دانلود نسخه هک‌شده بازی Dandara + Update v1.17 برای PS4

دانلود نسخه هک‌شده بازی Dandara + Update v1.17 برای PS4


منبع: دانلود ها

142

1400/1/29

00:27


در دنیایی عجیب و غریب که مظلومان در حال نابودی هستند، Dandara قیام می کند تا ساختار دنیا را تغییر دهد. بازی Dandara پس از موفقیت خود در گوشی های هوشمند، پا به پلتفرم PC گذاشته است و خوشبختانه با نظرات مثبتی از سمت گیمرها مواجه شده است. این بازی توسط استودیو Long Hat House توسعه داده شده و Raw Fury آن را منتشر کرده است. دنیای Dandara یک تفریح دوست داشتنی است که باید حتما آن را کاوش کنید تا طعم واقعی آن را بچشید.

داستان بازی Dandara روایت‌گر دنیایی است که در صلح و آرامش به‌سر می‌برد، اما دنیای Salt اسیر یک فروپاشی می‌شود. حال نیروهای The Elder کنترل شهر را در دست گرفته‌اند و مردم یا اسیر شده‌اند یا به صورت روح‌های سرگردان در گوشه و کنار سرزمین Salt قرار گرفته‌اند. حال شما به‌عنوان یک قهرمان از دل سرزمین Salt بیرون می‌آیید تا یک بار دیگر صلح و آرامش را به سرزمین خود برگردانید. در این میان دندارا، شخصیت اصلی بازی، راه سختی را در پیش دارد و آن هم رفتن به مناطق مختلف و دیدار با شخصیت‌های مهم و در نهایت آزادسازی سرزمین‌اش است.

Dandara PS4-P2P

Update v1.17; ID: CUSA10571

دانلود-بازی-Dandara

روند داستانی بازی Dandara بدین شکل است که در ابتدا سازنده با یک روایت ساده، اتفاقات رخ‌داده را به‌صورت نوشتاری بازگو می‌کند و سپس شما کنترل شخصیت اصلی را در دست خواهید گرفت و باید مابقی داستان را خودتان کشف کنید. رفته رفته با پیشروی در محیط‌های بازی، دست‌نوشته‌ها و شخصیت‌هایی را پیدا خواهید کرد که داستان را بیش از پیش برای شما توضیح می‌دهند و در کل، داستان بازی به دو بازه زمانی متفاوت تقسیم‌بندی می‌شود. اولین بازه زمانی که است که شما به ملکه سرزمین خود می‌رسید که یک الی دو ساعت ابتدایی بازی است.

info

The world of Salt hangs on the brink of collapse. The citizens, once free spirits, now stand oppressed and isolated. But not all is lost, for out of this aether of fear arises a heroine, a ray of hope. Her name is Dandara.

Welcome to a unique 2D metroidvania platformer full of mystical creatures and boundless exploration. Defy gravity as you jump across floors, walls, and ceilings alike. Discover the mysteries and secrets hidden throughout the world of Salt and its diverse array of characters. Empower Dandara for combat and survival against enemies bent on oppression.

Awaken, Dandara, to bring freedom and balance to this directionless world.

سیستم مورد نیاز

For now, in order to play our rips you will need :

– a PS4 with Firmware 7.55

– a computer to run the PS4 Exploit Host

راهنمای نصب

آموزش نصب عناوین هک شده ی PS4 نیازمند دقت است. لطفا ابتدا جهت مشاهده ی روش جیلبریک کردن دستگاه خود، به پست ذیل مراجعه کنید:

آموزش نصب تصویری و قدم به قدم هک کردن کنسول PS4 به نسخه Exploit FW7.55

——

آموزش نصب بازی:

1) ابتدا تمامی فایل های فشرده دانلودشده را توسط آخرین نسخه نرم افزار WinRar اکسترکت کنید.

2) فایل pkg بدست آمده را بر روی هارد خود که به exFAT فرمت شده است، منتقل کنید. دقت داشته باشید که حتما در هیچ فولدری درون هارد اکسترنال خود کپی نکنید. بلکه فقط در آدرس اصلی هارد اکسترنال باشد نه هیچ زیرشاخه دیگری.

3) هارد خود را به کنسول PS4 متصل کنید. باتوجه به فعال بودن بخش Debug Settings بعد از هک شدن کنسول، وارد این بخش شوید. یعنی آدرس Settings => Debug Settings در کنسول.

4) به آدرس Debug Settings => Game => Package Installer مراجعه کنید. فایل دانلودی شما که در گام دوم بدست آمده، در اینجا نمایش داده خواهد شد.

5) با زدن کلید X نصب را شروع کنید. پس از اتمام نصب، بازی بر روی صفحه اصلی کنسول شما نمایش داده خواهد شد.

اطلاعات فایل
رمز فایل: www.downloadha.com
مرکز پشتیبانی همراه رایانه

در صورتی‌که هنگام دانلود یا نصب برنامه‌ها به مشکلی برخوردید، همراه رایانه بصورت شبانه‌روزی پاسخگوی سئوالات شما می‌باشد. تماس از طریق تلفن ثابت و بدون کد با شماره 9099070345

در صورتی‌که به هر دلیلی نتوانستید با خط هوشمند تماس بگیرید، به وبسایت همراه رایانه مراجعه کنید.

لینک دانلود

دانلود آپدیت بازی Update v1.17 PS4-P2P با لینک مستقیم

—————–

دانلود بازی Dandara PS4-P2P با لینک مستقیم


مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو