بهروز وثوقی

بهروز وثوقی بازیگر قدیمی سینمای ایران به اتهامات مطرح شده از سوی یک تهیه کننده مشهور سینما واکنش نشان داد.

اواسط فروردین ماه بود که سید محمود رضوی ، تهیه کننده ی فیلم های مشهوری چون «درباره الی» و «ماجرای نیمروز» ادعا کرد بهروز وثوقی به خاطر داشتن پرونده ی قتل و قاچاق است که به ایران نمی آید.

رضوی ، مشاور هنری رئیس مجلس و تهیه کننده سینما و تلویزیون در شبکه اجتماعی کلاب هاوس مدعی شد: «بهروز وثوقی به خاطر یک پرونده قتل (که بخشی از تقصیر است) و پرونده قاچاق به ایران نمی‌ آید. وثوقی خودش به ایران نمی‌ آید، وگرنه او هم می‌ تواند مثل خیلی از بازیگران و خوانندگان به ایران بیاید.»

حالا بهروز وثوقی متنی در اینستاگرام خود منتشر کرده که به نظر می رسد پاسخی به ادعای مطرح شده از سوی محمود رضوی باشد.

وثوقی در اینستاگرام خود نوشت:

    هموطنان عزیزم

    اینک که سپیدی موهایم حاکی از گذران زندگی طولانی چهل ‌چند ساله دور از وطن در غربت غریب است وجودم غرق در سیاله های نور وانرژی سیر دارد و دریک خلسه آرام دور از همه دغدغه های بیرونی براهنمایی استادی دانا زمان مانده حیاتم را با آرامش طی میکنم. من در جوانی آنچه را که در چنته داشتم با همه وجودم با عشق برای شما بیادگار گذاردم والحق شما عزیزان مرا بعنوان یک بازیگر هموطن مورد تایید قرار دادید که جای بسیار شکرگذاری ایست. تهمت های ناروای ستم پیشگان وکینه ورزان جاهل در من بدون اثر وکارشان جز کوبیدن آب در هاون نیست. دستان همه شما را با مهربانی وصلح ودوستی میفشارم و بامید رهایی و آزادی از هر گونه جهل.قربان همه شما.

    بهروز وثوقی