آشنایی هتل سنتی سهروردی ، اصفهان | Sohrevardi Traditional Hotel

آشنایی هتل سنتی سهروردی ، اصفهان | Sohrevardi Traditional Hotel


منبع: تاپ تراول

117

1400/1/29

10:42


لیدوما تریپ

هتل سهروردی اصفهان

در این مطلب از وب سایت گردشگری تاپ تراول شما را با هتل سنتی سهروردی در اصفهان آشنا خواهیم کرد. در ادامه همراه ما باشید.

هتل سهروردی اصفهان با بافت سنتی و موزه مانند خود، یکی از بناهای تاریخی به جای مانده از اواخر صفویه و اوایل قاجاریه است که قدمت آن به 400 سال می‌رسد. این هتل سنتی در قلب بافت تاریخی شهر و نزدیک به مراکز خرید اصفهان واقع شده است. چیزی که بیش از همه در این هتل برای مسافران جالب توجه است فضای سنتی اتاق‌ها، ترمه روی تخت، درب ورودی حمام اتاق که آن هم درب چوبی دو لنگه‌ای با نقاشی‌های زیبای سنتی ایرانی است که همگی دست به دست هم داده‌اند تا فضایی بسیار دلنشین ایجاد کنند.


   تبلیغات    

             | اجاره ویلا در رامسر | اجاره سوئیت در کیش


اتاق‌های اقامتگاه سهروردی 

اتاق‌های اقامتگاه سهروردی اصفهان بسیار با ذوق و سلیقه نامگذاری شده و هر کدام از 10 باب اتاق یادبود یکی از افراد برجسته ایرانی هستند. اتاق‌ها ظرفیت پذیرش حداکثر 4 نفر را دارد. در نظر داشته باشید که سرویس اضافه کلیه اتاق‌ها به صورت تشک بوده و کلیه اتاق‌ها در قسمت ورودی دارای پله هستند.

هتل سهروردی اصفهان

تفاوت اتاق‌های VIP با اتاق‌های عادی در این است که در اتاق‌های VIP امکانات دکوراتیو بیشتری وجود دارد. برای مثال اتاق دبل VIP سهروردی دارای دیوارهای کاهگلی و حوض و تنور داخل اتاق است! در اتاق‌های VIP خیام و شیخ بهایی نیز وسایل آنتیک و خاص وجود داشته و دارای آینه‌کاری در سقف و دیوار می‌باشد.

هتل سهروردی اصفهان

مقایسه قیمت اقامتگاه سنتی سهروردی اصفهان

قیمت اقامتگاه سهروردی اصفهان شاید نسبت به هتل‌ها و اقامتگاه‌های هم‌رده خود در اصفهان کمی بالاتر به نظر بیاید ولی با در نظر گرفتن تخفیفات فصلی و جشنواره‌های ویژه سفرانه و البته امکانات استثنایی اقامتگاه می‌بینید که مبلغی که پرداخت می‌نمایید کاملاً ارزش این خاطره خوب و آرامش سفر به اصفهان را دارد.

هتل سهروردی اصفهان

امکانات اقامتگاه 

شاید هتل‌های مرکز شهرهای بزرگ همیشه نگرانی عدم وجود محل پارک خودرو برای مسافران داشته باشد؛ اما اقامتگاه سهروردی با در اختیار قرار دادن پارکینگ رایگان به میهمانان یا ظرفیت 20 خودرو این نگرانی را کاملاً از بین برده.رستوران اقامتگاه با ظرفیت 150 نفر آماده پذیرایی از میهمانان و مسافران گرامی و برگزاری مراسم شما عزیزان می‌باشد. کلیه اتاق‌ها دید حیاط هتل را داشته و از همهمه شهر به کلی دورند. دسترسی آسان به مراکز تاریخی شهر نیز از نکات مثبت انتخاب این اقامتگاه است.

هتل سهروردی اصفهان



   تبلیغات    

                 تور کیش

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو