دانلود بازی Yaga v1.03 برای PS4 – نسخه هک‌شده Opoisso893

دانلود بازی Yaga v1.03 برای PS4 – نسخه هک‌شده Opoisso893


منبع: دانلود ها

102

1400/1/29

00:56


Yaga یک بازی اکشن نقش‌آفرینی است که اخیرا توسط اسکوئر انیکس معرفی شده است. در این بازی تصمیمات بازیکن در روند داستان تاثیر می‌گذارد و بازیکن می‌تواند در جهان سحرآمیز فرهنگ اسلاوی و افسانه‌های آن به اکتشاف بپردازد. در طول بازی شما به عنوان اهنگری که یک دست دارد، به بازی می‌پردازید که این اهنگر ماموریت‌های غیرممکنی از تزار غیور گرفته و همچنین ساحره‌ای پیر از او می‌خواهد که از دنیای ماورائی محافظت کند. این بازی توسط فروشگاه اپیک استور به صورت انحصاری منتشرشده و قرار است تا سال ۲۰۲۰ نیز شاهد انتشار آن در شبکه استیم باشیم. خوشبختانه، بازی های اپیک گیمز اکثرا هیچ DRMای ندارند و می توان مانند نسخه های GOG از آن ها استفاده نمود.

Yaga PS4-Opoisso893

Update v1.03; ID: CUSA16523; BACKPORT

دانلود-بازی-Yaga

بازی Yaga از یک روستای آرام شروع می‌شود. جایی که روستاییان مشغول نگهداری و مراقبت از زمین‌های کشاروزی هستند و بچه‌هایشان را از مرداب‌ها دور نگه می‌دارند. آن‌ها مردمانی عادی هستند که زندگی معمولی دارند. اما در روستا شخصی به اسم ایوان وجود دارد که آهنگر روستا است و شما او را کنترل می‌کنید. کسی که تمام روز به شدت مشغول آهنگری است و خود را آماده‌‌ی یک ماموریت غیرممکن دیگر از تزار می‌کند.

ایوان می‌داند تمام ماموریت‌هایی که تزار به او می دهد برای نابودی روح باستانی و موجودات سحرآمیزی است که در جهان پرسه می‌زنند. به همین خاطر ایوان به سراغ بابا یاگا می‌رود، ساحره‌ی پیری که از روح باستانی و موجودات جادویی محافظت می‌کند. بابا یاگا به جای نابودی ایوان سعی می‌کند او را اغفال کند تا از مصیبت دوری کرده و اهداف مدنظرش را انجام دهد. با توجه به گفته‌های بردکرام داستان بازی در مورد طمع٬ اغفال کردن و مقابله با حوادث غیرممکن است.

info

Smash, clobber and bash the murderous legends of Slavic mythology in this darkly funny action role-playing game that changes every time you play. Play as Ivan, a one-handed blacksmith with incredibly bad luck, who must take on the impossible tasks given to him by the tzar. All the while the mysterious witch, Baba Yaga, watches over Ivan’s fate.

The world of Yaga is a world steeped in Slavic folklore and ancient Pagan beliefs. Featuring a head-bobbing Romanian hip-hop soundtrack from Subcarpați and striking, hand-drawn 2D artwork. Yaga is an authentic love letter to childhood fables from Romanian indie developer, Breadcrumbs Interactive.

سیستم مورد نیاز

For now, in order to play our rips you will need :

– a PS4 with Firmware 7.55 (or at least 5.05 for backport)

– a computer to run the PS4 Exploit Host

راهنمای نصب

آموزش نصب عناوین هک شده ی PS4 نیازمند دقت است. لطفا ابتدا جهت مشاهده ی روش جیلبریک کردن دستگاه خود، به پست ذیل مراجعه کنید:

آموزش نصب تصویری و قدم به قدم هک کردن کنسول PS4 به نسخه Exploit FW7.55

——

آموزش نصب بازی:

1) ابتدا تمامی فایل های فشرده دانلودشده را توسط آخرین نسخه نرم افزار WinRar اکسترکت کنید.

2) فایل pkg بدست آمده را بر روی هارد خود که به exFAT فرمت شده است، منتقل کنید. دقت داشته باشید که حتما در هیچ فولدری درون هارد اکسترنال خود کپی نکنید. بلکه فقط در آدرس اصلی هارد اکسترنال باشد نه هیچ زیرشاخه دیگری.

3) هارد خود را به کنسول PS4 متصل کنید. باتوجه به فعال بودن بخش Debug Settings بعد از هک شدن کنسول، وارد این بخش شوید. یعنی آدرس Settings => Debug Settings در کنسول.

4) به آدرس Debug Settings => Game => Package Installer مراجعه کنید. فایل دانلودی شما که در گام دوم بدست آمده، در اینجا نمایش داده خواهد شد.

5) با زدن کلید X نصب را شروع کنید. پس از اتمام نصب، بازی بر روی صفحه اصلی کنسول شما نمایش داده خواهد شد.

اطلاعات فایل
رمز فایل: www.downloadha.com
مرکز پشتیبانی همراه رایانه

در صورتی‌که هنگام دانلود یا نصب برنامه‌ها به مشکلی برخوردید، همراه رایانه بصورت شبانه‌روزی پاسخگوی سئوالات شما می‌باشد. تماس از طریق تلفن ثابت و بدون کد با شماره 9099070345

در صورتی‌که به هر دلیلی نتوانستید با خط هوشمند تماس بگیرید، به وبسایت همراه رایانه مراجعه کنید.

لینک دانلود

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو