دانلود نسخه هک‌شده بازی Minoria برای PS4 – به‌همراه بک‌پورت

دانلود نسخه هک‌شده بازی Minoria برای PS4 – به‌همراه بک‌پورت


منبع: دانلود ها

109

1400/1/29

00:27


خون و جوهر همه ی خیابان های Ramezia را گرفته… جادوگرها باید سوزانده شوند و گناهان باید تقاصشان داده شود. در بازی Minoria شما در نقش خواهر سمیلا حضور خواهید داشت و باید ارکان گناه و کفر را نابود کنید. این بازی یک اثر پلتفرمر و اکشن از استودیوی تک نفره ی Bombservice می باشد که در کارنامه ی خود، عنوان موفق Momodora را دارد. اگر شما بازی Momodora را قبلا تجربه کرده باشید، متوجه می شوید که بسیاری از جنبه های این بازی، به اثر قبلی استودیو سازنده شبیه می باشد و تنها برخی تفاوت های کوچک را شامل شده است. البته، حضور کیفیت اچ دی با ترکیب هنرمندانه ی دوبعدی با کاراکترهای جذاب، در بازی Minoria جدید بوده و به ظرافت انجام شده است.

Minoria PS4-P2P

v1.00; ID: CUSA19047; BACKPORT

دانلود-بازی-Minoria

داستان بازی Minoria در چهارمین نبرد جادوگران روایت می شود. حال وقت آن رسیده تا تندروهای مذهبی ظاهر شوند و دنیا را از گناه و پلیدی پاک کنند. سازمان قدرتمند “دفتر قدیسه” به دنبال برپایی پاکی در دنیا و نابودی گناه است و از گناهانی که جان انسانیت را به خطر انداخته، ترسیده شده اند. اگر شما هم قوانین کلیسا را به هم بزنید، در این بازی به شما “ساحره” گفته می شود و باید تاوان گناهان خود را بدهید. شما در نقش خدمتکار کلیسا هستید که همراه با دوست خود یعنی Fran عازم سفری سرتاسر اکشن شده و باید جادوگران را نابود سازید.

یک داستان فانتزی قوی که از تاریخ قرون وسطی در اروپا نشئت گرفته را می توانید در این بازی تجربه کنید. سیستم کنترل بازی بسیار روان بوده و برای کسانی که صبر زیادی در گیم پلی دارند، می تواند بسیار جذاب باشد. گستره ای عظیم از حرکات ترکیبی در این بازی طراحی شده تا بتوانید با سیستم های مبارزاتی جذاب، ترکیب وردها و چرخاندن شمشیر، دشمنان را از پا در بیاورید.

info

Ink and blood stain the streets of Ramezia. Witches must burn and sins must be judged. Venture forth as Sister Semilla to burn down the pillars of heresy in Minoria, an action-platformer by the creators of Momodora.

The story takes place during the fourth Witch War. It is a time of fanatical religious fervor. The Sacred Office, a powerful organization leading an Inquisition against heresy, purges the sinners who threaten humanity. Those responsible for conducting a mysterious ceremony that contradicts the rules of the Church are labeled “witches.” Now, Sisters Semilla and Fran, missionaries in the Church’s service, set out to thwart the witches’ ceremony and protect the common-folk from heresy that endangers the status quo.

سیستم مورد نیاز

For now, in order to play our rips you will need :

– a PS4 with Firmware 7.55 (or at least 5.05 for backport)

– a computer to run the PS4 Exploit Host

راهنمای نصب

آموزش نصب عناوین هک شده ی PS4 نیازمند دقت است. لطفا ابتدا جهت مشاهده ی روش جیلبریک کردن دستگاه خود، به پست ذیل مراجعه کنید:

آموزش نصب تصویری و قدم به قدم هک کردن کنسول PS4 به نسخه Exploit FW7.55

——

آموزش نصب بازی:

1) ابتدا تمامی فایل های فشرده دانلودشده را توسط آخرین نسخه نرم افزار WinRar اکسترکت کنید.

2) فایل pkg بدست آمده را بر روی هارد خود که به exFAT فرمت شده است، منتقل کنید. دقت داشته باشید که حتما در هیچ فولدری درون هارد اکسترنال خود کپی نکنید. بلکه فقط در آدرس اصلی هارد اکسترنال باشد نه هیچ زیرشاخه دیگری.

3) هارد خود را به کنسول PS4 متصل کنید. باتوجه به فعال بودن بخش Debug Settings بعد از هک شدن کنسول، وارد این بخش شوید. یعنی آدرس Settings => Debug Settings در کنسول.

4) به آدرس Debug Settings => Game => Package Installer مراجعه کنید. فایل دانلودی شما که در گام دوم بدست آمده، در اینجا نمایش داده خواهد شد.

5) با زدن کلید X نصب را شروع کنید. پس از اتمام نصب، بازی بر روی صفحه اصلی کنسول شما نمایش داده خواهد شد.

اطلاعات فایل
رمز فایل: www.downloadha.com
مرکز پشتیبانی همراه رایانه

در صورتی‌که هنگام دانلود یا نصب برنامه‌ها به مشکلی برخوردید، همراه رایانه بصورت شبانه‌روزی پاسخگوی سئوالات شما می‌باشد. تماس از طریق تلفن ثابت و بدون کد با شماره 9099070345

در صورتی‌که به هر دلیلی نتوانستید با خط هوشمند تماس بگیرید، به وبسایت همراه رایانه مراجعه کنید.

لینک دانلود

دانلود بک پورت بازی BACKPORT FW 5.05 PS4-NBB با لینک مستقیم

——————

دانلود بازی Minoria PS4-P2P با لینک مستقیم


مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو