کنید.

info

Welcome to Birmingham, during the aftermath of the Great War. Set right before the events of Season One, Peaky Blinders: Mastermind lets you join the Shelby family’s criminal gang. Follow the rise of Tommy as he successfully uncovers a sinister plot to put the family out of business, proving himself worthy of being the true mastermind of the Peaky Blinders.

Mastermind refers to Tommy’s ability to plan complex scenarios in his head. As the player, you get to exercise this power by taking control of key members of the Shelby family including Tommy, Arthur, Polly and more. Become the Mastermind as you freely reset and rewind each character’s path in order to tune all of their actions for perfect coordination.

سیستم مورد نیاز

For now, in order to play our rips you will need :

– a PS4 with Firmware 7.55 (or at least 5.05 for backport)

– a computer to run the PS4 Exploit Host

راهنمای نصب

آموزش نصب عناوین هک شده ی PS4 نیازمند دقت است. لطفا ابتدا جهت مشاهده ی روش جیلبریک کردن دستگاه خود، به پست ذیل مراجعه کنید:

آموزش نصب تصویری و قدم به قدم هک کردن کنسول PS4 به نسخه Exploit FW7.55

——

آموزش نصب بازی:

1) ابتدا تمامی فایل های فشرده دانلودشده را توسط آخرین نسخه نرم افزار WinRar اکسترکت کنید.

2) فایل pkg بدست آمده را بر روی هارد خود که به exFAT فرمت شده است، منتقل کنید. دقت داشته باشید که حتما در هیچ فولدری درون هارد اکسترنال خود کپی نکنید. بلکه فقط در آدرس اصلی هارد اکسترنال باشد نه هیچ زیرشاخه دیگری.

3) هارد خود را به کنسول PS4 متصل کنید. باتوجه به فعال بودن بخش Debug Settings بعد از هک شدن کنسول، وارد این بخش شوید. یعنی آدرس Settings => Debug Settings در کنسول.

4) به آدرس Debug Settings => Game => Package Installer مراجعه کنید. فایل دانلودی شما که در گام دوم بدست آمده، در اینجا نمایش داده خواهد شد.

5) با زدن کلید X نصب را شروع کنید. پس از اتمام نصب، بازی بر روی صفحه اصلی کنسول شما نمایش داده خواهد شد.

اطلاعات فایل
رمز فایل: www.downloadha.com
مرکز پشتیبانی همراه رایانه

در صورتی‌که هنگام دانلود یا نصب برنامه‌ها به مشکلی برخوردید، همراه رایانه بصورت شبانه‌روزی پاسخگوی سئوالات شما می‌باشد. تماس از طریق تلفن ثابت و بدون کد با شماره 9099070345

در صورتی‌که به هر دلیلی نتوانستید با خط هوشمند تماس بگیرید، به وبسایت همراه رایانه مراجعه کنید.


مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو