دانلود بازی Sayonara Wild Hearts برای PS4 – نسخه Whitehawkx

دانلود بازی Sayonara Wild Hearts برای PS4 – نسخه Whitehawkx


منبع: دانلود ها

165

1400/1/29

00:27


علاقه مندان به موسیقی پاپ می توانند همراه با بازی Sayonara Wild Hearts یک تجربه فراموش نشدنی داشته باشند. این اثر شما را سرگرم می کند و المان هایی دارد که سبک های متنوعی را نشانه رفته است. در این بازی شما اسکیت سواری می کنید، با رقص به نبرد با دشمنان می روید و در نهایت شمشیر خود را تا لول های بالاتر ارتقا می دهید. چنین روندی هیجان انگیز است و از سبک اکشن و ریسینگ گرفته تا نقش آفرینی را شامل می شود. شما نیز می توانید قلب دشمنان خود را نشانه گیری کنید و تعادل را در جهان برقرار کنید. این تعادل اهمیت بالایی دارد و مثل خوابی می ماند که باید مواظب باشید به کابوس تبدیل نشود.

Sayonara Wild Hearts PS4-Whitehawkx

Updated to v1.02; ID: CUSA14669; BACKPORT

دانلود-بازی-Sayonara-Wild-Hearts

بازی Sayonara Wild Hearts سفری به دنیایی فانتزی و گرافیکی است که سوای گیم پلی اش، زیبایی خاصی دارد و مجذوب آن خواهید شد. موسیقی متن بازی از آهنگ های پاپ مشهور استفاده کرده است و گویا تعادل جهان را به صورت ضمنی برای شما یادآور می شوند. شما نیز باید این تعادل را بشناسید و سعی در حفظ آن داشته باشید. شعار بازی روی همین فضای پاپ بنا نهاده شده است و می توانید رمز و رازهای بازی را از این طریق کاوش کنید. به آسمان بروید و با شمشیر خود دشمنان را نشانه گیری کنید. در بزرگراه کهکشانی حرکت ممتد خود را ادامه دهید و اجازه ندهید که حرکات غافگیر کننده دشمنان، سد راهی در برابر شما باشند. شما پروانه ای از جنس الماس هستید و در خوابی قرار گرفته اید که می توانید از کالبد خود خارج شوید و جهان را تحت تاثیر خود قرار دهید. سفر شما به درون واقعیت مجازی راه پیدا می کند و هر بار هم سلاح ها و مسیرهای بیشتری جلوی راهتان سبزم می شود. چنین روندی باعث می شود که تا مدت ها و تا پایان بازی انگیزه لازم را برای اتمام آن داشته باشید.

info

Sayonara Wild Hearts is a dreamy arcade game about riding motorcycles, skateboarding, dance battling, shooting lasers, wielding swords, and breaking hearts at 200 mph.

As the heart of a young woman breaks, the balance of the universe is disturbed. A diamond butterfly appears in her dreams and leads her through a highway in the sky, where she finds her other self: the masked biker called The Fool.

Journey through a custom-written pop soundtrack, chase scores, and set out to find the harmony of the universe, hidden away in the hearts of Little Death and her star-crossed allies: Dancing Devils, Howling Moons, Stereo Lovers and Hermit 64.

سیستم مورد نیاز

For now, in order to play our rips you will need :

– a PS4 with Firmware 7.55 (or at least 5.05 for backport)

– a computer to run the PS4 Exploit Host

راهنمای نصب

آموزش نصب عناوین هک شده ی PS4 نیازمند دقت است. لطفا ابتدا جهت مشاهده ی روش جیلبریک کردن دستگاه خود، به پست ذیل مراجعه کنید:

آموزش نصب تصویری و قدم به قدم هک کردن کنسول PS4 به نسخه Exploit FW7.55

——

آموزش نصب بازی:

1) ابتدا تمامی فایل های فشرده دانلودشده را توسط آخرین نسخه نرم افزار WinRar اکسترکت کنید.

2) فایل pkg بدست آمده را بر روی هارد خود که به exFAT فرمت شده است، منتقل کنید. دقت داشته باشید که حتما در هیچ فولدری درون هارد اکسترنال خود کپی نکنید. بلکه فقط در آدرس اصلی هارد اکسترنال باشد نه هیچ زیرشاخه دیگری.

3) هارد خود را به کنسول PS4 متصل کنید. باتوجه به فعال بودن بخش Debug Settings بعد از هک شدن کنسول، وارد این بخش شوید. یعنی آدرس Settings => Debug Settings در کنسول.

4) به آدرس Debug Settings => Game => Package Installer مراجعه کنید. فایل دانلودی شما که در گام دوم بدست آمده، در اینجا نمایش داده خواهد شد.

5) با زدن کلید X نصب را شروع کنید. پس از اتمام نصب، بازی بر روی صفحه اصلی کنسول شما نمایش داده خواهد شد.

اطلاعات فایل
رمز فایل: www.downloadha.com
مرکز پشتیبانی همراه رایانه

در صورتی‌که هنگام دانلود یا نصب برنامه‌ها به مشکلی برخوردید، همراه رایانه بصورت شبانه‌روزی پاسخگوی سئوالات شما می‌باشد. تماس از طریق تلفن ثابت و بدون کد با شماره 9099070345

در صورتی‌که به هر دلیلی نتوانستید با خط هوشمند تماس بگیرید، به وبسایت همراه رایانه مراجعه کنید.

لینک دانلود

—————

دانلود بک پورت بازی BACKPORT PS4-P2P با لینک مستقیم

—————

دانلود بازی Sayonara Wild Hearts v1.02 PS4-Whitehawkx با لینک مستقیم


مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو